515 - co dalej z tą linią?

Moderator: Wiliam

Jožin z bažin
Posty: 1443
Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
Lokalizacja: z bažin
Kontakt:

Post autor: Jožin z bažin » 15 sie 2007, 12:18

Jarek pisze:A mnie obchodzi, bo mam sentyment do tej linii. Martwi mnie tylko ta niska frekwencja. Linii E-1 potrzebny jest jakiś "plan naprawczy".
E-1 jeździ puste, 515 jeździło pełne. E-1 potrzebny jest "plan naprawczy", 515 do likwidacji. E-1 jest pierwszą linią żoliborsko-bielańską, która powinna udać się do piachu.
xxx

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 15 sie 2007, 12:24

PiotrekP pisze:To ja poproszę, żeby zostało jak jest teraz, bez żadnego wymyślania. :cry:
ZTM już zadecydował, że linia z TS będzie krańcować w Rembertowie. Ja zapropnowałem, żeby linia ta nie jechała do Rembertowa tylko po to, bo "gdzieś musi kończyć", ale żeby włączyć ją do układu komunikacji w Rembertowie, czyli wpuścić na Mokry Ług i zlikwidować 153.

Poza tym po pojaweniu się SKMki i wspólnego biletu, 408 znacznie opustoszało, a 515 zostało wyrzucone z Huty, stąd i tak potrzebna jest reforma komunikacji w Rembertowie. Ale reforma mająca jakiś sens, a nie pozostanie nagle po propozycji ZTM 7 linii w Rembertowie bez dostosowania do wielkości potoków.

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1320
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 15 sie 2007, 15:17

Fikander pisze:Regularnie używam 436 w komunikacji Ochota - Ursynów i najczęściej w szczycie B przy Banacha mam wybór miejsc leżących, a nie zdarzyło się, abym stał.
Ja także regularnie tym jeżdżę od Banacha do Belgradzkiej, i o ile z miejscami leżącymi bym nie przesadzał, to istotnie na ogół jest gdzie przysiąśc. A jak nie przy Banacha, to przy Racławickiej zawsze pustoszeje. Natomiast solidne zapełnienie dostaje przy Taśmowej i GM, i tak potrafi byc aż do przystanku Stryjeńskich.
Pamiętaj w ogóle, że w docelowym kształcie 505 w ogóle nie będzie jeździć via Rzymowskiego :P
I to ma szanse dobic tę linię.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 15 sie 2007, 18:11

E-1 jeździ puste, 515 jeździło pełne. E-1 potrzebny jest "plan naprawczy", 515 do likwidacji. E-1 jest pierwszą linią żoliborsko-bielańską, która powinna udać się do piachu.
Ale się mnie czepiają... Co to już jakiejś linii nie można lubić? ](*,)
Prawda, w obecnym wydaniu pewnie E-1 powinno się udać do piachu. Choć żal.

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 15 sie 2007, 19:15

Dokladnie. Zgadzam sie z kocurem :>

Do tego ma to miec czestotliwosc 15-20 min co dopiero zauwazylem :F
436 przed wakacjami mial czestotliwosc 10 czy 12 min o ile nawet nie lepsza.

Powiedzmy szczerze, linia kursujaca co 15-20 min w relacji Lotnisko-DWC jest gowniana alternatywa dla 175.
Jaki jest zysk czasowy na ZiW? Ze 3 czy moze 4 min w najlepszym razie.
Z drugiej strony zdaje sobie sprawe ze po wybudowaniu wiaduktow Wirazowa-Poleczki nalezy cos tam puscic, ale nie cos takiego.
Z beznadziejna czestotliwoscia w miedzyszczycie i wieczorem kiedy potoki z/na Lotnisko wcale nie maleja (poznym popoludniem i wieczorem sa chyba nawet wieksze) i nie parkujaca przy Metrze przy najblizszej okazji.

Nie lepiej zamiast tego zrobic linie z prawdziwego zdarzenia Lotnisko-Metro-'gdziestamdalej', a z tego co zostanie zasilic np. 188?

A usuniecie 436/505 ze Sluzewca i spod GM zaowocuje niespotykanym wczesniej poziomem komfortu podrozy w 189...
A Poleczki? To jest jednak przesiadka do/z 709 i znacznie wieksza generacja potokow pasazerskich w obszarze oddzialywania tego przystanku. Szkoda tylko estakady.
Imo wbrew pozorom to nie byloby tak drastyczne rozwiazanie.
204 zalatwia najwazniejsze potoki jadace docelowo z/na Poleczki.
Cala reszta (3 czy 4 os na kurs) moga zamiast podrozy 436(505) jechac czyms innym i przesiadac przy Walbrzyskiej. Ani to nie zabije tego 436(505), ani nie rozniesie linii jadacych al. Lotnikow.
Zysk czasowy bylby dosc znaczy. Ktos to liczyl, wychodzilo w szczycie bodajze 6 do 8 min.

Ps: Caly czas zakladam ze jedak nie zostanie przetrasowana na Lotnisko.

Aha co do 186 i mojego wczesniejszego sporu z dzidkiem ubzduralo mi sie (przez propozycje bodajze ITS 218 :>) ze 186 ma w planach jechac Banacha i ZiW :D
Wiec niewazne :P

Jožin z bažin
Posty: 1443
Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
Lokalizacja: z bažin
Kontakt:

Post autor: Jožin z bažin » 15 sie 2007, 19:37

Jarek pisze:Ale się mnie czepiają... Co to już jakiejś linii nie można lubić? ](*,)
Prawda, w obecnym wydaniu pewnie E-1 powinno się udać do piachu. Choć żal.
Można. Ja lubiłem 515. Ale przez pewne działania pewnych osób nie mogę już jej lubić.
xxx

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 15 sie 2007, 19:51

Hieronim pisze:Ja lubiłem 515. Ale przez pewne działania pewnych osób nie mogę już jej lubić.
Tak BTW to linię wycofano z Bielan bez żadnego sensownego wyjaśnienia. Jedynym powodem było "dublowanie" metra. Tylko najdziwniejsze jest to, że tą decyzją ZTM ośmieszył się i przyznał do błędu, iż ponad dwa lata brygady "marnowały" się na 515. Przecież od otwarcia metra Plac Wilsona sytuacja praktycznie się nie zmieniła, bo wahadło nie jest integralną częścią trasy metra. A o "dublowaniu" metra było już setki razy dyskutowane, a najlepszym świadectwem o pseudodublowaniu metra była znakomita frekwencja 515.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 sie 2007, 20:57

Lepiej dwa lata za późno niż wcale.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 15 sie 2007, 21:06

Nazgul pisze:
Hieronim pisze:Ja lubiłem 515. Ale przez pewne działania pewnych osób nie mogę już jej lubić.
była znakomita frekwencja 515.
puste jak bęben jadące między Bankowym a Wilsonem

PiotrekP
Posty: 3498
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 15 sie 2007, 21:18

Dęboszczak pisze:
Nazgul pisze: była znakomita frekwencja 515.
puste jak bęben jadące między Bankowym a Wilsonem
ha, ha, ha.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 15 sie 2007, 21:53

Dęboszczak pisze:
Nazgul pisze: była znakomita frekwencja 515.
puste jak bęben jadące między Bankowym a Wilsonem
Chyba w niedzielę po 22.
515 nigdy na żadnym odcinku nie narzekała na zapełnienie.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 15 sie 2007, 21:57

Nie narzekała na zapełnienie czy też na brak zapełnienia? :D Zastanów się co chcesz napisać...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

kam
Posty: 112
Rejestracja: 16 gru 2005, 20:44

Post autor: kam » 16 sie 2007, 9:00

ness pisze:Powiedzmy szczerze, linia kursujaca co 15-20 min w relacji Lotnisko-DWC jest gowniana alternatywa dla 175.
ale częstotliwość na teraz nie musi być częstotliwością po skierowaniu na lotnisko...

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 16 sie 2007, 9:28

Jarek pisze:mariow napisał/a:
emdegger napisał/a:
E-1 jest prawdodobne na Kasprowicza,

to mnie dzis zdziwiło - myslałem ze raczej dadzą Bródno-Stegny .....
No proszę... Ciekawe, ciekawe.
Jarek pisze:Sens = Kolejny "przeciek" z palca wyssany. To chyba było aż nadto czytelne.
nie wiem do czego sie dokładnie odnosisz ale ja nie mowie o przeciekach tylko o pewnych rozwiązaniach. jesli wiesz cos innego, bo np pracujesz w ZTM to chetnie poczytam ...
PURA VIDA!

ITS A 218
Posty: 3167
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 16 sie 2007, 12:25

Ciekawe co ZTM zamierza zrobić z linią 303. Można by nią zastąpić wycofaną z Bielan linię 515. Przykładowa trasa mogła by wyglądać tak:
PL. WILSONA- Słowackiego- Marymoncka- Podczaszyńskiego- Kasprowicza- Nocznickiego- Kasprowicza- HUTA
Częstotliwość powiedzmy 15/20/-
Obsługa solówkami z R6 lub ITSu.

ODPOWIEDZ