Prawko i lewko
Moderatorzy: Wiliam, Szeregowy_Równoległy
Przeczytaj jeszcze raz mojego posta, zwłaszcza pierwsze zdanie.BJ pisze:Czekaj, to znaczy, że nie tolerujesz zmiany pasa, gdy ktoś jedzie w korku?
Zależy jaka jest sytuacja. Jeżeli z dwóch pasów robi się jeden - nie widzę problemu. Ale przez ten twój suwak często zdarza się, że pojazdy na uliczce podporządkowanej poruszają się szybciej niż na drodze z pierwszeństwem, co jest absurdem. Na drodze jest wielu naiwniaków i chyba nic się na to nie poradzi. Choćby ktoś nie wiem jak cwaniakował (np. jazda po obszarze wyłączonym z ruchu, a następnie wciskanie się w korek), to niestety prawie zawsze zostanie wpuszczony przed pierwszy lub drugi nadjeżdżający samochód.Bastian pisze:Nie zna suwaka...
- hafilip84
- Jego Gryząca Albumowość
- Posty: 7641
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
- Lokalizacja: Legionowo
A to mi wpajali co innego... Jeśli nie ma deszczu/śniegu/lodu/oleju na drodze, to należy jechać dokładnie tak, jak wskazują znaki i przepisy... Jeśli chodzi o skrzyżowanie równorzędne, to należy zwolnić przed nim, ale już po wjeździe na skrzyżowanie, należy przyspieszyć... Jak się całe skrzyżowanie przejedzie 20 na godzinę, to tylko zwiększa się szanse na przyblokowanie innego użytkownika ruchu... Po co?Tm pisze:Zawsze lepiej jechać wolniej
O! Dokładnie! Często te rzeczy są ważniejsze, niż absolutnie sztywne trzymanie się przepisów... Ja zdałem egzamin jadąc prawie cały czas 51, czy 52 km/h (pieprzone wyświetlacze) i nie stanowiło to żadnego problemu...Delfino pisze:Jak jedziesz sprawnie, pewnie, ostrożnie i nie zrobisz głupoty, to zdasz swobodnie.
Ja rzadko na licznik kilometrów patrzę to się ma na wyczucie ile na 3 biegu jedziesz?, Ślimak na egzaminie musi sprawnie manewry wykonywać i pokazać że potrafi jeśli potrzeba i znaki pozwalają rozpędzić się do predkosci maksymalnej na jaką pozwalają droga oraz przepisy.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus
Ikarus
Może powiesz że pilnujesz licznika co do kilometra? Podczas normalnej jazdy nie zwraca się na to szczególnej uwagi. Przekroczysz prędkość to po prostu zwolnisz.Adam G. pisze:Z całym szacunkiem, jeśli ktoś nie umie skupić się na jednym i drugim równocześnie, to nie powinien w ogóle dostać prawa jazdy
Po odgłosie silnika można poznać. Jak się wyczuwa za duże obroty to wtedy patrzy się na licznik.ikarus pisze:Ja rzadko na licznik kilometrów patrzę to się ma na wyczucie ile na 3 biegu jedziesz?