Tramwaje po otwarciu centralnego ogryzka M2

Moderator: Wiliam

draco
Posty: 90
Rejestracja: 22 sie 2011, 14:06
Lokalizacja: Uniwersytet Warszawski

Post autor: draco » 18 kwie 2013, 13:58

Bastian pisze:
draco pisze:Duet 19 i 35 jest o tyle atrakcyjny, że pozwala na koordynację czasową obu linii, nawet przy różnej częstotliwości.
A można wiedzieć jak, skoro trasą 19 jest (w szczycie) w obu kierunkach o 3 minuty szybciej, niż trasą 35, a 19 miałaby jeździć co 5 minut? :>
Wprowadzając zielone światło dla tramwajów. Eh, kolejne marzenie...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 kwie 2013, 15:36

A skąd pewność, że po wprowadzeniu priorytetów różnica czasów przejazdu by się zmieniła?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

draco
Posty: 90
Rejestracja: 22 sie 2011, 14:06
Lokalizacja: Uniwersytet Warszawski

Post autor: draco » 18 kwie 2013, 16:51

Glonojad pisze:A skąd pewność, że po wprowadzeniu priorytetów różnica czasów przejazdu by się zmieniła?
Pewności nie mam. Piszemy przecież o przyszłości. ;-)
Poza tym docelowo widzę 35 na Wilanowie i wtedy problem zniknie.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 kwie 2013, 18:54

Proponuję jednak takie rzeczy, jak różnice czasów przejazdu linii koordynowanych a jadących różnymi trasami pośrednim brać "na dziś".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

draco
Posty: 90
Rejestracja: 22 sie 2011, 14:06
Lokalizacja: Uniwersytet Warszawski

Post autor: draco » 22 kwie 2013, 9:23

Bastian pisze:
draco pisze:Duet 19 i 35 jest o tyle atrakcyjny, że pozwala na koordynację czasową obu linii, nawet przy różnej częstotliwości.
A można wiedzieć jak, skoro trasą 19 jest (w szczycie) w obu kierunkach o 3 minuty szybciej, niż trasą 35, a 19 miałaby jeździć co 5 minut? :>
Wczoraj wymyśliłem inne, nieco rewolucyjne, rozwiązanie. 17 przez Broniewskiego na MMłociny, zaś 19 Marymoncką na Tarchmoin.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 22 kwie 2013, 11:32

Nad zamianą 17 z 33 (wówczas słabym) myślałem jeszcze przy otwieraniu metra na Bielanach. W końcu nagle 2/3 ludzi, którzy wcześniej jeździli tramwajami do centrum, teraz jest w strefie dojścia do metra. Pytanie, czy jedna słaba linia do centrum ma sens, czy jednak będzie za rzadka i nie atrakcyjna. Podział 17 na 17 i 37 oznacza, że ZTM i tak nie chce utrzymywać tam częstej linii. Z drugiej strony wolę układ jednej silnej linii na Marymonckiej niż dwóch słabych: jednej do centrum a drugiej na Pragę (6).

Potem pojawił się jeszcze argument o 17 dowożącej do Arkadii i pozwalającej na likwidację 510.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1642
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 29 kwie 2013, 21:25

draco pisze: zaś 19 Marymoncką na Tarchmoin
i po510 ...nie sądzę . :D
Ale pomysł ciekawy i tworzy jakiś układ tramwajowy z 2 . ;-)
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1650
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 29 kwie 2013, 22:41

Na 99% liniami z Tarchomina będą 2 i 17 (najprawdopodobniej skrócone do Kieleckiej - w zamian 33 na Służewiec).
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

michj
Posty: 193
Rejestracja: 19 lip 2013, 12:36
Lokalizacja: Warszawa (i okolice)

Post autor: michj » 10 sie 2013, 18:40

Można by linię 17 pozostawić na :mewa: Młociny a 37 wydłużyć przez Marymoncką na Tarchomin.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 sie 2013, 19:16

Nie, to zły pomysł. Silne 17 na Tarchomin, a nie żadne ogryzki. (-X Zwłaszcza, gdyby 17/37 miało być skrócone do Kieleckiej - wówczas zapewne 33 miałoby częstotliwość 3-4 minuty w szczycie, a 17/37 byłyby liniami słabymi - do tego na jednym wspólnym torze przy różnych końcówkach... bardzo zły pomysł.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

michj
Posty: 193
Rejestracja: 19 lip 2013, 12:36
Lokalizacja: Warszawa (i okolice)

Post autor: michj » 10 sie 2013, 19:21

A 37 zlikwidować czy pozostawić na trasie do zoo :?:

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 sie 2013, 19:27

Zlikwidować. Sądzę, że pasażerowie z Tarchomina ładnie zapełnią tramwaje na Marymonckiej (oby nie zbyt ładnie nawet) i uzasadni się nie tylko 17, ale nawet pozostawienie lokalnego 6 (coby jednak "coś" skręcało z Marymonckiej do Metra Młociny).

Na trasie do ZOO z JPII było 16. Woziło muchi. 37 robiłoby dokładnie to samo, bo niby czemu miało być inaczej?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10155
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 10 sie 2013, 20:03

BTW, to póki co pisanie patykiem po wodzie, ale czy po otwarciu Targowej...
a) 3 będzie mocną linią?
b) 28 wróci na Grochów?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

michj
Posty: 193
Rejestracja: 19 lip 2013, 12:36
Lokalizacja: Warszawa (i okolice)

Post autor: michj » 10 sie 2013, 20:05

Moja propozycja jest taka:
Większość linii mniej więcej na dawne trasy:
25 BANACHA - ... - Most Poniatowskiego - Al. Zieleniecka - Targowa - 11 Listopada - Odrowąża - Matki Teresy - Rembielińska - Annopol - ANNOPOL
26 OS. GÓRCZEWSKA - ... - Solidarności - Targowa - Zamoyskiego - Grochowska - WIATRACZNA
Linie 20 i 28 zakończone jedna na Dw. Wschodnim, druga na Kawęczyńskiej:
20 BOERNEROWO - ... - Solidarności - Targowa - Kijowska - ...
28 KOŁO - ... - Jagiellońska - Ratuszowa - Targowa - Kijowska - ...
3 i 6 - jedna na Wiatraka, druga na Gocławek:
3 (lub oznaczona 21) ... - Targowa - Ratuszowa - Jagiellońska - ŻERAŃ FSO
6 ... - Targowa - Ratuszowa - Jagiellońska - ... - KOŁO
Ew. można 4 i 18 zamienić mostami.
Co o tym sądzicie? :idea:

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 sie 2013, 20:48

25? Zapomnij. Zapomnij także, że uda Ci się osłabić połączenie Bródna z Wileniakiem (zabrałeś 26 i 3, dałeś tylko 25 - dwa sloty w plecy) - ja bym obstawiał coś wręcz przeciwnego.

Czy 26 potrzebne jest na Wiatracznej? Powątpiewam.

Obecny układ 18+20 na Żeraniu FSO wydaje mi się optymalny, aczkolwiek nie zdziwiłbym się, gdyby rzeczywiście 20 pojechało na Kijowską (pal sześć kraniec) a w zamian powstała lokalna 21 z FSO na Pragę Pd - po otwarciu metra będzie wspólny przystanek w kierunku FSO (jak i Bródna zresztą).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ