Na plus bardzo dobre wykonanie, przestronne wnętrze, jednoprzestrzenność

Moderator: JacekM
Będą z boku.Czotyk pisze:no i gdzie te monitory?
Mam 185 cm i w nic głową nie walnąłem ale rzeczywiście dwumetrowi będą musieli się schylać przy wsiadaniu.Glonojad pisze:A czy wagon jest już trochę bardziej przyjazny dla pasażerów o wzroście powyżej 1,70 m? Bo w to, żeby pasażerowie pod dwa metry nie musieli się schylać, raczej nie wierzę.
To błąd. Bo z przodu i z tyłu jest przewidziane miejsce...R-9 Chełmska pisze: Aczkolwiek to takie luźne spostrzeżenie, bo nie widziałem, jak rozwiązano okolice początku i końca składu, czy tam też wygospodarowano takie miejsce...
Informowano, że lokalizacja wyświetlaczy nie jest jeszcze ustalona. Jedna koncepcja jest taka, żeby umieścić je tak jak w autobusach - na oknach. Druga jest taka, żeby powiesić je tam, gdzie teraz w Alstomach wiszą monitory reklamowe, ale prostopadle do ściany i skierowane w stronę siedzeń. Takich monitorków miałoby być 8 w każdym wagonie, czyli bardzo dużo, co jednak nie zmienia tego, że mam nadzieję, że ten pomysł nie przejdzie.MeWa pisze:
Będą z boku.
Poza tym, jak wynikało z opowieści pracowników MW, między starymi pociągami a Inspiro jest technologiczna przepaść. Miejmy nadzieję, że Siemensy będą się dobrze sprawowały.-Czy widoczność jest dobra?
-Nie jest.
-Ale podobno normy są spełnione?
-Tak się tłumaczą.
Gdzie?!MeWa pisze: z przodu i styłu
Albo patent z metra w Pekinie (może to nie jest jedyne miejsce z tym rozwiązaniem, ale przynajmniej tam wiem, że to zastosowano) - niezależnie od monitorów zainstalowanych w wagonach, duże (na długość okien) reklamy wyświetlane są tam na ścianach tunelu w czasie jazdy, z zainstalowanych na wagonach rzutników... Wbrew pozorom widać je wyraźnie.bepe pisze:Informowano, że lokalizacja wyświetlaczy nie jest jeszcze ustalona. Jedna koncepcja jest taka, żeby umieścić je tak jak w autobusach - na oknach. Druga jest taka, żeby powiesić je tam, gdzie teraz w Alstomach wiszą monitory reklamowe, ale prostopadle do ściany i skierowane w stronę siedzeń. Takich monitorków miałoby być 8 w każdym wagonie, czyli bardzo dużo, co jednak nie zmienia tego, że mam nadzieję, że ten pomysł nie przejdzie.MeWa pisze:
Będą z boku.
W każdym razie będą z boku, a nie po środku, jak wcześniej planowanobepe pisze:Informowano, że lokalizacja wyświetlaczy nie jest jeszcze ustalona. Jedna koncepcja jest taka, żeby umieścić je tak jak w autobusach - na oknach. Druga jest taka, żeby powiesić je tam, gdzie teraz w Alstomach wiszą monitory reklamowe, ale prostopadle do ściany i skierowane w stronę siedzeń. Takich monitorków miałoby być 8 w każdym wagonie, czyli bardzo dużo, co jednak nie zmienia tego, że mam nadzieję, że ten pomysł nie przejdzie.MeWa pisze:
Będą z boku.
Ponieważ bo? Nie znajduje to odzwierciedlenia w światowych przykładach zamawianego współcześnie taboru.MichalJ pisze:A poręcze dla inwalidów powinny być (jeśli w ogóle) pomalowane na żółto na odcinkach w zasięgu ręki, a nie w całości, byłyby wtedy i ładniejsze, i bardziej użyteczne
Jest zgodne z wymogami ZTM-uMichalJ pisze:Wnętrze na fotkach wygląda okropnie siermiężnie i topornie