Strona 89 z 89

Komunikacja cmentarna

: 01 lis 2023, 20:25
autor: SU89
Najprawdopodobniej R&G sprawdza strefę biletową, by uniknąć potworków typu: Opacz Kolonia (WKD Opacz) - choć musiałbym to sprawdzić. Albo druga, bardziej prawdopodobna przyczyna, że ktoś w MZA przeoczył przy konwersji rozkładów do R&G (Municom) kwestię usunięcia(dodania?) miejscowości, a nie było pewnie zlecenia definiującego konkretne napisy na wyświetlaczach. Generalnie to ciekawostka, niewarta zawracania nikomu głowy ;)

Komunikacja cmentarna

: 01 lis 2023, 22:20
autor: karmat
A ja tam lubię pozawracać głowę. Ciekawe jak na C47 w Mobilisie się wyświetlało :-k

Komunikacja cmentarna

: 01 lis 2023, 23:45
autor: Wolfchen
Bywalec pisze:
01 lis 2023, 19:07
Powodem tej dezorganizacji to raczej było wyłączenie ruchu tramwajowego na Moście Gdańskim co spowodowało późniejsze perturbacje w nieregularnym kursowaniu oraz kierowanie tramwajami przez NR na Budowlanej co powodowało opóźnienia dla C1 i C6.
Tyle, że to było rano, a jak byłem przed 15, to nadal byla masarka. Przy jednej pętli tak niestety jest :/ Gdyby pętla CM. WOLSKI normalnie funkcjonowała, można by było sterować swobodnie na dwóch krańcach i nie dostałoby się obu liniom na raz - wszakże tylko jedna z nich jeździła przez Gdański.

Komunikacja cmentarna

: 02 lis 2023, 0:03
autor: Krzysztof_J
Wolfchen pisze:
01 lis 2023, 23:45
Bywalec pisze:
01 lis 2023, 19:07
Powodem tej dezorganizacji to raczej było wyłączenie ruchu tramwajowego na Moście Gdańskim co spowodowało późniejsze perturbacje w nieregularnym kursowaniu oraz kierowanie tramwajami przez NR na Budowlanej co powodowało opóźnienia dla C1 i C6.
Tyle, że to było rano, a jak byłem przed 15, to nadal byla masarka. Przy jednej pętli tak niestety jest :/ Gdyby pętla CM. WOLSKI normalnie funkcjonowała, można by było sterować swobodnie na dwóch krańcach i nie dostałoby się obu liniom na raz - wszakże tylko jedna z nich jeździła przez Gdański.
Też tam dzisiaj byłem i widziałem, że zawracanie szło bardzo sprawnie i nie było zatorów (dzięki pomocy NR - na końcowym przystanku do drugiej kabiny wsiadał instruktor NR, który po przejechaniu za zwrotnicę od razu ruszał w drugą stronę na przystanek początkowy i dopiero tam motorniczy przechodził do drugiej kabiny). Inna sprawa, że wagony wszystkich linii przyjeżdżały tam bardzo nieregularnie - np. dwa jeden za drugim, a potem przez parę minut nic. Ale to raczej nie do końca wina wspólnego krańca. Natomiast z tego co widziałem, to dużo osób już wcześniej (np. przy Okopowej wsiadało do autobusów), więc może rzeczywiście niekoniecznie trzeba było wysyłać tam i C1 i C6.

Komunikacja cmentarna

: 02 lis 2023, 7:25
autor: kveld
Czy dziś kursuje C40? Komunikat twierdzi, że tak, ale w rozkładach C40 brak.

Komunikacja cmentarna

: 02 lis 2023, 7:47
autor: Georg
Tak, kursuje.

Komunikacja cmentarna

: 02 lis 2023, 9:55
autor: Flash8222
kveld pisze:
02 lis 2023, 7:25
Czy dziś kursuje C40? Komunikat twierdzi, że tak, ale w rozkładach C40 brak.
Spoko, my też nie mamy rozkładów w sterownikach na dzisiaj 🤣

Komunikacja cmentarna

: 02 lis 2023, 14:50
autor: Szymon
kveld pisze:
02 lis 2023, 7:25
Czy dziś kursuje C40? Komunikat twierdzi, że tak, ale w rozkładach C40 brak.
Rozkłady łaskawie wróciły na stronę WTP =P~

Komunikacja cmentarna

: 02 lis 2023, 19:51
autor: fraktal
pawcio pisze:
21 paź 2023, 22:55
Raczej symboliczne zasilenia podobne do tegoweekendowych. Po 02.11. wzmożony ruch cmentarny w zasadzie zanika.
Ale 2.11 ciagle jest spory i warto rozdzielić potoki pomiędzy C09 do Głównej Bramy Cmentarza Północnego i C40 do Bramy Południowej i Zachodniej w przyszłym roku. Mam nadzieję, że dane z liczarek w pojazdach to pokażą.

Komunikacja cmentarna

: 02 lis 2023, 20:28
autor: alojz
W przyszłym roku 1.11 wypada w piątek, więc zapewne linie cmentarne będą jeździć również w sobotę i niedzielę.

Komunikacja cmentarna

: 02 lis 2023, 23:53
autor: primoż
Z tą niedzielą to bym się nie rozpędzał, bo ostatnio jak 1.11. wypadł w piątek to cmentarne kursowały piątek-sobota. Inna kwestia, że tego 3.11. to ruch był taki, że kilka cmentarnych + zasilenie linii regularnych jeżdżących koło cmentarzy całkowicie wystarczało, przynajmniej na Powązkach.

Komunikacja cmentarna

: 04 lis 2023, 8:57
autor: Georg
Pytanie dotyczące 221. W którym miejscu 1.11. zawracało w okolicy pl. Grunwaldzkiego?

Komunikacja cmentarna

: 04 lis 2023, 9:30
autor: AdamKlocusky
Georg pisze:
04 lis 2023, 8:57
Pytanie dotyczące 221. W którym miejscu 1.11. zawracało w okolicy pl. Grunwaldzkiego?
W alei Wojska Polskiego na wysokości ul. Księdza Boguckiego.

Komunikacja cmentarna

: 04 lis 2023, 9:31
autor: Georg
AdamKlocusky pisze:
04 lis 2023, 9:30
Georg pisze:
04 lis 2023, 8:57
Pytanie dotyczące 221. W którym miejscu 1.11. zawracało w okolicy pl. Grunwaldzkiego?
W alei Wojska Polskiego na wysokości ul. Księdza Boguckiego.
Dzięki.

Komunikacja cmentarna

: 05 lis 2023, 18:27
autor: Wolfchen
Krzysztof_J pisze:
02 lis 2023, 0:03
Inna sprawa, że wagony wszystkich linii przyjeżdżały tam bardzo nieregularnie - np. dwa jeden za drugim, a potem przez parę minut nic. Ale to raczej nie do końca wina wspólnego krańca.
Nie nie nie, to wina tylko i wyłącznie braku pętli i możliwości wyprzedzania się tramwajów czy trzymania jakiejś rezerwy/robienia postojów wyrónawczych ;)