Problemy komunikacyjne Służewca

Moderator: Wiliam

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 27 sty 2016, 23:06

Spokojnie z tym metrem na Służewiec. Ono już jest - na Woli. Wystarczy, że Służewiec tam się przeniesie. I ten odwrót już się zaczyna. W biurowcach na Służewcu jest rekordowa liczba pustostanów.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 28 sty 2016, 0:30

Etam.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 28 sty 2016, 0:44

osa pisze:Spokojnie z tym metrem na Służewiec. Ono już jest - na Woli. Wystarczy, że Służewiec tam się przeniesie. I ten odwrót już się zaczyna. W biurowcach na Służewcu jest rekordowa liczba pustostanów.
Pamiętaj, że budowa metra - w takiej czy innej formie - to też jest kilkuletnia perspektywa, a niewykluczone, że przez ten czas i na Woli zrobi się ciasnawo.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26930
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 sty 2016, 9:50

Łukasz pisze:Przepustowość lotniska już jest wykorzystana prawie maksymalnie,
o ile 60% uznamy za "prawie maksymalnie".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5919
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 28 sty 2016, 9:51

A czy dla Służewca nie opracowano WRESZCIE MPZP? Wpadło mi gdzieś w oczy, że część biurowców jest przerabiana na apartamentowce. Podobno biurowiec klasy A nie może być starszy niż 9 lat?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8869
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 28 sty 2016, 9:53

Stary Pingwin pisze:A czy dla Służewca nie opracowano WRESZCIE MPZP?
W 2011 przyjęto MPZP dla rejonu na południe od Domaniewskiej (do granicy Mokotowa), a w 2012 dla rejonu Konstruktorskiej.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26930
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 sty 2016, 20:02

@Emyl: Wola ma wielokrotnie wydolniejszy uklad komunikacyjny, w kazdej branzy, i jeszcse do tego bliska mieszkaniowke w zasadxiecw kazda strone od biur.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 11089
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 sty 2016, 21:05

Glonojad pisze:
Łukasz pisze:Przepustowość lotniska już jest wykorzystana prawie maksymalnie,
o ile 60% uznamy za "prawie maksymalnie".
A rezerwa postojowa gdzie? Chyba nie chcemy opóźnień wtórnych przy byle opóźnieniu SKMki o 15 minut...
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 28 sty 2016, 21:06

Glonojad pisze:@Emyl: Wola ma wielokrotnie wydolniejszy uklad komunikacyjny, w kazdej branzy, i jeszcse do tego bliska mieszkaniowke w zasadxiecw kazda strone od biur.
No tak, to też prawda. Dlatego też biura będą tam droższe :P

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26930
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 sty 2016, 22:19

Za max dwa lata zacznie się wielka wyżynka cenowa.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4838
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 28 sty 2016, 23:15

Rozmowa o koordynacji 193 i 401 została przeniesiona do tematu Koordynacje rozkładów na RiO
Obrazek

5556
Posty: 2595
Rejestracja: 24 sie 2006, 11:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5556 » 31 sty 2016, 17:40

Obserwując w minionym tygodniu 401 mam wrażenie, że na odcinku Noskowskiego - Ursynów Płd jeździ słabo wykorzystane ( czyżby potoki studentów akurat zbierało 193?) i czy jednak nie lepszym pomysłem byłoby zakrańcowanie 401 na pętli Stegny? Myślę, że krótki odcinek Dolinki nie powodowałby znacznych opóźnień w kursowaniu linii a wykorzystanie z pewnością byłoby lepsze.
185 - najlepsza linia w mieście!

adner
Posty: 626
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 31 sty 2016, 19:16

5556 pisze:Obserwując w minionym tygodniu 401 mam wrażenie, że na odcinku Noskowskiego - Ursynów Płd jeździ słabo wykorzystane ( czyżby potoki studentów akurat zbierało 193?) i czy jednak nie lepszym pomysłem byłoby zakrańcowanie 401 na pętli Stegny? Myślę, że krótki odcinek Dolinki nie powodowałby znacznych opóźnień w kursowaniu linii a wykorzystanie z pewnością byłoby lepsze.
Może na Marysin, to tylko krótki odcinek dalej. Przecież właśnie na tej Dolince są korki...

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 31 sty 2016, 23:00

Podzielenie 401 to błąd. Kiedyś z kolegami uruchomiliśmy dobre połączenie, ale to zostało popsute. Można było pójść w kierunku buspasów, można było pomyśleć o zmianach w sygnalizacji. Z dobrej linii pozostał dziad 402 stający na Siekierkach, Torze Stegny i Warneńskiej. Niestety z trasami autobusów tak trudno jest zrobić coś dobrego i trwałego. Ktoś to w końcu popsuje i jeszcze z to dostanie pewnie premię.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25790
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 sty 2016, 23:48

Przenoszenie opóźnień pomiędzy fragmentami trasy były tutaj strasznie dokuczlliwe. Mała stłuczka na Moście Siekierkowskim kompletnie rozwalała komunikację z metra do Mordoru na z Ursusa. Jak 401 ruszało, było z jego punktualnością i przewidywalnością źle, a potem było już tylko gorzej choć sytuacja na Marsa niby uległa ucywilizowaniu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ