Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
10:40 - z powodu kolizji następuje skrócenie linii tramwajowej 14 i 16 do przystanku Św. Bonifacego.
Zalecamy przesiadkę na linie autobusowe 116 i 519.
Linia 217 została skierowana na trasy objazdowe (Al. Wilanowska - Przyczółkowa - Branieckiego)
O zmianach będziemy Was informować na bieżąco.
Branieckiego.
Zalecamy przesiadkę na linie autobusowe 116 i 519.
Linia 217 została skierowana na trasy objazdowe (Al. Wilanowska - Przyczółkowa - Branieckiego)
O zmianach będziemy Was informować na bieżąco.
Branieckiego.
ŁK
Po zejściu z obsługi przez Relo i Mobilis problem będzie z kierowcami czy z wozami? Wydaje mi się, że raczej z kierowcami.michael112 pisze: ↑02 lis 2024, 9:18Mnie bardziej zainteresował w tym artykule wątek sugerujący, że ZTM nie planuje nic zrobić z kontraktami za Mobilis i Relobus. Pachnie mi to wyraźnymi cięciami, bo MZA tyle nie przejmie. Gdzieś czytałem, że po zmianach autobusowych wokół Wilanowa ZTM odzyska około 15 brygad, w porównaniu do potrzebnych 75, jest to kropla w morzu potrzeb.
Już była mowa gdzie indziej, że MZA nie odkupi tych wozów ze względu na wiek.michael112 pisze: ↑02 lis 2024, 9:34Generalnie nie jestem za cięciem brygad, ale jakby ZTM miał pójść tą drogą, to najłatwiej było nie uruchamiać niczego nowego w ramach zmian wilanowskich: nie uruchamiać 130, nie przedłużać 107 na Metro Wilanowska, nie rozszerzać godzin kursowania 319.
Cięcie istniejących połączeń, tym bardziej jak się nie daje niczego w zamian, w oczywisty sposób wywołuje (słuszne zresztą) protesty.
Może też być tak iż liczą że MZA odkupi te Su12 Relobusu, tylko na razie nawet przetargu nie ogłoszono. 25 brygad od Mobilisu dałoby się zastąpić: 15 to te zwolnione z Wilanowa, pozostałe 10 jakoś by uciułali, tym bardziej że Relo miał 4 wozy rezerwowe, a wcześniejszy Michalczewski również.
A czy MZA ma tyle swoich wozów, żeby zastąpić brak wozów ajentów?
No to teraz cała sztuka w tym, aby kierowcy z Relobusa i Mobilisu nie rozpłynęli się gdzieś w kosmosie, tylko przeszli do MZA.
Domniemywam że MZA i ZTM po cichu na to liczą.
Bo brak jakichkolwiek ruchów ze strony organizatora trochę podejrzane jest
Poproszę o przeniesienie do tematu o ajentach
Problem to będzie przede wszystkim z miejscem, jeśli Płochocińska nie wystartuje. Na drugim miejscu jest problem z wozami, a o kierowców specjalnie bym się nie martwił.man1956 pisze: ↑02 lis 2024, 12:13Po zejściu z obsługi przez Relo i Mobilis problem będzie z kierowcami czy z wozami? Wydaje mi się, że raczej z kierowcami.michael112 pisze: ↑02 lis 2024, 9:18Mnie bardziej zainteresował w tym artykule wątek sugerujący, że ZTM nie planuje nic zrobić z kontraktami za Mobilis i Relobus. Pachnie mi to wyraźnymi cięciami, bo MZA tyle nie przejmie. Gdzieś czytałem, że po zmianach autobusowych wokół Wilanowa ZTM odzyska około 15 brygad, w porównaniu do potrzebnych 75, jest to kropla w morzu potrzeb.
Tylko, że w zasadzie to nie problem MZA. MZA po prostu przekaże informację do ZTMu, ile brygad jest w stanie obsłużyć w grudniu, styczniu itd, uwzględniając liczbę wozów i kierowców i ZTM po prostu się do tego dostosuje. Tak było kiedyś i tak chyba pozostało, tak więc lepiej nie robić autobusowych dubli linii tramwajowej o tak wysokiej częstotliwości jak linia na Wilanów.
Dosyć agresywna rekrutacja MZA i ciągle podwyżki świadczą o tym, że jednak miasto jest zdesperowane i liczy na to że miejski przewoźnik jednak zdobędzie kierowców na tyle dużo,żeby przejąć obsługę brygad po Arrivie i Mobilisiefraktal pisze: ↑03 lis 2024, 18:00Tylko, że w zasadzie to nie problem MZA. MZA po prostu przekaże informację do ZTMu, ile brygad jest w stanie obsłużyć w grudniu, styczniu itd, uwzględniając liczbę wozów i kierowców i ZTM po prostu się do tego dostosuje. Tak było kiedyś i tak chyba pozostało, tak więc lepiej nie robić autobusowych dubli linii tramwajowej o tak wysokiej częstotliwości jak linia na Wilanów.
Mając na uwadze okresy wypowiedzenia określone w kodeksie pracy, to raczej już wiadomo ile kierowców chce przejść i z tego co słychać nie są to duże liczby. Przecież zarówno jeden i drugi przewoźnik nadal będzie świadczyć usługi w Warszawie i będzie potrzebować kierowców, co innego gdyby firmy te kończyły działalnosc.
Ale przecież na moje szacunki MZA nie ma tylu wozów nadliczbowych. Sądzicie, że będą probowali uruchomić te wozy bez klimy 81xx? Jakoś słabo to widzę. Bo jeśli chcieliby odkupić jakieś wozy, to już musiałby być przetarg. Sytuacja na koniec roku jest mało przewidywalna, jeśli chodzi o przewozy autobusowe...
Pan kadrowy zdaje mnie sięBrdzJkb pisze: ↑03 lis 2024, 21:13Mając na uwadze okresy wypowiedzenia określone w kodeksie pracy, to raczej już wiadomo ile kierowców chce przejść i z tego co słychać nie są to duże liczby. Przecież zarówno jeden i drugi przewoźnik nadal będzie świadczyć usługi w Warszawie i będzie potrzebować kierowców, co innego gdyby firmy te kończyły działalnosc.
MZA robi wszystko, żeby kierowców zatrzymywać. Za chwilę to oprócz umów zleceń to i umowy o dzieło zaczną podpisywać.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Może jeszcze wczasy pod gruszą i inne benefity?