Strona 129 z 147

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 01 lip 2025, 20:48
autor: pawcio
Każdy wniosek ma swoje ograniczenia, więc nie należy między nimi wyciągać większych analogii.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 01 lip 2025, 23:03
autor: primoż
Dobór słów też jest ważny. Nie bez powodu dopisek "lub czasopisma" do planowanej ustawy spowodował ponad dwie dekady temu spory kryzys polityczny i powołanie komisji śledczej.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 01 lip 2025, 23:28
autor: MisiekK
beni pisze:
23 cze 2025, 8:40
Czyli teraz przyznałeś że trasę linii robi garstka osób i zatwierdza a pasażerów się znajdzie.
Nic takiego nie napisałem. To tylko twoja nadinterpretacja.
person pisze:
23 cze 2025, 13:23
MisiekK pisze:
23 cze 2025, 0:47
NB jest zawalone tramwajami. Starczy. A czymś trzeba wyłączenie Obozowej pokryć.
Kierowanie na Koło od strony NB tak jakby Obozowej w ogóle nie pokrywa...
Zapewnia jakieś tramwaje między Kołem, a Powstańców. Nie napisałem, że rekompensuje wyłączenie dalszego odcinka.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 04 lip 2025, 12:21
autor: person
NB jest zawalone tramwajami. Starczy. A czymś trzeba wyłączenie Obozowej pokryć.
MisiekK pisze:
01 lip 2025, 23:28
person pisze:
23 cze 2025, 13:23

Kierowanie na Koło od strony NB tak jakby Obozowej w ogóle nie pokrywa...
Zapewnia jakieś tramwaje między Kołem, a Powstańców. Nie napisałem, że rekompensuje wyłączenie dalszego odcinka.


Między Kołem, a PŚ nie ma Obozowej.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 05 lip 2025, 9:04
autor: Glonojad
Strefa dojścia do Koła obejmuje chociazby bazar na Kole. Moim zdaniem jest przy Obozowej jak najbardziej.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 05 lip 2025, 10:26
autor: person
Ok.
Czyli dojazd do placu Bankowego to pokrycie wyłączonej Marszałkowskiej.

EOT.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 05 lip 2025, 11:16
autor: MisiekK
person pisze:
04 lip 2025, 12:21
Między Kołem, a PŚ nie ma Obozowej.
Rozumienie tekstu czytanego jak widać u ciebie kuleje. To jaśniej - wyłączenie ruchu tramwajowego na Obozowej spowodowało braki w obsłudze odcinka Koło - Radiowa i po to skierowano tam linię 19. Teraz lepiej?

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 05 lip 2025, 12:57
autor: Bastian
De facto dla jednego przystanku. Resztę obsługuje 184.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 05 lip 2025, 14:03
autor: Glonojad
person pisze:
05 lip 2025, 10:26
Ok.
Czyli dojazd do placu Bankowego to pokrycie wyłączonej Marszałkowskiej.

EOT.
Częściowo, oczywiście, tak - z punktu widzenia źródeł i celów podróży w rejonie Bankowego. Takiem tam drobnostki typu Urzad Wojewódzki, biuro Prezydenta, Błękitwny Wieżowiec, drobnostki.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 06 lip 2025, 12:34
autor: adamrozbicki
person pisze:
04 lip 2025, 12:21
NB jest zawalone tramwajami. Starczy. A czymś trzeba wyłączenie Obozowej pokryć.
MisiekK pisze:
01 lip 2025, 23:28



Zapewnia jakieś tramwaje między Kołem, a Powstańców. Nie napisałem, że rekompensuje wyłączenie dalszego odcinka.


Między Kołem, a PŚ nie ma Obozowej.
To jest na pewno wątek "tramwaj do Wilanowa"? Bo ktoś napisał, że 19 ze Stegien jeździ chwilowo na Koło?

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 06 lip 2025, 17:52
autor: beni
Bastian pisze:
05 lip 2025, 12:57
De facto dla jednego przystanku. Resztę obsługuje 184.

Wolisz autobus co 15 minut w teorii czy tramwaj co 10 minut?
To samo z 11 zrobić głośniej o tej linii w szczycie z Koła to pasażerów znajdzie. A autobus co 30 lub 15 minut dość często opóźniony to żadna oferta.

Re: Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 06 lip 2025, 18:10
autor: Łukasz
beni pisze:
Bastian pisze:
05 lip 2025, 12:57
De facto dla jednego przystanku. Resztę obsługuje 184.

Wolisz autobus co 15 minut w teorii czy tramwaj co 10 minut?
To samo z 11 zrobić głośniej o tej linii w szczycie z Koła to pasażerów znajdzie. A autobus co 30 lub 15 minut dość często opóźniony to żadna oferta.
Do tramwaju trzeba na pętlę aż iść. Autobus zbiera ludzi z całego Koła, poza tym przystanek ma chyba na Newelskiej. Aczkolwiek czekanie na 184 z ochoty to dla wytrwałych mocno.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 06 lip 2025, 18:15
autor: ashir
Łukasz pisze:
06 lip 2025, 18:10
beni pisze:

Wolisz autobus co 15 minut w teorii czy tramwaj co 10 minut?
To samo z 11 zrobić głośniej o tej linii w szczycie z Koła to pasażerów znajdzie. A autobus co 30 lub 15 minut dość często opóźniony to żadna oferta.
Do tramwaju trzeba na pętlę aż iść. Autobus zbiera ludzi z całego Koła, poza tym przystanek ma chyba na Newelskiej. Aczkolwiek czekanie na 184 z ochoty to dla wytrwałych mocno.
Obecnie 184 nie jeździ Newelską.

Re: Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 06 lip 2025, 18:22
autor: Łukasz
ashir pisze:
Łukasz pisze:
06 lip 2025, 18:10
Do tramwaju trzeba na pętlę aż iść. Autobus zbiera ludzi z całego Koła, poza tym przystanek ma chyba na Newelskiej. Aczkolwiek czekanie na 184 z ochoty to dla wytrwałych mocno.
Obecnie 184 nie jeździ Newelską.
Myślałem że to o ogólności rozważania.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 07 lip 2025, 0:36
autor: primoż
Łukasz pisze:
06 lip 2025, 18:10
beni pisze:

Wolisz autobus co 15 minut w teorii czy tramwaj co 10 minut?
To samo z 11 zrobić głośniej o tej linii w szczycie z Koła to pasażerów znajdzie. A autobus co 30 lub 15 minut dość często opóźniony to żadna oferta.
Do tramwaju trzeba na pętlę aż iść. Autobus zbiera ludzi z całego Koła, poza tym przystanek ma chyba na Newelskiej. Aczkolwiek czekanie na 184 z ochoty to dla wytrwałych mocno.
Przede wszystkim dość karkołomnym pomysłem jest jechać z Koła do Bemowa potencjalnym 11, gdzie szybciej wyszłoby przejść pieszo przez Księcia Janusza do metra. Jak zauważył Bastian, jest 184 dowożące do najbliższej stacji, oprócz nich jeszcze 129, 197 i 201, a w razie nieprzewidywalności autobusów w świecie bez remontu Obozowej, który to ma powrócić niedługo, też są 20, 23 i 24, szczególnie to ostatnie dowożące do M2 i Daszyńskiego, aczkolwiek faktem jest, że nie jest to stacja najbliższa dla Koła. Ale w dalszym ciągu nie jest to wożenie na około pasażerów.

Wyobrażam sobie, że może istnieć zapotrzebowanie na ralację Jelonki - Koło, przy czym śmiem twierdzić, że jest to potok dość specyficzny, gdyż jeżdżąc swego czasu 149, to więcej ilość pasażerów na Kole pokrywała się z dniami funkcjonowania bazarku przy Obozowej. Do tego miłośnicy bazarku bardzo często wysiadali przy Wola Parku, żeby potem zapoznawać się z asortymentem różnego rodzaju w Oszą, a szczególnie tym promocyjnym. Inna sprawa, że 149 to jednak napełniało się najbardziej przy M2, ewentualnie przy świątyni handlu.