Zmiany obsługowe - grudzień 2012
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Nie ma czegoś takiego, jak zmiana 05B w 06B. Jest nowy rozkład i stare 05B z nowym 06B nie ma nic wspólnego tak jak i nowe 1 ze starym 1 nie ma nic wspólnego. Po prostu zmienił się rozkład i w planie doszedł maraton.Domas pisze:Ja delikatnie sprostuję informacje Pawcia odnośnie zmian na R-3: Na 514 dochodzi brygad M5, 05(B) zmienia się w 06(B) i zmienia godziny kursowania. Poza tym wtyczki będą miały numery od D11 do D16.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A jak brygadowo R-7 w DP?ashir pisze:517
R-7 "Woronicza" 7
R-11 "Kleszczowa" 1, 8
R-13 "Stalowa" 3, 4, 5
Mobilis 2, 6
Ale napisałeś, że dochodzi jeden dodatek z maratonem, a wcześniej już był popołudniowy dodatek, czyli plan zmienił się tylko o ten maraton.pawcio pisze:Nie ma czegoś takiego, jak zmiana 05B w 06B. Jest nowy rozkład i stare 05B z nowym 06B nie ma nic wspólnego tak jak i nowe 1 ze starym 1 nie ma nic wspólnego. Po prostu zmienił się rozkład i w planie doszedł maraton.
Kelly pisze:A jak brygadowo R-7 w DP?ashir pisze:517
R-7 "Woronicza" 7
R-11 "Kleszczowa" 1, 8
R-13 "Stalowa" 3, 4, 5
Mobilis 2, 6
ashir pisze:Nie. Z rozkładu wynika, że Kleszczowa będzie miała w DP 3 całki, natomiast Woronicza zachowa jeszcze 1c+2d (011, 013).ARTUR P pisze:Zapewne w dp 2 całki+1 dodatek i w dś 2 całki
ze 186 ikarusy i tak znikną wraz z uniskopodłogowieniem woronicza natomiast z 511 będzie gorzej, aż się prosi, żeby na niektóre chociaż dodatki wpuścić np ITS można niektóre pozamieniac z E-4/E-6/E-8 gdzie te linie maja dublera w postaci niskopodłogowego w całości 101. Jak jest ITS pod nosem to po co ciągnąć Mob58.ARTUR P pisze:Poza tym mógłby ktoś dokładniej rozpisać podział brygad na 517 w dp i obsługę.
Liczę że wraz z kolejnymi dostawami Mercedesów oddział Woronicza pożegna się z 517. Pięknie by było gdyby MOB58 też wypadł, a powędrował np na jaką białołęcką linię np 186, czy 511
Sorry, ja tam na wylot nie pamiętam całego planu brygadowego. Zbyt dawno nie bawiłem się w bilans taborowy.Domas pisze:Ale napisałeś, że dochodzi jeden dodatek z maratonem, a wcześniej już był popołudniowy dodatek, czyli plan zmienił się tylko o ten maraton.pawcio pisze:Nie ma czegoś takiego, jak zmiana 05B w 06B. Jest nowy rozkład i stare 05B z nowym 06B nie ma nic wspólnego tak jak i nowe 1 ze starym 1 nie ma nic wspólnego. Po prostu zmienił się rozkład i w planie doszedł maraton.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
186 powinno być obsługiwane przez R6,MOB58 zajezdnia URSUS/ i ITS. Nie wiem czemu ITS wypadł z 186 na rzecz R13marko80 pisze:ze 186 ikarusy i tak znikną wraz z uniskopodłogowieniem woronicza natomiast z 511 będzie gorzej, aż się prosi, żeby na niektóre chociaż dodatki wpuścić np ITS można niektóre pozamieniac z E-4/E-6/E-8 gdzie te linie maja dublera w postaci niskopodłogowego w całości 101. Jak jest ITS pod nosem to po co ciągnąć Mob58.ARTUR P pisze:Poza tym mógłby ktoś dokładniej rozpisać podział brygad na 517 w dp i obsługę.
Liczę że wraz z kolejnymi dostawami Mercedesów oddział Woronicza pożegna się z 517. Pięknie by było gdyby MOB58 też wypadł, a powędrował np na jaką białołęcką linię np 186, czy 511
W sumie moze i ITS powinien wejść w dp na 511 schodząc z 509 czy 114. MOB58 mógłby wejść na 509 schodząc z 175 i 517. Uważam, że linie 175 i 180 powinny być "wizytówką" i żaden ajent nie powinien pojawić się na tych liniach. Dostawa Mercedesów to okazja aby Kleszczowa weszła na 175, wypierając z lini MOB58
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Uważasz, że pasażerowie wożeni przeze mnie A752 mieli gorzej, niż pasażerowie wożeni przez kierowców MZA wozami MZA? Ja twierdzę, że w niektórych przypadkach mieli lepiej, bo ja chłodziłem latem a jak jest zimno to grzeję, a Woronicze swoimi 81XX nie umieją ani jednego, ani drugiego. Rozwiń myśl, proszę.ARTUR P pisze:Uważam, że linie 175 i 180 powinny być "wizytówką" i żaden ajent nie powinien pojawić się na tych liniach. Dostawa Mercedesów to okazja aby Kleszczowa weszła na 175, wypierając z lini MOB58
ale tu chodziłoby o zastąpienienie części dodatków ikarusowych na 511 czymś niskim, z 509 czy ze 114 to ITS musiałby schodzić z calek i co w zamian za to? Ikarusy nie mogą iść na całki na linie miejskie. ZTM już od tego dawno odszedł, najprościej jest to dlatego zamienic z którymś z ekspresów, bo 101 i tak jest niskie i kursuje po tej samej trasie co ekspresy.ARTUR P pisze:186 powinno być obsługiwane przez R6,MOB58 zajezdnia URSUS/ i ITS. Nie wiem czemu ITS wypadł z 186 na rzecz R13marko80 pisze: ze 186 ikarusy i tak znikną wraz z uniskopodłogowieniem woronicza natomiast z 511 będzie gorzej, aż się prosi, żeby na niektóre chociaż dodatki wpuścić np ITS można niektóre pozamieniac z E-4/E-6/E-8 gdzie te linie maja dublera w postaci niskopodłogowego w całości 101. Jak jest ITS pod nosem to po co ciągnąć Mob58.
W sumie moze i ITS powinien wejść w dp na 511 schodząc z 509 czy 114. MOB58 mógłby wejść na 509 schodząc z 175 i 517. Uważam, że linie 175 i 180 powinny być "wizytówką" i żaden ajent nie powinien pojawić się na tych liniach. Dostawa Mercedesów to okazja aby Kleszczowa weszła na 175, wypierając z lini MOB58