Problemy komunikacyjne Służewca
Moderator: Wiliam
Spokojnie z tym metrem na Służewiec. Ono już jest - na Woli. Wystarczy, że Służewiec tam się przeniesie. I ten odwrót już się zaczyna. W biurowcach na Służewcu jest rekordowa liczba pustostanów.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Pamiętaj, że budowa metra - w takiej czy innej formie - to też jest kilkuletnia perspektywa, a niewykluczone, że przez ten czas i na Woli zrobi się ciasnawo.osa pisze:Spokojnie z tym metrem na Służewiec. Ono już jest - na Woli. Wystarczy, że Służewiec tam się przeniesie. I ten odwrót już się zaczyna. W biurowcach na Służewcu jest rekordowa liczba pustostanów.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
o ile 60% uznamy za "prawie maksymalnie".Łukasz pisze:Przepustowość lotniska już jest wykorzystana prawie maksymalnie,
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
A czy dla Służewca nie opracowano WRESZCIE MPZP? Wpadło mi gdzieś w oczy, że część biurowców jest przerabiana na apartamentowce. Podobno biurowiec klasy A nie może być starszy niż 9 lat?
miłośnik 13N
W 2011 przyjęto MPZP dla rejonu na południe od Domaniewskiej (do granicy Mokotowa), a w 2012 dla rejonu Konstruktorskiej.Stary Pingwin pisze:A czy dla Służewca nie opracowano WRESZCIE MPZP?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
@Emyl: Wola ma wielokrotnie wydolniejszy uklad komunikacyjny, w kazdej branzy, i jeszcse do tego bliska mieszkaniowke w zasadxiecw kazda strone od biur.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A rezerwa postojowa gdzie? Chyba nie chcemy opóźnień wtórnych przy byle opóźnieniu SKMki o 15 minut...Glonojad pisze:o ile 60% uznamy za "prawie maksymalnie".Łukasz pisze:Przepustowość lotniska już jest wykorzystana prawie maksymalnie,
ŁK
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
No tak, to też prawda. Dlatego też biura będą tam droższeGlonojad pisze:@Emyl: Wola ma wielokrotnie wydolniejszy uklad komunikacyjny, w kazdej branzy, i jeszcse do tego bliska mieszkaniowke w zasadxiecw kazda strone od biur.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Za max dwa lata zacznie się wielka wyżynka cenowa.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Rozmowa o koordynacji 193 i 401 została przeniesiona do tematu Koordynacje rozkładów na RiO
Obserwując w minionym tygodniu 401 mam wrażenie, że na odcinku Noskowskiego - Ursynów Płd jeździ słabo wykorzystane ( czyżby potoki studentów akurat zbierało 193?) i czy jednak nie lepszym pomysłem byłoby zakrańcowanie 401 na pętli Stegny? Myślę, że krótki odcinek Dolinki nie powodowałby znacznych opóźnień w kursowaniu linii a wykorzystanie z pewnością byłoby lepsze.
185 - najlepsza linia w mieście!
Może na Marysin, to tylko krótki odcinek dalej. Przecież właśnie na tej Dolince są korki...5556 pisze:Obserwując w minionym tygodniu 401 mam wrażenie, że na odcinku Noskowskiego - Ursynów Płd jeździ słabo wykorzystane ( czyżby potoki studentów akurat zbierało 193?) i czy jednak nie lepszym pomysłem byłoby zakrańcowanie 401 na pętli Stegny? Myślę, że krótki odcinek Dolinki nie powodowałby znacznych opóźnień w kursowaniu linii a wykorzystanie z pewnością byłoby lepsze.
Podzielenie 401 to błąd. Kiedyś z kolegami uruchomiliśmy dobre połączenie, ale to zostało popsute. Można było pójść w kierunku buspasów, można było pomyśleć o zmianach w sygnalizacji. Z dobrej linii pozostał dziad 402 stający na Siekierkach, Torze Stegny i Warneńskiej. Niestety z trasami autobusów tak trudno jest zrobić coś dobrego i trwałego. Ktoś to w końcu popsuje i jeszcze z to dostanie pewnie premię.
Przenoszenie opóźnień pomiędzy fragmentami trasy były tutaj strasznie dokuczlliwe. Mała stłuczka na Moście Siekierkowskim kompletnie rozwalała komunikację z metra do Mordoru na z Ursusa. Jak 401 ruszało, było z jego punktualnością i przewidywalnością źle, a potem było już tylko gorzej choć sytuacja na Marsa niby uległa ucywilizowaniu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem