Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

Moderator: Wiliam

adam2239
Posty: 18
Rejestracja: 10 lis 2013, 4:44

Post autor: adam2239 » wczoraj, 18:27

Dlatego ten projekt od początku jest absurdalny, włącznie z kikutem w postaci 11 kończącej na Sielcach. Od razu powinni założyć, że 19 pojedzie na Wilanów, a 14 - jak już musi - to na Stegny.

I jeśli organizator - w ramach oficjalnego ustosunkowania się (są już gotowe raporty w pdfie) - pisze, że można się przejść z Marszałkowskiej do Dworca, to uważam, że ktoś, kto piastuje urząd i pozwala sobie na takie porady, powinien natychmiast podać się do dymisji. Co to za alternatywa, która sprawia, że z wygodnego, bezpośredniego dojazdu robi się jakaś wyprawa?

Żeby była jasność - nie mieszkam ani na Wilanowie ani na Mokotowie, ale po prostu mierzi mnie i bulwersuje, gdy widzę coś takiego. Wszystko rozkopane, lada chwila sprzątnięte, lecz docelowo pozwężane, a do tego trasy tramwajowe, które są bardziej dziełem przypadku i nie można ich nazwać zamiennikami dla dotychczas funkcjonujących linii. A tu nie trzeba wielkiej filozofii: 19 do Wilanowa i 131 wydłużone (przynajmniej niektórymi kursami) do Powsina. Wówczas nikt nawet by nie pisnął, bo zmiany byłyby znośne, a dotychczasowe pięćsetki można by pożegnać bez żalu.

Georg
Posty: 6237
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » wczoraj, 18:29

pawcio pisze:
wczoraj, 18:18
Dwie mocne linie nie wejdą na terminal w Miasteczku. Już układ na trzy sloty będzie wyzwaniem.
Zamiast 14 mogłaby pewnie pojechać 19, gdyby tylko ktoś znalazł sensowne rozwiązanie dla Filtrowej.
Pawciu, a czy jest szansa, żeby po tych zmianach całe 33 pojechało na Młociny (bez kursów skróconych do pętli Piaski)?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25682
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » wczoraj, 18:33

Przecież pół 33 ma pojechać na Bemowo jako 19.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5371
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » wczoraj, 18:34

Dwie linie z Sobieskiego na Broniewskiego. Ja wiem, że 90% wymiany będzie w centrum, ale mimo wszystko jak już będzie 19, to lepiej puścić na Sielce, a 11 na Stegny. Połączenie na Wolę na pewno się przyda i trasa bardziej zastąpi dawne 501 (407) gdy jeździło na Wolę.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25682
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » wczoraj, 18:36

11 na Stegny, 14 na Sielce i 19 do Wilanowa nie brzmi strasznie. Tylko wówczas zamiast 131 trzeba by reformować 167.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5371
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » wczoraj, 18:41

pawcio pisze:
wczoraj, 18:36
11 na Stegny, 14 na Sielce i 19 do Wilanowa nie brzmi strasznie. Tylko wówczas zamiast 131 trzeba by reformować 167.
Czyli same plusy.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

wincenty
Posty: 1473
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » wczoraj, 18:42

pawcio pisze:
wczoraj, 18:36
11 na Stegny, 14 na Sielce i 19 do Wilanowa nie brzmi strasznie. Tylko wówczas zamiast 131 trzeba by reformować 167.
11 do Wilanowa, 14 na Stegny i 19 na Sielce i wszyscy zadowoleni :)
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25682
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » wczoraj, 18:48

14 będzie na duo, bo Zachodni. Więc z drugiej strony trzeba szukać synergii.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10960
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » wczoraj, 18:54

pawcio pisze:11 na Stegny, 14 na Sielce i 19 do Wilanowa nie brzmi strasznie. Tylko wówczas zamiast 131 trzeba by reformować 167.
No tak wyglądało, że tak to powinno wyglądać. Ale na Sielce spokojnie można i powinno dać się drugi slot.

A z tymi max. 3 slotami na Wilanów to taki żart, prawda? Może to i dobrze, że autobusy kończą 2 przystanki przed, jeszcze by się ktoś przyzwyczaił.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25682
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » wczoraj, 19:00

Że więcej nie wejdzie na Wilanów niż trzy sloty? Żaden żart. Jak by przy trzech torach miało wejść więcej?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Placuszek44
Posty: 113
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » wczoraj, 19:13

Dlaczego 239 nie pojedzie przez Calową na Kępę Zawadowską zamiast 164 Wilanów-Calowa? Oczywiście ze skomunikowaniem 239 ze 164 na Kępie Zawadowskiej.

Łukasz
Posty: 10960
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » wczoraj, 19:19

pawcio pisze:Że więcej nie wejdzie na Wilanów niż trzy sloty? Żaden żart. Jak by przy trzech torach miało wejść więcej?
Właśnie dokładnie 4.

3 stoją na końcu a czwarty wyjeżdża na przystanek, teraz co 2 minuty pojawia się nowy, ten z przystanku odjeżdża w miasto, jeden z końca wyjeżdża na przystanek, a nowy wjeżdża na wolny koniec. 6 minut na zmianę czoła.

Oczywiście teoretycznie, bo opór byłby duży.
ŁK

wincenty
Posty: 1473
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » wczoraj, 19:24

pawcio pisze:
wczoraj, 18:48
14 będzie na duo, bo Zachodni. Więc z drugiej strony trzeba szukać synergii.
No ale duo jest chyba na tyle dużo że mogą chyba obsługiwać i 14... Linie na duo rzadko kiedy mają z obydwu stron "ślepe" pętle...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Georg
Posty: 6237
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » wczoraj, 19:24

pawcio pisze:
wczoraj, 18:36
11 na Stegny, 14 na Sielce i 19 do Wilanowa nie brzmi strasznie. Tylko wówczas zamiast 131 trzeba by reformować 167.
Przy założeniu, że układ, który dziś został przedstawiony wejdzie w życie i nie zostanie zmieniony, to przy jakiej okazji ma być zrobione coś ze 167?

michael112
Posty: 2963
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » wczoraj, 19:25

Czy jazzy będą też wjeżdżać na linię do Wilanowa czy same hyundai'e?

ODPOWIEDZ