Pętle autobusowe i tramwajowe

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25760
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 kwie 2024, 13:20

Kojarzę kiedyś 22 wydłużone na 01.11.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 kwie 2024, 17:10

pawcio pisze:
28 gru 2023, 16:08
Kwietnia.
Tak sobie myślę - i jak takie 228 w obecnym wariancie krótkim miałoby te postoje realizować? PT na Okęcie?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

drobert
Posty: 1428
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 19 kwie 2024, 19:02

Przecinak pisze:
19 kwie 2024, 13:05
Przystanek Metro Młociny 07 był kiedykolwiek wykorzystywany w ruchu liniowym?
Przez kilka lat kilkuminutowy postój przed zjazdem na R-4 miało 33.

mb112
Posty: 1140
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 20 kwie 2024, 0:17

Glonojad pisze:
19 kwie 2024, 17:10
pawcio pisze:
28 gru 2023, 16:08
Kwietnia.
Tak sobie myślę - i jak takie 228 w obecnym wariancie krótkim miałoby te postoje realizować? PT na Okęcie?
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby również na mniejszych pętlach typu Instalatorów docelowo również pojawiły się jakieś kontenerowe samoobsługowe pomieszczenia socjalne, coś jak na Ostroroga. To znaczy stoi na przeszkodzie - podłączenie mediów, wszelkie formalności itd., no ale to jednak nie jest jakiś poziom trudności lotu na Marsa i zgodnie z tym rozporządzeniem to się przecież będzie musiało pojawić. A poza remontami istniejących ekspedycji to na razie nie widać, żeby coś się działo, dalej są linie, gdzie na obu krańcach nic nie ma poza przenośną toaletą.

reserved
Posty: 14757
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 20 kwie 2024, 1:33

Przy czym remontują głównie te ekspedycje które akurat niedawno były remontowane. Zadziwia mnie ta logika. Po co trwa remont ekspedycji na Stegnach skoro dopiero co oddali ją do użytku jako nowoczesną? Po co remont ekspedycji na Niedźwiadku skoro parę lat temu ekspedycja została zbudowana? Sadyba? Co tam jest do roboty? Są linie gdzie nie ma nic oprócz toi-toia a oni się zabierają za remonty czegoś co działało sprawnie. Nie lepiej te pieniądze wydać na budowę nowych ekspedycji? Ok, ja wiem, to jest polityka, to są pewnie różne dotacje, pieniądze by się zmarnowały i trzeba jakoś wygospodarować, zapełnić budżet. Ale i tak czuję, że coś tu nie gra.

PS A jednym z najczęściej powtarzanych zarzutów co do nowych ubikacji dla kierowców jest to, że teraz pisuar jest w jednym pomieszczeniu razem z kiblem. Czyli jak kogoś złapie - przepraszam - sranie, to cała kolejka do sikania czeka. No nie wiem, brak jakiegoś podstawowego myślenia. Albo ja czegoś tu nie rozumiem, to też jest możliwe.

Łukasz
Posty: 11053
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 kwie 2024, 8:19

Stegny to zaraz dostaną tramwaj, może to ma związek. Tramwaje będą miały osobny budynek?
ŁK

Flash8222
Posty: 7803
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 20 kwie 2024, 10:25

reserved pisze:
20 kwie 2024, 1:33
Przy czym remontują głównie te ekspedycje które akurat niedawno były remontowane. Zadziwia mnie ta logika. Po co trwa remont ekspedycji na Stegnach skoro dopiero co oddali ją do użytku jako nowoczesną? Po co remont ekspedycji na Niedźwiadku skoro parę lat temu ekspedycja została zbudowana? Sadyba? Co tam jest do roboty? Są linie gdzie nie ma nic oprócz toi-toia a oni się zabierają za remonty czegoś co działało sprawnie. Nie lepiej te pieniądze wydać na budowę nowych ekspedycji? Ok, ja wiem, to jest polityka, to są pewnie różne dotacje, pieniądze by się zmarnowały i trzeba jakoś wygospodarować, zapełnić budżet. Ale i tak czuję, że coś tu nie gra.
Łatwiej i taniej jest wyremontować obecne niż postawić nowe gdzie musisz doprowadzić media. Ekspedycja z Ursusa ma już 20 lat przynajmniej.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 kwie 2024, 15:07

Łukasz pisze:
20 kwie 2024, 8:19
Stegny to zaraz dostaną tramwaj, może to ma związek. Tramwaje będą miały osobny budynek?
Nie, ekspedycja ma być ZTMowska, wspólna. Ale czy kwity na to są już podpisane to nie jestem pewien.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25760
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 kwie 2024, 8:32

Rozporządzenie opisuje, co jest niezbędne wewnątrz ekspedycji. Więc jak ekspedycja remontowana 5 lat temu tego nie spełnia, to i tak trzeba zrobić ponowny remont.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

reserved
Posty: 14757
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 21 kwie 2024, 10:16

Ja nie mówię że nie trzeba. Bardziej chodzi mi o priorytety. W sytuacji gdy jest wiele krańców gdzie nie ma NIC, zacząłbym od zmiany tego NIC na COŚ.

Łukasz
Posty: 11053
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 kwie 2024, 10:27

reserved pisze:Ja nie mówię że nie trzeba. Bardziej chodzi mi o priorytety. W sytuacji gdy jest wiele krańców gdzie nie ma NIC, zacząłbym od zmiany tego NIC na COŚ.
Z punktu widzenia rozporządzenia nie ma to znaczenia, czy to jest NIC, czy COŚ, co nie spełnia warunków. A łatwiej dostosować to COŚ niż zbudować NIC.
ŁK

reserved
Posty: 14757
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 22 kwie 2024, 0:31

Z punktu widzenia rozporządzenia może i tak. Ja mówię o zdrowym rozsądku.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25760
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 kwie 2024, 8:02

W przepisach zdrowy rozsądek nie jest wymagany, a jego poszukiwanie kompletnie bezcelowe.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 966
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 02 lip 2024, 12:27

Do rewolucji socjalnej zostało niecałe 10 miesięcy. W związku z tym nasunęło mi się następujące pytanie. Ile do tej pory zbudowano nowych socjali na pętlach gdzie do tej pory ich nigdy nie było. Nie chodzi mi więc o nowe pętle z socjalem (np Ostroroga) ani remontowane.

No i pytanie ile tak naprawdę jest do zbudowania.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7820
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 02 lip 2024, 12:42

Raczej zero, a np takie Kabaty wołają o to.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

ODPOWIEDZ