Robisz problemy tam gdzie ich nie ma.reserved pisze:Czyli co mam mówić przybyszom? Dawniej mówiłem, że druga strefa jest po prostu poza granicami Warszawy. A teraz? Że za każdym razem muszą sprawdzać, bo jest bałagan?
Nie wiem, nie przemawia do mnie to po prostu. Uważam, że system powinien być bardziej przejrzysty, a nie uwarunkowany tym, kto ile kasy dał.
Reforma stref biletowych
Moderator: JacekM
Przybysz to się będzie zastanawiał czy Żerań albo Okęcie są w pierwszej strefie. A Marki sobie sprawdzi i radośnie krzyknie "jak miło".
M1 M2
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523
A teraz mogą w rozkładzie sprawdzić, czy linia nie ma na swojej trasie granicy stref biletowych - bo i tak muszą zobaczyć, o której godzinie mają autobus.reserved pisze:Czyli co mam mówić przybyszom? Dawniej mówiłem, że druga strefa jest po prostu poza granicami Warszawy. A teraz? Że za każdym razem muszą sprawdzać, bo jest bałagan?
Szukasz problemu tam, gdzie go nie ma.
Przejrzysty system może być tylko tam, gdzie jest jeden płatnik. Jeśli płatników jest kilku - to trudno o jednomyślność. Szczególnie, że na zwiększaniu pierwszej strefy korzystają wszyscy.reserved pisze:Nie wiem, nie przemawia do mnie to po prostu. Uważam, że system powinien być bardziej przejrzysty, a nie uwarunkowany tym, kto ile kasy dał.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Reserveda chyba nie uda się przekonać. Rozszerzanie 1 strefy wykracza poza jego światopogląd. Zapewne inaczej by gadał gdyby mieszkał poza Warszawą.
Problem z odnalezieniem się w strefach to może i by był, ale jakby niecała Warszawa była w strefie 1, a tak to jest tylko problem wymyślony na siłę.
Sprawdzić, czy nie 737.Wolfchen pisze:A teraz mogą w rozkładzie sprawdzić, czy linia nie ma na swojej trasie granicy stref biletowych
Na pewno ułatwieniem w przypadku Marek jest zmiana numeracji na warszawskie.
Dokładnie - szczególnie, że przestrzegana jest ta zasada - jeśli numer zaczyna się na 1, 2, 3, 4, 5 lub E, to na 100% całość jest w strefie 1. W przypadku innych linii - trzeba patrzeć uważnie.
Ba, to jest nawet prostsze, niż wymaganie, żeby każdy znał granize administracyjne miasta
Ba, to jest nawet prostsze, niż wymaganie, żeby każdy znał granize administracyjne miasta
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
To tylko długotrwałe honorowanie, nie pierwsze i nie ostatnie... Podstawowo niezmiennie Dawidy są przystankiem granicznym.MichalJ pisze:Sprawdzić, czy nie 737.Wolfchen pisze:A teraz mogą w rozkładzie sprawdzić, czy linia nie ma na swojej trasie granicy stref biletowych
Co prawda nie będzie dzisiaj ogłoszenia reformy stref biletowych, a "jedynie" obniżki, ale i tak rozwiązuje to pewne problemy z 2. strefą biletową:
http://tustolica.pl/karta-miejska-bedzie-tansza_74865
http://tustolica.pl/karta-miejska-bedzie-tansza_74865
^^
Cóż, kampania referendalna w toku.
Cóż, kampania referendalna w toku.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Prezydencka powoli też Obstawiam, że pomysł "komunikacji za darmo" wróci, jako przeciwwaga do tych obniżek. Choć darmowa komunikacja w całej Wielkiej Warszawie brzmi niedorzecznie... to widział ktoś kiedyś lep bez muchy?
A moderatora prosimy o wątek "korekta taryfy - 2017", coby porządek utrzymać.
A moderatora prosimy o wątek "korekta taryfy - 2017", coby porządek utrzymać.
A jeszcze parę lat temu miało być 140 zł za 1. strefę... Tamtą serię podwyżek od początku uważałem za niesłuszną i nieskuteczną.
Nie zdziwiłbym się gdyby po obniżce cen biletów wpływy z ich sprzedaży wzrosły
Poza tym cena biletu na dwie strefy zrobiła się w stosunku do jednej strefy absurdalnie wysoka.