Strona 100 z 111

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 14:24
autor: fraktal
wincenty pisze:
09 lis 2021, 11:54
Paweł D. pisze:
09 lis 2021, 10:49
Przy ponoć silnym 71 ta 15 będzie miała jakiekolwiek znaczenie?
Szkoda uruchamiania tego 71, bo wszyscy będą i tak walili do autobusowego ZaMetra. Zupełnie bez sensu wyciąganie go aż na Marymont, skoro może krańcować przy Pl. Inwalidów, a główna pętla z dłuższymi postojami będzie zapewne tak jak zawsze na Kabatach.
Przecież autobus nie będzie miał przystanku na placu Inwalidów, to jak może tam krańcować? Zupełnie bez sensu. Poza tym wchodzenie na wiadukt przy Dworcu Gdańskim to porypany pomysł. Mogli inaczej budować tory odstawcze, tak żeby metro mogło spokojnie dojeżdżać do Bankowego. Tak zostało wybudowane i zaprojektowane to tak teraz jest.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 14:55
autor: person
fraktal pisze:
09 lis 2021, 14:24
Przecież autobus nie będzie miał przystanku na placu Inwalidów, to jak może tam krańcować?
Wystarczy... stworzyc przystanek techniczny/zastępczy/tymczasowy? :-k
(podpowiedź: Z-4, https://www.wtp.waw.pl/newsy/2021/07/14 ... ejny-etap/

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 14:59
autor: Paweł D.
Nie chodzi o miejsce zakrańcowania, tylko dojście pasażera. Wchodzenie na wiadukt to średnio dobry pomysł.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 15:04
autor: bartoni722
person pisze:
09 lis 2021, 14:55
fraktal pisze:
09 lis 2021, 14:24
Przecież autobus nie będzie miał przystanku na placu Inwalidów, to jak może tam krańcować?
Wystarczy... stworzyc przystanek techniczny/zastępczy/tymczasowy? :-k
(podpowiedź: Z-4, https://www.wtp.waw.pl/newsy/2021/07/14 ... ejny-etap/
Ten przystanek miał bardzo małą pojemność i to Z-4 i tak zjeżdżało na sensowne postoje na Włościańską. Ledwo mieściły się tam dwa przeguby, co oznaczałoby dla ZM1 maksymalny postój 6 min. - trochę przymało.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 15:05
autor: wincenty
fraktal pisze:
09 lis 2021, 14:24
wincenty pisze:
09 lis 2021, 11:54

Szkoda uruchamiania tego 71, bo wszyscy będą i tak walili do autobusowego ZaMetra. Zupełnie bez sensu wyciąganie go aż na Marymont, skoro może krańcować przy Pl. Inwalidów, a główna pętla z dłuższymi postojami będzie zapewne tak jak zawsze na Kabatach.
Przecież autobus nie będzie miał przystanku na placu Inwalidów, to jak może tam krańcować? Zupełnie bez sensu.
No to w czym problem ten przystanek tam ustawić, jak to i wcześniej bywało?
I podobno miasto na wszystkim musi oszczędzać a paliwo na dublującym się z metrem odcinku plus wydłużony czas pracy kierowców itd. swoje będzie kosztować...
To główny postój zrobić jak ostatnio na Kabatach, nawet wydłużając na te kilka dni 166 do STP i przerzucając 179 na peron razem z 192 i 504, by dla Zetek zrobić więcej miejsca...

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 15:12
autor: Autobus Czerwon
Moim zdaniem narzekanie na trasę ZM1 to szukanie dziury w całym - Marymont jest bardzo sensownym miejscem. Myślę że sporo pasażerów się tam przesiada z/do metra, więc dobrze że się o nich (pewnie przypadkiem, ale jednak) zatroszczono i oprócz wydlużonego czasu przejazdu nie dostali w gratisie dodatkowej przesiadki (i to takiej najbardziej bezsensownej i niewygodnej, bo tylko na 2 stacje i to na Dworcu Gdańskim).

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 15:20
autor: ashir
Od Pl. Inwalidów to już lepszy byłby Pl. Wilsona i postoje na Krasińskiego, jak C22. Natomiast również uważam, że Metro Marymont jest dobrym wyborem, pomimo obecności 71. 😉

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 15:35
autor: Łukasz
Jakby nie było 71, to zaraz by znów było „jak to, autobus co 5 minut ma niby zastąpić metro, które było co 3!”…

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 19:40
autor: ashir
fraktal pisze:
08 lis 2021, 18:11
bartoni722 pisze:
08 lis 2021, 15:37
Jakby co, to ZM1 zostało poprawione na Marymont. ;)
To dobrze, bo pasażerowie z niepełnosprawnością mieliby spore trudności. Na Gdańskim przesiadka dość skomplikowana, a 71 nie będzie miało pewnie wszystkich kursów niskopodłogowych. Na szczęście ktoś w porę skorygował tym razem.
Na 71 będzie 15 z 25 niskopodłogowych brygad w piątek, a w weekend 15 z 21 brygad, więc bardzo dobry wynik. ;-)

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 23:09
autor: mkm101
pawcio pisze:
09 lis 2021, 8:41
Pudło. 17 będzie jeździć co 7,5 do Winnicy a dodatkowo w szczycie będą kursy co 15 do Twardowskiej.
No to jestem pod wrażeniem.
Pytanie tylko czy nie można było tego tak prosto napisać w komunikacie?

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 23:14
autor: fraktal
wincenty pisze:
09 lis 2021, 15:05
fraktal pisze:
09 lis 2021, 14:24
Przecież autobus nie będzie miał przystanku na placu Inwalidów, to jak może tam krańcować? Zupełnie bez sensu.
No to w czym problem ten przystanek tam ustawić, jak to i wcześniej bywało?
I podobno miasto na wszystkim musi oszczędzać a paliwo na dublującym się z metrem odcinku plus wydłużony czas pracy kierowców itd. swoje będzie kosztować...
Miasto i tak zaoszczędzi, bo najbardziej kosztowne są wozokm metra, które będzie kursowało tylko na 1/4 trasy bez kursów nocnych. Poza tym kończąc na pl. Inwalidów kursy handlowe i tak kończyłyby przy Dworcu Gdańskim, reszta byłby to niepłatny PT. Nie wiem, czy MZA byłyby zadowolone.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 23:25
autor: pawcio
Dla MZA takie odcinki są płatne.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 23:26
autor: pawcio
mkm101 pisze:
09 lis 2021, 23:09
pawcio pisze:
09 lis 2021, 8:41
Pudło. 17 będzie jeździć co 7,5 do Winnicy a dodatkowo w szczycie będą kursy co 15 do Twardowskiej.
No to jestem pod wrażeniem.
Pytanie tylko czy nie można było tego tak prosto napisać w komunikacie?
O przepisywaniu zleceń do komunikatów dla ludu to już kilkadziesiąt stron mamy tutaj napisane.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2021, 0:45
autor: Flash8222
Czemu akurat z Twarodowskiej, a nie z Marymontu?

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 10 lis 2021, 6:03
autor: ashir
Stawiam na brak miejsca przez 71 kursujące co 4 minuty. Patrząc na rozkład to główne postoje będą na Metro Marymont. Szkoda, że ZTM wyłączył z użytkowania przez pasażerów pętlę Twardowska.