Oczywiście. Gruba kurtka utrudnia ruchyplunio7 pisze:W samochodach w zimę też się rozbieracie i ubieracie?
Grzanie w pociągach (Spisek kolejarzy przeciw ludności)
Moderator: JacekM
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Jak masz 21 stopni, to bardziej garniturek i trumna chyba.Łukasz pisze:Dlatego, że jak mam 21 stopni, to nie jest to temperatura do siedzenia w kurtce zimowej.
W sumie dziś zwróciłem na to uwagę - Koleje Mazowieckie (bo SKM nie miała raczej z tym problemu) poprawiły grzanie w stosunku do sytuacji z poprzedniej zimy i teraz (przynajmniej w Elfach) jest po prostu przyjemnie. Za to należy się pochwała.
Z tym grzaniem to ruska ruletka - biorąc pod uwagę kible, to w połowie z nich jest lód na szybach...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Lód to para zamarznięta na pojedynczej szybie. Zwykle w środku jednak jest ciepło o dziwo Myślę, że spora tu zasługa zamykających się drzwi.
Ale lód zwykle powstaje w zimnym pociągu A drzwi owszem, podobnhe jak zamarznięte okna ze szparami.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Jechałem dziś dwiema jednostkami zupełnie ciepłymi, ale z lodem na szybach...
Nie bójmy się używać słowa zamach. To polityczny knebel i niebezpieczny precedens
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Czasami mam wrażenie że ogrzewanie w każdym wagonie działa niezależnie. Nie raz doświadczyłem dziwnej sytuacji że jeden wagon był kompletnie zimny, w drugim panowała w miarę normalna temperatura, a w trzecim było rozkręcone na maxa że nie dało się wytrzymać.Ostatnio w jednym zestawie AKMów w jednym składzie wiało zimnym powietrzem. Zdenerwowani pasażerowie zgłąszali to kierownikowi a ten tylko mógł wzruszyć ramionami twierdząc że maszynista podkręcił ogrzewanie na full. No i faktycznie było podkręcone co można było odczuć na drugiej jednostce
Bo kierownik wcale z maszynistą nie ma kontaktu. Ciekawe jak podaje sygnał „odjazd”? Telepatycznie? Macha zieloną szmatą?Premo pisze:Zdenerwowani pasażerowie zgłąszali to kierownikowi a ten tylko mógł wzruszyć ramionami twierdząc że maszynista podkręcił ogrzewanie na full.
Skoro mówił, że maszynista podkręcił, to podkręcił. Te nagrzewnice w starszych AKM z Mińska to tragedia. Tam jest tylko grzeje - nie grzeje, ale zawsze dmucha. Więc jak włącza się tryb przewietrzania grzałek, to wieje zimnym powietrzem przez chwilę