Echa objazdĂłw linii na Andersa...

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25434
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 paź 2011, 22:04

michael112 pisze:Ostatnio, mimo pocięcia, zdarza mi się zobaczyć dwie 18 w podejrzanie małych odstępach. To wtyczki (pochodzące z brygad czekających na 15) czy efekt postojów na jednym torze z niezbyt punktualną 20?
W tramwajach od ponad trzech lat nie ma wtyczek.
michael112 pisze:A może wysłać 20 na Czynszową i 23 na Żerań?
Czynszowa na słabym 20 pociągnie? Bo przed zamknięciem Wileńskiego bywało tam ciasnawo.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 25 paź 2011, 22:25

Czytałem tamten wątek i ciągle nie jestem przekonany, czy nie dało się jednak tego zrobić.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Paweł D.
Posty: 5336
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 25 paź 2011, 22:25

michael112 pisze:A może wysłać 20 na Czynszową i 23 na Żerań? 20 dostaje całą pętlę dla siebie i jej opóźnienia wygenereowane na jednotorze nie wpływają na inne linie (obecnie - 18*), a po drugie zasilamy ponownie Żerań nie kierując tam trzeciej linii.
A zadałeś sobie trudu aby sprawdzić co ile kursuje 23 i ile brygad pochłonie jej wydłużenie na Żerań? I życzę sukcesów w koordynacji na jednym torze linii z 5-cio i 10-ciu minutową częstotliwością.

michael112
Posty: 2850
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 25 paź 2011, 22:27

Paweł D. pisze:A zadałeś sobie trudu aby sprawdzić co ile kursuje 23
Oczywiście.
Paweł D. pisze:I życzę sukcesów w koordynacji na jednym torze linii z 5-cio i 10-ciu minutową częstotliwością.
Tak było przez 1,5 roku, gdy 18 kursowało co 5 min właśnie.

Paweł D.
Posty: 5336
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 25 paź 2011, 22:28

michael112 pisze:Tak było przez 1,5 roku, gdy 18 kursowało co 5 min właśnie.
Właśnie było. Czworoskłady...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 paź 2011, 22:30

@michael112: Nie no, wspaniały pomysł, zabrać Nowej Pradze, która i tak straciła sporo kursów i dołożyć muchom na Żeraniu, który, z uwagi na pogorszenie przesiadki na Żeraniu, dodatkowo podupadł. A poprawy częstotliwości nijak nie odczuje, bo maksymalny czas oczekiwania na tramwaj i tak będzie na poziomie 7 (poza szczytem ~10) minut, i tak - linia silna z linią słabą...

Słuchaj, nie mógłbyś się znowu obrazić na forum? Przypomnij sobie, jak się na wawkom na gazecie czy gdzie tam skarżyłeś, jaki tu faszyzm i zamordyzm panuje, jak Cię gnębią strasznie... (-o<
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

michael112
Posty: 2850
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 25 paź 2011, 22:32

Jezuu, tak naprawdę to był tylko lekko rzucony pomysł i wcale mi na nim nie zależy. Jeśli teraz jest OK lub choćby lepiej niż w mojej propozycji, to nie ma problemu!

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 25 paź 2011, 22:34

23 powinno zostać, gdzie jest teraz.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 paź 2011, 23:00

michael112 pisze:Jezuu, tak naprawdę to był tylko lekko rzucony pomysł i wcale mi na nim nie zależy.
Moim zdaniem dla dyskusji jak i gospodarki czasem interlokutorów byłoby lepiej, gdyby jednak chociaż autor był gotów bronić swojego pomysłu rzeczowymi argumentami, ale pewnie się czepiam.

[ Dodano: |25 Paź 2011|, 2011 23:01 ]
Os0 pisze:23 powinno zostać, gdzie jest teraz.
A moim zdaniem dużo lepiej by mu było na Targówku... :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 25 paź 2011, 23:03

Lepiej robić metro, które będzie kadłubkiem przez ładnych parę lat ](*,)

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 25 paź 2011, 23:52

Wynika to przede wszystkim z kiepskości pętli na Żeraniu - nawet pasażerowie do gazet pisali, że na Kawęczyńskiej było lepiej. A bez przywrócenia pełnej funkcjonalności pętli i tak nie ma co marzyć o (skądinąd zbędnej) trzeciej linii na Żeraniu, i tak.
To może najlepiej by było po prostu zostawić jedną, silną linię do momentu ukończenia remontu na TT :?: ](*,)

Mnie to bawi 16 w obecnej postaci, bo to ona jest prawdziwym muchowozem na większości trasy, w ogóle to nie wiem po co teraz będą dwie linie na krańcu Ratuszowa ZOO. Albo 6 albo 16, jedna linia tam wystarczy.
Glonojad pisze: dołożyć muchom na Żeraniu, który, z uwagi na pogorszenie przesiadki na Żeraniu, dodatkowo podupadł.
Bądźmy konsekwentni, przecież to ZTM od wielu lat wdraża politykę przesiadania się do tramwajów i szeroko pojętej "szyny". Przecież po to tworzono super 516, skracano trasę 723, wycofywano 101 i ograniczano 302 do godzin szczytu. Jeśli psażer ma być zachęcony do przesiadki w tramwaje na Żeraniu musi mieć dobrą ofertę. Od zamknięcia Wileniaka frekwencja w tramwajach na Jagielońskiej jest najlepsza od lat...
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7693
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 26 paź 2011, 0:13

zeus pisze:Jeśli pasażer ma być zachęcony do przesiadki w tramwaje na Żeraniu musi mieć dobrą ofertę.
Warunki do przejścia między pojazdami też.
A przy okazji od czwartku powinno zniknąć 205.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 26 paź 2011, 0:21

zeus pisze:Mnie to bawi 16 w obecnej postaci, bo to ona jest prawdziwym muchowozem na większości trasy, w ogóle to nie wiem po co teraz będą dwie linie na krańcu Ratuszowa ZOO. Albo 6 albo 16, jedna linia tam wystarczy.
6 mogłaby pojechać na Czynszową, zawsze zyskałaby dodatkowych pasażerów.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 26 paź 2011, 11:09

MisiekK pisze:A przy okazji od czwartku powinno zniknąć 205.
Jemu to by się przydało jednakowoż skrócenie do Wilsona i puszczenie po trasie Z-5 do Arkadia. Z podjazdami pod tunel przy Gdańskim jeżeli to będzie możliwe. Myślę, że pasażerowie (szczególnie starsi) przyzwyczaili się że z Placu Wilsona na Grunwaldzki nie trzeba już na piechotę albo z przesiadką.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 paź 2011, 12:19

zeus pisze: Bądźmy konsekwentni, przecież to ZTM od wielu lat wdraża politykę przesiadania się do tramwajów i szeroko pojętej "szyny". Przecież po to tworzono super 516, skracano trasę 723, wycofywano 101 i ograniczano 302 do godzin szczytu. Jeśli psażer ma być zachęcony do przesiadki w tramwaje na Żeraniu musi mieć dobrą ofertę.
I oferta 18 i 20 taka jest, lepsza (trasowo) nawet od starego silnego 18.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ