Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
519 przez Niepodległości nie rozwiązuje problemu Sobieskiego.
To najwyżej będą pisać jeszcze razAutobus Czerwon pisze:519 przez Niepodległości nie rozwiązuje problemu Sobieskiego.
ŁK
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36880
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
To po co zmieniać teraz?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Jakie są najważniejsze postulaty mieszkańców? Może jest sposób, żeby kilka spełnić tak, żeby nie demolować całego układu? Jak się ludziom choć trochę ustąpi to może i oni ustąpią.
Serio trzeba było zostawić to 519 co pół godziny przez Sadybę, zamiast kursów 131 do Wilanowa, to nawet taniej by chyba wyszło.Georg pisze:Jakie są najważniejsze postulaty mieszkańców? Może jest sposób, żeby kilka spełnić tak, żeby nie demolować całego układu? Jak się ludziom choć trochę ustąpi to może i oni ustąpią.
I pewnie tak się skończy (i zmniejszeniem 131 do 12 minut) w ramach jakiegoś kompromisu.
Btw, za 522 nie płaczą nawet
ŁK
Nie o to pytałem. Chodziło mi o to, jakie relacje powinny być przywrócone i w jakich godzinach. Nie o to, że trzeba zostawić wszystko jak było zanim się zmieniło. Swoją drogą uważam, że w ZTM zmiany są dobre, ale nie ma kogoś, kto umiałby to ludziom atrakcyjnie "sprzedać".
Na pewno przewija się motyw "raz zdobytego dojazdu na Centralny nie oddamy nigdy".
Skąd i w jakich godzinach? Może wystarczy tylko w weekendy. Ktoś proponował zamianę końcówek 11 i 14.
Raczej: „istnieje przystanek startowy lub istnieje przystanek docelowy, z którego było połączenie, a nie ma tym samym środkiem transportu”Paweł D. pisze:Na pewno przewija się motyw "raz zdobytego dojazdu na Centralny nie oddamy nigdy".
ŁK
W sytuacji kiedy oficjalne dane mówią, że 75 proc. pasażerów tramwajów wybiera 16 a tylko 25 proc. linię 14, myślę że ZTM nie powinien mieć oporów w zamianie końcówek 11 i 14 by spełnić postulat dojazdu do Centralnego zamiast uruchamiać autobusowy dubel szyny. Nie pyknie pomysł zamiany końcówek - trudno. 11 raczej mniejszych napełnień niż 14 by nie miało.
16 jeździ 2 razy częściej, co powoduje, że ten stosunek się robi 60/40 per kurs.Bywalec pisze:W sytuacji kiedy oficjalne dane mówią, że 75 proc. pasażerów tramwajów wybiera 16 a tylko 25 proc. linię 14, myślę że ZTM nie powinien mieć oporów w zamianie końcówek 11 i 14 by spełnić postulat dojazdu do Centralnego zamiast uruchamiać autobusowy dubel szyny. Nie pyknie pomysł zamiany końcówek - trudno. 11 raczej mniejszych napełnień niż 14 by nie miało.
ŁK
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36880
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A jak wtedy Sielce podniosą protest o dojazd na Isengard, to co zrobisz?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Wydaje mi się, że te proporcje są inne niż 60/40 (z matematycznego punktu widzenia raczej 67 do 33) i jakby tego nie liczyć wychodzi, że 14 analogicznie do częstotliwości jest mniej popularna jak 16.Łukasz pisze: ↑30 lis 2024, 17:2616 jeździ 2 razy częściej, co powoduje, że ten stosunek się robi 60/40 per kurs.Bywalec pisze:W sytuacji kiedy oficjalne dane mówią, że 75 proc. pasażerów tramwajów wybiera 16 a tylko 25 proc. linię 14, myślę że ZTM nie powinien mieć oporów w zamianie końcówek 11 i 14 by spełnić postulat dojazdu do Centralnego zamiast uruchamiać autobusowy dubel szyny. Nie pyknie pomysł zamiany końcówek - trudno. 11 raczej mniejszych napełnień niż 14 by nie miało.
Sielce to przede wszystkim ledwie 2 przystanki odrębnej linii tramwajowej - dużo większy potencjał przewozowy jest na trasie do Wilanowa więc licząc dobro ogółu, lepiej dać autobus Sielcom niż mieszkańcom Wilanowa.