Koleją na warszawskie lotnisko

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 18 lis 2015, 18:04

Premo pisze:Reaktywacja dworca głównego jest zupełnie bez sensu. Bo równie dobrze pociągi mogłyby kończyć na zachodnim. Tylko jakoś żaden przewoźników nie chce by pociągi z kierunków Grodzisk, Sochaczew i Radom kończyły tam bieg tylko przejeżdżały przez średnicę.
Bez sensu to jest to co napisałeś. Zachodnia akurat tak się nadaje na takie manewry, jak Ty na znawcę kolei. Każde większe zamknięcie średnicy udowadnia że ta stacja nie nadaje się do tego
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 lis 2015, 21:36

Ta stacja i przy otwartej średnicy się nie nadaje. Nie wiem skąd to się bierze, że tam jest tak często problem.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 lis 2015, 22:11

Brak torow odstawczych lub chociaz wyciagowych po wschodniej stronie moze.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1716
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 19 lis 2015, 9:37

Glonojadzie, zawsze będąc na Wien Meidling lub na Wien Floridsdorf mam dziwne odczucie, że jestem na Warszawie Zachodniej. Przed remontem dworca kolejowego na Praterze to odczucie było jeszcze intensywniejsze.
ZUS fundatorem emigracji

ODPOWIEDZ