Zmiany obsługowe - grudzień 2010

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 09 gru 2010, 13:39

Adam G. pisze:Jakiś czas temu (~tydzień) przypadkiem widziałem 3 sztuki 508 przejeżdżające estakadą przy Żeraniu w ciągu jakichś 7-8 minut w kierunku Tarchomina ok. godziny 16. W pierwszym z autobusów stało ok. 30 osób, w drugim - jakieś 10, w trzecim nikt... Naprawdę trzeba się lepiej przyjrzeć tej linii, bo jest wiele innych miejsc gdzie tyle autobusów znacznie bardziej by się przydało.
Jeżeli tak jest, to czy nie zasadne byłoby zmniejszenie częstotliwości do 4 minut? To już kilka kursów mniej w ciągu godziny i przynajmniej wozy nie jeździłyby puste. Na innych ciągach o tej porze ludzie nie mogą się wcisnąć do autobusów. Jeżeli wszędzie panowałby taki standard jak w 508 to proszę bardzo, ale w obecnych warunkach chyba miasto nie powinno sobie pozwalać na taki luksus dla wybranych.

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 09 gru 2010, 13:44

Lipa pisze:
Adam G. pisze:Jakiś czas temu (~tydzień) przypadkiem widziałem 3 sztuki 508 przejeżdżające estakadą przy Żeraniu w ciągu jakichś 7-8 minut w kierunku Tarchomina ok. godziny 16. W pierwszym z autobusów stało ok. 30 osób, w drugim - jakieś 10, w trzecim nikt... Naprawdę trzeba się lepiej przyjrzeć tej linii, bo jest wiele innych miejsc gdzie tyle autobusów znacznie bardziej by się przydało.
Jeżeli tak jest, to czy nie zasadne byłoby zmniejszenie częstotliwości do 4 minut? To już kilka kursów mniej w ciągu godziny i przynajmniej wozy nie jeździłyby puste. Na innych ciągach o tej porze ludzie nie mogą się wcisnąć do autobusów. Jeżeli wszędzie panowałby taki standard jak w 508 to proszę bardzo, ale w obecnych warunkach chyba miasto nie powinno sobie pozwalać na taki luksus dla wybranych.
po prostu w B przywrócić E-8 na 8 brygad + 10 brygad na 508 i 18 brygad łącznie w B na E-8 i 508 razem, to jest w zupełnosci wystarczające i uwolnionych zostaje 8 wozów, tak było rok temu i nikt nie narzekał.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36873
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 gru 2010, 14:11

Rok temu trasy się różniły.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 09 gru 2010, 14:51

marko80 pisze:po prostu w B przywrócić E-8 na 8 brygad + 10 brygad na 508 i 18 brygad łącznie w B na E-8 i 508 razem, to jest w zupełnosci wystarczające i uwolnionych zostaje 8 wozów, tak było rok temu i nikt nie narzekał.
Bastian pisze:Rok temu trasy się różniły.
Właśnie, dlatego nie potrzeba robić nic więcej jak tylko zmniejszyć częstotliwość o 1 minutę. Pasażerowie takiej zmiany nawet nie odczują skoro teraz mogą przebierać w miejscówkach, a kilka wozów uda się odzyskać.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 09 gru 2010, 15:00

Lipa pisze:Jeżeli tak jest, to czy nie zasadne byłoby zmniejszenie częstotliwości do 4 minut?
Przywrócenie częstotliwości 5min wydaje mi się jednak rozwiązaniem bardziej sensownym. Trzeba się temu 508 poważnie przyjrzeć.
noidea

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 09 gru 2010, 20:49

marko80 pisze:[...] powinno sie zrobic 510 przegubowe z powrotem w DP.
Co jeszcze... Niektórym od tego dobrobytu to już do reszty się w dupach poprzewracało ](*,)
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Walas
Posty: 17251
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 09 gru 2010, 22:11

ZaciszaniN pisze:
marko80 pisze:[...] powinno sie zrobic 510 przegubowe z powrotem w DP.
Co jeszcze... Niektórym od tego dobrobytu to już do reszty się w dupach poprzewracało ](*,)
A to że ludzie się nie mieszczą do solówek to nie prawda? Na 510 powinny być przeguby. Wczoraj taki 8834 jeżdził i nie było problemu.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 10 gru 2010, 0:25

ZaciszaniN pisze:
marko80 pisze:no i co z tego? E-2 w całosci jest na 18 m niskopodłogowych przegubowcach, jakbys nie zauwazył E-5 ( część ostrobramska jest w całosci niskopodłogowa 18 m), kleszczowa tylko dlatego ikarusy wysyła, poniewaz na E-5 jest nakaz na przeguby a nie maja 18 m przegubowców, wiec brygady kleszczowe sa na IK280. Skoro na stalowej został podniesiony plan to nie wiem czemu E-4 nie miałoby byc w całosci niskopodłogowe. E-8 pozostaje na IK280 na razie.
No i w kolejnym temacie włączył się tarchomiński słowotok... Sprawdzałem 508 z Marymontu po południu i w większości kursów jeździ zupełnie puste (wszystkie miejsca siedzące zajęte i kilka osób stojących,) ale co to jest w porównaniu z resztą Warszawy.
Na Marymoncie panuje taka maniera, że gdy w 508 są już zajęte miejsca siedzące praktycznie nikt nie wsiada. Ludzie czekają na następną brygadę bądź od razu szturmują drugi wóz jeśli ma otwarte drzwi. Są cwaniacy co wsiadają już na Włościańskiej, wjeżdżają na pętlę i czekają w autobusie na odjazd.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

pasażer
Posty: 885
Rejestracja: 25 lip 2007, 10:19
Lokalizacja: Warszawa- Praga Południe

Post autor: pasażer » 10 gru 2010, 11:29

maciek.dab859 pisze:
pasażer pisze:Wtyczki na 509 są stale ustawione pomiędzy tymi samymi brygadami? Znacie może ich odjazdy z Gocławia i Nowodworow.
Nie są. Rozkład poniżej ;-)
Dzięki za rozkład tylko widzę wytczki "C" czyli całodzienne a na rozkładzie są "D"

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 10 gru 2010, 13:05

Walas pisze:A to że ludzie się nie mieszczą do solówek to nie prawda? Na 510 powinny być przeguby. Wczoraj taki 8834 jeżdził i nie było problemu.
A to od kiedy Warszawa ma jedną dzielnicę :?: :shock:
Bernard pisze:Na Marymoncie panuje taka maniera, że gdy w 508 są już zajęte miejsca siedzące praktycznie nikt nie wsiada. Ludzie czekają na następną brygadę bądź od razu szturmują drugi wóz jeśli ma otwarte drzwi. Są cwaniacy co wsiadają już na Włościańskiej, wjeżdżają na pętlę i czekają w autobusie na odjazd.
Również zauważyłem taką tendencję (a propos WSIADANIA na przystanku dla wysiadających), obserwując ostatnio sytuację z jednym z forumowiczów. Jak zechce, to sam zawrze tu swoje spostrzeżenia (tylko bez rzucania !@#$%^&) ;) Dla mnie to jest skrajna bezczelność, no ale niektórzy nie znają umiaru.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
Patryk2222
Posty: 1305
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Patryk2222 » 10 gru 2010, 13:20

ZaciszaniN pisze:
Walas pisze:A to że ludzie się nie mieszczą do solówek to nie prawda? Na 510 powinny być przeguby. Wczoraj taki 8834 jeżdził i nie było problemu.
A to od kiedy Warszawa ma jedną dzielnicę :?: :shock:
Bernard pisze:Na Marymoncie panuje taka maniera, że gdy w 508 są już zajęte miejsca siedzące praktycznie nikt nie wsiada. Ludzie czekają na następną brygadę bądź od razu szturmują drugi wóz jeśli ma otwarte drzwi. Są cwaniacy co wsiadają już na Włościańskiej, wjeżdżają na pętlę i czekają w autobusie na odjazd.
Również zauważyłem taką tendencję (a propos WSIADANIA na przystanku dla wysiadających), obserwując ostatnio sytuację z jednym z forumowiczów. Jak zechce, to sam zawrze tu swoje spostrzeżenia (tylko bez rzucania !@#$%^&) ;) Dla mnie to jest skrajna bezczelność, no ale niektórzy nie znają umiaru.
Z tego co wiem to ten przystanek przestał być jakiś czas temu tylko dla wysiadających.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 :?: >>5457>>1804

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 10 gru 2010, 14:04

Patryk2222 pisze:Z tego co wiem to ten przystanek przestał być jakiś czas temu tylko dla wysiadających.
Oficjalnie tak, ale w teorii i wg nomenklatury powinien być dla wysiadających i to miałem na myśli.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 10 gru 2010, 15:48

Co się zmieni na 216 od 12.12?

ashir
Posty: 28023
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 10 gru 2010, 15:52

Domasq12 pisze:Co się zmieni na 216 od 12.12?
Ucięte zostają godziny kursowania. W DP będzie kursowała w godzinach 6-22, a w weekendy w godzinach 8-20.

Awatar użytkownika
elijah
Posty: 440
Rejestracja: 22 mar 2009, 23:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: elijah » 10 gru 2010, 22:29

Jaki jest sens powrotu PUSTYCH E-8 i E-4 przez Pl. Wilsona na Tarchomin? Jeśli już ma być tak blisko i wygodnie dla wysiadających, to dlaczego nie zrobić wygodnie dla wsiadających?
--
Oko za oko, kwit za dowód.

Zablokowany