A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
: 12 mar 2021, 14:19
Silna linia 116 kursująca co 10 minut w szczycie. Fajne mamy standardy, takie metropolitalne.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Przecież 116 i 503 mają niemal identyczne rozkłady, więc jeśli 116 uznajemy za silne to 503 też. Ale jednak dysproporcja w wykorzystaniu obu końcówek jest znaczna. Ale tak to się kończy gdy:michael112 pisze: ↑12 mar 2021, 14:14Rozumiem że masz na myśli relację ursynowską, bo relacja wilanowska ma 116, które jak najbardziej można uznać za silne...
Jedyną linią kursującą w DS częściej niż co 15 minut jest 189, która jeździ co 10 minut.michael112 pisze: ↑12 mar 2021, 17:11Gdzieś czytałem że chyba nie ma już linii autobusowej w Warszawie, która by kursowała w DS częściej niż co 15 minut. Tak więc trudno żeby 116 i 503 były pod tym kątem wyróżnione...
A wystarczy zajrzeć na stronę z rozkładami (np. WTP)...
To 525 jak zdarzało mi się jeździć... to jest mistrzowskie. Linia przyspieszona, a nie dość że ominąłem może ze dwa przystanki, to w dodatku przez czas przejazdu się całą trasę wlokłem 20-30 km/h i wyprzedzały mnie linie zwykłe.
Kiedyś 521 byłoby blokowane, ale teraz myślę, że by przeszło bez problemu. Zwłaszcza, gdyby zachęcić pasażerów przerzuceniem brygad na inne linie Wawerskie które tego bardziej potrzebują, a i pamiętajmy w kolejce też jest nowa linia przez Most Południowy.KwZ pisze: ↑15 cze 2021, 11:55502 jest co pół godziny i już to kwalifikuje ją do fundamentalnej reformy.
502+525 (+520) powinny być skrócone do węzła P+R Marsa / Mościckiego, ale tego nie ma w planach miejskich, a szkoda.
521 jest do uzwyklenia i skrócenia do wiatraka na wczoraj 10 lat temu, czy kiedy tam uruchomili SKMkę. Na Patriotów to kolej jest przyspieszona, a autobusy powinny być zwykłe.
Zmiana formatu bez zmiany numerków? Może by i nawet przeszło, interesting.