Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 11 gru 2015, 21:55

Dzisiaj około 13:10 pomknął służbowy Flirt przez Legionowo na północ. Występował na którymś obiegu, czy ktoś coś sprawdzał przed nowym rozkładem?

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 14 gru 2015, 7:35

W kwestii taboru w nowym RJ - porażka. Jeden AKM z Łowicza, reszta taboru R7 to EN57, nawet na Dęblin-Grodzisk. Tylko się załamać...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Loui
Posty: 193
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49

Post autor: Loui » 14 gru 2015, 12:27

Kiepsko patrzysz bo do Falenicy Impulsy dojeżdżają.

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 14 gru 2015, 13:04

No, a ja cały czas ALe widze... "Ślepyś" więc ;)

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 14 gru 2015, 15:25

O 6:00 jest krucho, ale teraz zobaczymy czyli 15:32
-----
45WE-009 !!!
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
michciu22
Posty: 169
Rejestracja: 12 lip 2010, 17:46
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: michciu22 » 14 gru 2015, 16:17

Od dziś miał być szał na Skierniewice a jak zawsze Ochota musiała wszystko popsuć i na 19978 poszły stare EN57, ale w przypadku tej godziny to jest normalne że obcinają z Mińsków, Skierniewic i innych obiegów na 120 byle 12711 zawsze pojechał na AL...
KM Pruszków

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 14 gru 2015, 17:06

Trudno, żeby AL obsługiwał maszynista, który nie jest na nie przeszkolony. Poza tym pewne obiegi na Dęblin zawsze będą jeździć na AL, ze względu na przejścia na Radom/Drzewicę. A tam jeżdżą tylko AL. I musi być z tym porządek ze względu na łączenia składów.

Łukasz
Posty: 10705
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 gru 2015, 19:01

A dlaczego Radom-Drzewica musi na AL?
ŁK

Awatar użytkownika
Ficek
Posty: 211
Rejestracja: 13 cze 2011, 21:20
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Post autor: Ficek » 14 gru 2015, 19:07

Popołudniowy Bolimek na x2 45WE. Jeśli poranny także to i 45WE można zobaczyć na Siedleckiej w takim razie. A przypomnę że zapis na dofinansowanie tyczy się odcinka Warszawa-Skierniewice (choć jeśli jest tam podane Warszawa to Falenica jak najbardziej może być obsługiwana 45WE).

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 14 gru 2015, 19:12

Co ogólnie zaobserwowaliście na R7 w dniu dzisiejszym ?
-45WE-009 w ciekawym czasie pokonał odcinek WWO-Falenica z maksymalną prędkością możliwą na tym odcinku (100-110 km/h).
-EW60-01 + EW62-02 do Grodziska z (chyba) Otwocka
-EN57AKM Łowicz - Otwock w okolicach 6:40
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

alojz
Posty: 2667
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 14 gru 2015, 19:45

45WE-003 + 009 :arrow: 98502/3 ze Skierniewic do Falenicy.
2 * EW60 :arrow: 98804/5 z Grodziska do Mińska.
3 * EN57AKM :arrow: 21850/1 do Siedlec.

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 15 gru 2015, 12:58

Łukasz pisze:A dlaczego Radom-Drzewica musi na AL?
Nie musi. Jednakże na układanie obiegów składa się wiele czynników, a nie bardzo jest sens ten temat rozwijać. Pamiętajcie, że taboru trochę brakuje i ciężko jest czasami coś poskładać. I już nie narzekajcie, że na Skierniewice trafiają się stare, bo do Grodziska i tak macie 80 km/h. Porównywanie do linii dęblińskiej jest trochę nie halo, bo tutaj - jeżeli oczywiście rozkład jest na AL/AKM, a nie na stary EN57 - to od samej Wschodniej do Falenicy jest trasowanie na 110 km/h i od Pilawy do Dęblina 120 km/h, choć przed Dęblinem z WOSu jest 100. A na Skierniewicach nie wiem, czy którykolwiek obieg EN57 jest rozkładowo trasowany na AKM/AL. Zdaje mi się, że tam rozkład zawsze był na EN57, nawet jeżeli obieg był AKM.

A nawet jeśli jest trasowany na AKM/AL i na 120 km/h, to starym EN57 i tak da się spokojnie dojechać planowo! Nie tylko do Dęblina, ale do Mińska/Mrozów też, a tam przecież od dawna wszystko jest na AKM/AL 120 km/h. Ba! Do Łowicza też da się dojechać o czasie. Zależy od rozkładu.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 15 gru 2015, 20:19

Ficek pisze:Popołudniowy Bolimek na x2 45WE. Jeśli poranny także to i 45WE można zobaczyć na Siedleckiej w takim razie. A przypomnę że zapis na dofinansowanie tyczy się odcinka Warszawa-Skierniewice (choć jeśli jest tam podane Warszawa to Falenica jak najbardziej może być obsługiwana 45WE).
Na łączonych obiegach to mogą jechać i do Łukowa, czy Dęblina
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Ficek
Posty: 211
Rejestracja: 13 cze 2011, 21:20
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Post autor: Ficek » 15 gru 2015, 20:46

Ciekawe czy to tyczy się także Flirtów i ELF-ów które to także są przypisane do konkretnych tras poprzez zapis w dofinansowaniu unijnym.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 15 gru 2015, 21:41

Dziś na Skierniewico-Falenicy 45WE-008 :D
Również jakiś 2xEN57AL na 15:39 ze Śródmieścia.
Po za tym od nowego RJ pociągi jeżdżą przyzwoicie często - zapomniałem co to tłok. Pomimo tego że sporo kursów dalej jest na EN57, to KM zaplusowały :)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ODPOWIEDZ