Komunikacja cmentarna

Moderator: Wiliam

SU89
Posty: 420
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 01 lis 2023, 20:25

Najprawdopodobniej R&G sprawdza strefę biletową, by uniknąć potworków typu: Opacz Kolonia (WKD Opacz) - choć musiałbym to sprawdzić. Albo druga, bardziej prawdopodobna przyczyna, że ktoś w MZA przeoczył przy konwersji rozkładów do R&G (Municom) kwestię usunięcia(dodania?) miejscowości, a nie było pewnie zlecenia definiującego konkretne napisy na wyświetlaczach. Generalnie to ciekawostka, niewarta zawracania nikomu głowy ;)

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 325
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 01 lis 2023, 22:20

A ja tam lubię pozawracać głowę. Ciekawe jak na C47 w Mobilisie się wyświetlało :-k

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 01 lis 2023, 23:45

Bywalec pisze:
01 lis 2023, 19:07
Powodem tej dezorganizacji to raczej było wyłączenie ruchu tramwajowego na Moście Gdańskim co spowodowało późniejsze perturbacje w nieregularnym kursowaniu oraz kierowanie tramwajami przez NR na Budowlanej co powodowało opóźnienia dla C1 i C6.
Tyle, że to było rano, a jak byłem przed 15, to nadal byla masarka. Przy jednej pętli tak niestety jest :/ Gdyby pętla CM. WOLSKI normalnie funkcjonowała, można by było sterować swobodnie na dwóch krańcach i nie dostałoby się obu liniom na raz - wszakże tylko jedna z nich jeździła przez Gdański.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Krzysztof_J
Posty: 451
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 02 lis 2023, 0:03

Wolfchen pisze:
01 lis 2023, 23:45
Bywalec pisze:
01 lis 2023, 19:07
Powodem tej dezorganizacji to raczej było wyłączenie ruchu tramwajowego na Moście Gdańskim co spowodowało późniejsze perturbacje w nieregularnym kursowaniu oraz kierowanie tramwajami przez NR na Budowlanej co powodowało opóźnienia dla C1 i C6.
Tyle, że to było rano, a jak byłem przed 15, to nadal byla masarka. Przy jednej pętli tak niestety jest :/ Gdyby pętla CM. WOLSKI normalnie funkcjonowała, można by było sterować swobodnie na dwóch krańcach i nie dostałoby się obu liniom na raz - wszakże tylko jedna z nich jeździła przez Gdański.
Też tam dzisiaj byłem i widziałem, że zawracanie szło bardzo sprawnie i nie było zatorów (dzięki pomocy NR - na końcowym przystanku do drugiej kabiny wsiadał instruktor NR, który po przejechaniu za zwrotnicę od razu ruszał w drugą stronę na przystanek początkowy i dopiero tam motorniczy przechodził do drugiej kabiny). Inna sprawa, że wagony wszystkich linii przyjeżdżały tam bardzo nieregularnie - np. dwa jeden za drugim, a potem przez parę minut nic. Ale to raczej nie do końca wina wspólnego krańca. Natomiast z tego co widziałem, to dużo osób już wcześniej (np. przy Okopowej wsiadało do autobusów), więc może rzeczywiście niekoniecznie trzeba było wysyłać tam i C1 i C6.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 02 lis 2023, 7:25

Czy dziś kursuje C40? Komunikat twierdzi, że tak, ale w rozkładach C40 brak.

Georg
Posty: 5991
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 02 lis 2023, 7:47

Tak, kursuje.

Flash8222
Posty: 7604
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 02 lis 2023, 9:55

kveld pisze:
02 lis 2023, 7:25
Czy dziś kursuje C40? Komunikat twierdzi, że tak, ale w rozkładach C40 brak.
Spoko, my też nie mamy rozkładów w sterownikach na dzisiaj 🤣

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7083
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 02 lis 2023, 14:50

kveld pisze:
02 lis 2023, 7:25
Czy dziś kursuje C40? Komunikat twierdzi, że tak, ale w rozkładach C40 brak.
Rozkłady łaskawie wróciły na stronę WTP =P~

fraktal
Posty: 5481
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 02 lis 2023, 19:51

pawcio pisze:
21 paź 2023, 22:55
Raczej symboliczne zasilenia podobne do tegoweekendowych. Po 02.11. wzmożony ruch cmentarny w zasadzie zanika.
Ale 2.11 ciagle jest spory i warto rozdzielić potoki pomiędzy C09 do Głównej Bramy Cmentarza Północnego i C40 do Bramy Południowej i Zachodniej w przyszłym roku. Mam nadzieję, że dane z liczarek w pojazdach to pokażą.

alojz
Posty: 2661
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 02 lis 2023, 20:28

W przyszłym roku 1.11 wypada w piątek, więc zapewne linie cmentarne będą jeździć również w sobotę i niedzielę.

primoż
Posty: 3764
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 02 lis 2023, 23:53

Z tą niedzielą to bym się nie rozpędzał, bo ostatnio jak 1.11. wypadł w piątek to cmentarne kursowały piątek-sobota. Inna kwestia, że tego 3.11. to ruch był taki, że kilka cmentarnych + zasilenie linii regularnych jeżdżących koło cmentarzy całkowicie wystarczało, przynajmniej na Powązkach.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Georg
Posty: 5991
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 lis 2023, 8:57

Pytanie dotyczące 221. W którym miejscu 1.11. zawracało w okolicy pl. Grunwaldzkiego?

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 586
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 04 lis 2023, 9:30

Georg pisze:
04 lis 2023, 8:57
Pytanie dotyczące 221. W którym miejscu 1.11. zawracało w okolicy pl. Grunwaldzkiego?
W alei Wojska Polskiego na wysokości ul. Księdza Boguckiego.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Georg
Posty: 5991
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 lis 2023, 9:31

AdamKlocusky pisze:
04 lis 2023, 9:30
Georg pisze:
04 lis 2023, 8:57
Pytanie dotyczące 221. W którym miejscu 1.11. zawracało w okolicy pl. Grunwaldzkiego?
W alei Wojska Polskiego na wysokości ul. Księdza Boguckiego.
Dzięki.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 05 lis 2023, 18:27

Krzysztof_J pisze:
02 lis 2023, 0:03
Inna sprawa, że wagony wszystkich linii przyjeżdżały tam bardzo nieregularnie - np. dwa jeden za drugim, a potem przez parę minut nic. Ale to raczej nie do końca wina wspólnego krańca.
Nie nie nie, to wina tylko i wyłącznie braku pętli i możliwości wyprzedzania się tramwajów czy trzymania jakiejś rezerwy/robienia postojów wyrónawczych ;)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ