Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Dzisiaj około 13:10 pomknął służbowy Flirt przez Legionowo na północ. Występował na którymś obiegu, czy ktoś coś sprawdzał przed nowym rozkładem?
W kwestii taboru w nowym RJ - porażka. Jeden AKM z Łowicza, reszta taboru R7 to EN57, nawet na Dęblin-Grodzisk. Tylko się załamać...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Kiepsko patrzysz bo do Falenicy Impulsy dojeżdżają.
No, a ja cały czas ALe widze... "Ślepyś" więc
O 6:00 jest krucho, ale teraz zobaczymy czyli 15:32
-----
45WE-009 !!!
-----
45WE-009 !!!
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Od dziś miał być szał na Skierniewice a jak zawsze Ochota musiała wszystko popsuć i na 19978 poszły stare EN57, ale w przypadku tej godziny to jest normalne że obcinają z Mińsków, Skierniewic i innych obiegów na 120 byle 12711 zawsze pojechał na AL...
KM Pruszków
Trudno, żeby AL obsługiwał maszynista, który nie jest na nie przeszkolony. Poza tym pewne obiegi na Dęblin zawsze będą jeździć na AL, ze względu na przejścia na Radom/Drzewicę. A tam jeżdżą tylko AL. I musi być z tym porządek ze względu na łączenia składów.
Popołudniowy Bolimek na x2 45WE. Jeśli poranny także to i 45WE można zobaczyć na Siedleckiej w takim razie. A przypomnę że zapis na dofinansowanie tyczy się odcinka Warszawa-Skierniewice (choć jeśli jest tam podane Warszawa to Falenica jak najbardziej może być obsługiwana 45WE).
Co ogólnie zaobserwowaliście na R7 w dniu dzisiejszym ?
-45WE-009 w ciekawym czasie pokonał odcinek WWO-Falenica z maksymalną prędkością możliwą na tym odcinku (100-110 km/h).
-EW60-01 + EW62-02 do Grodziska z (chyba) Otwocka
-EN57AKM Łowicz - Otwock w okolicach 6:40
-45WE-009 w ciekawym czasie pokonał odcinek WWO-Falenica z maksymalną prędkością możliwą na tym odcinku (100-110 km/h).
-EW60-01 + EW62-02 do Grodziska z (chyba) Otwocka
-EN57AKM Łowicz - Otwock w okolicach 6:40
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
45WE-003 + 009 98502/3 ze Skierniewic do Falenicy.
2 * EW60 98804/5 z Grodziska do Mińska.
3 * EN57AKM 21850/1 do Siedlec.
2 * EW60 98804/5 z Grodziska do Mińska.
3 * EN57AKM 21850/1 do Siedlec.
Nie musi. Jednakże na układanie obiegów składa się wiele czynników, a nie bardzo jest sens ten temat rozwijać. Pamiętajcie, że taboru trochę brakuje i ciężko jest czasami coś poskładać. I już nie narzekajcie, że na Skierniewice trafiają się stare, bo do Grodziska i tak macie 80 km/h. Porównywanie do linii dęblińskiej jest trochę nie halo, bo tutaj - jeżeli oczywiście rozkład jest na AL/AKM, a nie na stary EN57 - to od samej Wschodniej do Falenicy jest trasowanie na 110 km/h i od Pilawy do Dęblina 120 km/h, choć przed Dęblinem z WOSu jest 100. A na Skierniewicach nie wiem, czy którykolwiek obieg EN57 jest rozkładowo trasowany na AKM/AL. Zdaje mi się, że tam rozkład zawsze był na EN57, nawet jeżeli obieg był AKM.Łukasz pisze:A dlaczego Radom-Drzewica musi na AL?
A nawet jeśli jest trasowany na AKM/AL i na 120 km/h, to starym EN57 i tak da się spokojnie dojechać planowo! Nie tylko do Dęblina, ale do Mińska/Mrozów też, a tam przecież od dawna wszystko jest na AKM/AL 120 km/h. Ba! Do Łowicza też da się dojechać o czasie. Zależy od rozkładu.
Na łączonych obiegach to mogą jechać i do Łukowa, czy DęblinaFicek pisze:Popołudniowy Bolimek na x2 45WE. Jeśli poranny także to i 45WE można zobaczyć na Siedleckiej w takim razie. A przypomnę że zapis na dofinansowanie tyczy się odcinka Warszawa-Skierniewice (choć jeśli jest tam podane Warszawa to Falenica jak najbardziej może być obsługiwana 45WE).
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Ciekawe czy to tyczy się także Flirtów i ELF-ów które to także są przypisane do konkretnych tras poprzez zapis w dofinansowaniu unijnym.
Dziś na Skierniewico-Falenicy 45WE-008
Również jakiś 2xEN57AL na 15:39 ze Śródmieścia.
Po za tym od nowego RJ pociągi jeżdżą przyzwoicie często - zapomniałem co to tłok. Pomimo tego że sporo kursów dalej jest na EN57, to KM zaplusowały
Również jakiś 2xEN57AL na 15:39 ze Śródmieścia.
Po za tym od nowego RJ pociągi jeżdżą przyzwoicie często - zapomniałem co to tłok. Pomimo tego że sporo kursów dalej jest na EN57, to KM zaplusowały
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2