Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8814
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 24 wrz 2024, 11:33

Nie pytałbym "który", tylko "czy w ogóle którykolwiek zostanie zrealizowany"...

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5099
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 24 wrz 2024, 12:32

wincenty pisze:
24 wrz 2024, 10:50
Ciekawe który wariant wygra:
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 84798.html
Jak dla mnie to wyłącznie wariant 4. Starczy już torowisk z przejazdami przez jezdnie z jednej na drugą stronę. To tylko spowalnia ruch tramwajowy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 wrz 2024, 7:22

Też tak uważam, ale mogę być nieobiektywny ;)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

KM
Posty: 174
Rejestracja: 05 lis 2018, 19:33

Post autor: KM » 27 wrz 2024, 14:42

https://nowy.bip.um.warszawa.pl/documen ... 5967531980
Lista ograniczeń prędkości dla tramwajów wraz z datami wdrożenia według stanu na 15 lipca br.

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1650
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 27 wrz 2024, 14:49

Takie mało aktualne, mamy na przykład ograniczenie na nieistniejącym już torowisku na ul. Wolskiej przy Cm. Prawosławnym.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Leitner98
Posty: 119
Rejestracja: 04 wrz 2022, 22:29

Post autor: Leitner98 » 27 wrz 2024, 15:11

Nie ma również podwyższonej prędkości na Gagarina.
Na podstawie dostępnych danych zrobiłem taką statystykę:
Ograniczenia prędkości TW.png
Ograniczenia prędkości TW.png (8.88 KiB) Przejrzano 759 razy

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25760
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 wrz 2024, 15:21

Nie przywiązywałbym się specjalnie do tych danych, w szczególności do metrów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5099
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 27 wrz 2024, 18:31

Os0 pisze:
27 wrz 2024, 14:49
Takie mało aktualne, mamy na przykład ograniczenie na nieistniejącym już torowisku na ul. Wolskiej przy Cm. Prawosławnym.
Z 96 punktów, 20 punktów można z tego wypisać a dodać Gagarina jak wspomniał @Leitner98 ;)

Tymczasem kończymy III kwartał - spójrzmy na plan remontów który firma publikowała:
Obrazek
Dziwi mnie, że toru postojowego na Banacha nie zrobiono w wakacje jak zawieszono "25" i można było "żonglować" liniami z peronu na peron.
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25760
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 wrz 2024, 19:59

To miały być prace przy ślepym torze prosto bez żadnych zmian w ruchu liniowym.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1650
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 28 wrz 2024, 13:51

Stawiam, że przełożone na przyszły rok, w cieniu budowy tramwaju do Dw. Zachodniego.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8814
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 30 wrz 2024, 9:58

pawcio pisze:
27 wrz 2024, 15:21
Nie przywiązywałbym się specjalnie do tych danych, w szczególności do metrów.
Jeśli nie przywiązywałbyś się, to to podważa sens interpelacji radnych. Dlaczego są okłamywani przez (szeroko rozumiane) miasto?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25760
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 wrz 2024, 13:00

Bo lepszych danych nie ma.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Yelonker
Posty: 811
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 30 wrz 2024, 13:28

Czy w ramach trwającego remontu Jagiellońskiej przystanki PIMOT i Budzińskiej-Tylickiej będą połączone w jeden przystanek pod ALK, czy to dopiero w dalszej przyszłości?

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8814
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 30 wrz 2024, 13:31

pawcio pisze:
30 wrz 2024, 13:00
Bo lepszych danych nie ma.
Czyli TW nie inwentaryzuje swojej sieci torowej, tak?
Yelonker pisze:
30 wrz 2024, 13:28
Czy w ramach trwającego remontu Jagiellońskiej przystanki PIMOT i Budzińskiej-Tylickiej będą połączone w jeden przystanek pod ALK, czy to dopiero w dalszej przyszłości?
Nie. W opisie jasno wskazano co będzie robione i kto/na czyje zlecenie to będzie robione..
W przyszłości (o ile w ogóle), lol.

Yelonker
Posty: 811
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 30 wrz 2024, 13:37

person pisze:
30 wrz 2024, 13:31
W przyszłości (o ile w ogóle), lol.
Nie no, plany są i nawet przetarg jakiś był:

https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 79285.html

Uznałem, nie pamiętając do końca terminu, że może projekt już jest (66 tygodni? Na wyznaczenie przystanku tramwajowego?) to i zrobią przy okazji.

ODPOWIEDZ