Strona 87 z 106

Komunikacja miejska w Wawrze [II]

: 23 gru 2021, 18:18
autor: Andrzej
A jeszcze co do Wawra. Kiedyś ktoś miał pomysł na 115, by puścić je z powrotem na Dworzec Wschodni, ale od strony ulicy Zabranieckiej.
Czyli z Wawra ulicami ..., Kościuszkowców, Korkowa, Okularowa, Chełmżyńska, Zabraniecka, a dalej właśnie do Kijowskiej lub może po trasie 338 do placu Hallera? (połączenie z 338, wytypowane kursy wydłużone?) Brakuje połączenia z licznymi magazynami na Zabranieckiej, gdzie pracuje trochę ludzi, urzędem celnym oraz z osiedlem Wilno. Do tamtych rejonów trzeba jechać na około przez Pragę, Grochów.
Zaś z Rembertowa przez Zieloną reaktywowano by 215 (za 115) do przyszłej pętli Gocławek.

Komunikacja miejska w Wawrze [II]

: 23 gru 2021, 18:32
autor: Łukasz
Połączyć ze 103 przez Most Północny.

Komunikacja miejska w Wawrze [II]

: 23 gru 2021, 18:57
autor: Emyl
I potem z Huty po trasie 184 na Szczęśliwice skrócić.

Komunikacja miejska w Wawrze [II]

: 23 gru 2021, 18:59
autor: Yelonker
Andrzej pisze:
23 gru 2021, 18:18
A jeszcze co do Wawra. Kiedyś ktoś miał pomysł na 115, by puścić je z powrotem na Dworzec Wschodni, ale od strony ulicy Zabranieckiej.
Czyli z Wawra ulicami ..., Kościuszkowców, Korkowa, Okularowa, Chełmżyńska, Zabraniecka, a dalej właśnie do Kijowskiej lub może po trasie 338 do placu Hallera? (połączenie z 338, wytypowane kursy wydłużone?) Brakuje połączenia z licznymi magazynami na Zabranieckiej, gdzie pracuje trochę ludzi, urzędem celnym oraz z osiedlem Wilno. Do tamtych rejonów trzeba jechać na około przez Pragę, Grochów.
Zaś z Rembertowa przez Zieloną reaktywowano by 215 (za 115) do przyszłej pętli Gocławek.
Według moich kalkulacji 115 przejeżdżałoby całą trasę z Aleksandrowa na Plac Hallera w 61 minut, nie zaliczając między PKP Międzylesie (20 min od Aleksandrowa) a Dworcem Wschodnim (53 minuty z tej samej pętli) ani jednego istotnego punktu przesiadkowego. Ta trasa to byłby bezużyteczny behemot.

Komunikacja miejska w Wawrze [II]

: 23 gru 2021, 19:04
autor: Emyl
61 minut to może by jechał pierwszy i ostatni kurs.

Komunikacja miejska w Wawrze [II]

: 23 gru 2021, 21:00
autor: zxcvbnm
Łukasz pisze:
23 gru 2021, 17:42
Z Otwocka, Falenicy i Józefowa na Mordor powinien jeździć pociąg.

Albo połączyć to z 317 :)
Też jestem za południową obwodnicą kolejową... :)

Komunikacja miejska w Wawrze [II]

: 23 gru 2021, 22:41
autor: 5556
A nie lepszym pomysłem byłoby skierowanie 319 do Metra Wilanowska (jak Mordor odpada)? Lewoskręt w Branickiego będzie czynnikiem zniechęcającym do korzystania z linii. Trasa przez Al.Wilanowską (korki zdecydowanie się zmniejszyły po otwarciu POW) byłaby lepsza: dogodne przesiadki na Wilanowie, przy Dolinie Służewieckiej i oczywiście metro. Mogłaby to być dobra alternatywa podróżowania przy remoncie Trasy Łazienkowskiej - czy jak wcześniej wspomniał fik - do średnicy kolejowej

Komunikacja miejska w Wawrze [II]

: 23 gru 2021, 22:55
autor: Wiliam
Ja też mam wątpliwości co do kończenia 319 na Ursynowie przy metrze. Taki chyba średni punkt docelowy, a po drodze też ich za dużo nie ma. Nawet przesiadki w stronę Mordoru czegoś dalej na zachód nie ma.

Komunikacja miejska w Wawrze [II]

: 24 gru 2021, 0:04
autor: TGM
5556 pisze:
23 gru 2021, 22:41
Lewoskręt w Branickiego będzie czynnikiem zniechęcającym do korzystania z linii.
A ten lewoskręt nie powinien się udrożnić niedługo? Też go widziałem, ale teraz chyba jest alternatywa o której chyba kierowcy nie wiedzą. Skręt w lewo od Konstanicna na autostradę i zjazd w Branickiego od drugiej strony.

Komunikacja miejska w Wawrze [II]

: 24 gru 2021, 9:51
autor: Andrzej
Yelonker pisze:
23 gru 2021, 18:59
Andrzej pisze:
23 gru 2021, 18:18
A jeszcze co do Wawra. Kiedyś ktoś miał pomysł na 115, by puścić je z powrotem na Dworzec Wschodni, ale od strony ulicy Zabranieckiej.
Czyli z Wawra ulicami ..., Kościuszkowców, Korkowa, Okularowa, Chełmżyńska, Zabraniecka, a dalej właśnie do Kijowskiej lub może po trasie 338 do placu Hallera? (połączenie z 338, wytypowane kursy wydłużone?) Brakuje połączenia z licznymi magazynami na Zabranieckiej, gdzie pracuje trochę ludzi, urzędem celnym oraz z osiedlem Wilno. Do tamtych rejonów trzeba jechać na około przez Pragę, Grochów.
Zaś z Rembertowa przez Zieloną reaktywowano by 215 (za 115) do przyszłej pętli Gocławek.
Według moich kalkulacji 115 przejeżdżałoby całą trasę z Aleksandrowa na Plac Hallera w 61 minut, nie zaliczając między PKP Międzylesie (20 min od Aleksandrowa) a Dworcem Wschodnim (53 minuty z tej samej pętli) ani jednego istotnego punktu przesiadkowego. Ta trasa to byłby bezużyteczny behemot.
To nawet 225 puścić Zabraniecką. Będzie o wiele większy pożytek niż z obecnego 225.

Komunikacja miejska w Wawrze [II]

: 24 gru 2021, 9:56
autor: fik
A ten pożytek będzie polegał na czym konkretnie?

Komunikacja miejska w Wawrze [II]

: 24 gru 2021, 9:59
autor: SławekM
fik pisze:
24 gru 2021, 9:56
A ten pożytek będzie polegał na czym konkretnie?
Że będzie nowy numerek na słupku.

Komunikacja miejska w Wawrze [II]

: 24 gru 2021, 13:40
autor: Andrzej
Pisałem wyżej - dojazd do magazynów przemysłowych, gdzie pracują ludzie, urzędu celnego, osiedla Wilno. Obecnie trzeba jechać na około przez Grochów i Pragę lub cofać się z rejonu Dworca Wschodniego.

Komunikacja miejska w Wawrze [II]

: 24 gru 2021, 17:45
autor: fik
No to można szczytowe 338 wyciągnąć do Rembertowa, 225 wtedy praktycznie można pożegnać na zawsze, będzie taniej, prościej i adekwatniej.

Komunikacja miejska w Wawrze [II]

: 29 gru 2021, 10:22
autor: Lipa
Wiliam pisze:
23 gru 2021, 22:55
Ja też mam wątpliwości co do kończenia 319 na Ursynowie przy metrze. Taki chyba średni punkt docelowy, a po drodze też ich za dużo nie ma. Nawet przesiadki w stronę Mordoru czegoś dalej na zachód nie ma.
Moim zdaniem, aby 319 miało jakikolwiek sens, powinno dojechać na Służewiec, np. MIĘDZYLESIE - (...) - Gandhi - Pileckiego - Puławska - Rzymowskiego - Cybernetyki - Postępu - Konstruktorska - Racjonalizacji - Woronicza - SPARTAŃSKA.
Obsługiwałoby wtedy Szpital Południowy i Centrum Onkologii, zapewniło przesiadkę na linie piaseczyńskie (Poleczki) i komunikację płn-płd. na Postępu (omijając zakorkowaną Wołoską).
W kształcie zaproponowanym przez ZTM jazda ze Służewca do Wawra z wykorzystaniem 319 - wymagająca dwóch przesiadek: najpierw czymś do metra, metrem i dopiero 319 - mija się z celem. W ich wersji to nawet nie będzie skomunikowane z 504.