Plan transportowy dla połączeń międzywojewódzkich

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 cze 2012, 15:23

pawcio pisze:A nie ma?
W Warszawie jest, w innych miastach bywa z tym różnie - kompetencja rady miejskiej.

Ustatowe tylko na kolej (51%) i na PKSY (tylko miesięczne) - od 1.1.2012.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3083
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 20 cze 2012, 18:07

Paradoks: im dalej jedziesz koleją, tym bardziej Ci się to opłaca, przeliczając na kilometry.

Wszędzie tak masz PKS, Kolej, nawet w handlu im większy towar kupisz tym teoretycznie mniej za niego płacisz

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 25 cze 2012, 15:19

Taryfa degresywna jest odwieczną tradycją na kolei.

A tak swoją drogą - ciekawe ile zgłoszono wniosków do konsultacji tego planu?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 25 cze 2012, 16:13

Patrząc obiktywnie, to nie ma do czego składać uwag.
Chyba, że do prognoz (a właściwie ich wyliczania). 8-(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 26 cze 2012, 10:37

Wolfchen pisze:Patrząc obiktywnie, to nie ma do czego składać uwag.
Chyba, że do prognoz (a właściwie ich wyliczania). 8-(
Zgadzam się, że nie ma do czego :-)
Natomiast prognozy jak dla mnie też są zastanawiające, jaką metodą zostały wykonane?

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 18 lip 2012, 10:53

Zgodnie z informacją podaną na Rynku Kolejowym:
http://www.rynek-kolejowy.pl/34118/Mini ... towego.htm

konsultacje społeczne planu transportowego zostały przedłużone.

Słusznie, bo tak na prawdę nie ma czego konsultować, projekt planu nie zawiera nawet wszystkich wymaganych ustawą o transporcie zbiorowym punktów.

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 24 paź 2012, 10:54

Tu zostały zebrane wszystkie oficjalne uwagi które wpłynęły do planu transportowego.

Interesująca lektura:
http://legislacja.rcl.gov.pl/lista/504/ ... alog/56828

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 28 paź 2012, 16:38


Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 29 paź 2012, 11:18

Jakoś tak "z cicha pęk" został opublikowany, nie było nigdzie informacji w żadnych branżowych portalach...

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 paź 2012, 11:51

Z drugiej strony wiele to z niego nie wynika. :P Wieczorem sie wczytam, po może coś znajdę.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 29 paź 2012, 15:10

To jest popierdółka, nie plan transportowy. Jeśli w tym dokumencie jest zapisane "utrzymanie możliwie największej liczby połączeń bezpośrednich między miastami wojewódzkimi", to chyba wiadomo, co można o nim sądzić.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 29 paź 2012, 16:27

fik pisze:utrzymanie możliwie największej liczby połączeń bezpośrednich między miastami wojewódzkimi
A takie połączenia są złe? Czy o co chodzi?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 29 paź 2012, 16:43

BJ pisze:A takie połączenia są złe? Czy o co chodzi?
To kolejowy odpowiednik linii zewsząd dowsząd. Wydajny system połączeń dalekobieżnych opiera się na stałych relacjach w takcie przynajmniej dwugodzinnym, a nie na utrzymywaniu relacyjnych gówien, bo Zielona Góra musi mieć połączenie z Lublinem na ten przykład.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 29 paź 2012, 17:09

A, w tym sensie. Myślałem, że chcesz z Warszawy do Krakowa jeździć z przesiadką we Włoszczowej, bo tak i już :P

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 29 paź 2012, 17:13

Nie, nadmierny skrót myślowy :P
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ