Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 14 paź 2025, 20:48
Po południu być może będzie dłużej. Ale rano ze 148 i 402 do autobusów na południe są całkiem spore pielgrzymki.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
A na Witosa nie ma już korków?adamrozbicki pisze: ↑14 paź 2025, 20:04Przez Powsińską koło Best Mall? To będzie w szczycie dużo dłużej niż Sobieskiego. Jeżdzę codziennie samochodem, od ronda do Bonifacego w szczycie ponad 10 minut.
Bardzo małe i krótkoTGM pisze: ↑14 paź 2025, 22:36A na Witosa nie ma już korków?adamrozbicki pisze: ↑14 paź 2025, 20:04
Przez Powsińską koło Best Mall? To będzie w szczycie dużo dłużej niż Sobieskiego. Jeżdzę codziennie samochodem, od ronda do Bonifacego w szczycie ponad 10 minut.
Na symulatorze nie da się zasymulować pasażera siedzącego na 1 siedzeniu.reserved pisze:Na symulatorze.
To inny rodzaj stresu. Pasażer obserwuje w czasie przerwy.pawcio pisze:Oczywiście że tak. Przecież jest instruktor który patrzy na ręce i stresuje biedaka.
Akurat ten kawałek MPZP, gdzie miała być pętla, nie został uchwalony i nie wiem, czy z nim zdążą przed końcem vacatio legis nowej ustawy. A powyżej wszystkie plany już uchwalone, miejsca na pętlę niet, więc kazde wydłużanie po Wiedeńskiej to budowa nowego terminala.
Akurat wygląda na to, że obszar, który miał być przeznaczony na pętlę autobusowo-tramwajową na Wiedeńskiej (oczywiście nie dosięga on nawet do Korbońskiego, nie mówiąc o tym, że dobrze by było, by pętla była jak najbliżej Przyczółkowej) jest przeznaczony w projekcie planu ogólnego na strefę komunikacyjną. W odróżnieniu od tramwaju na Białołękę, gdzie przy Kątach Grodziskich powstanie podobna prowizorka, tak samo nie uchwalono MPZP na odcinku TMP od Białołęckiej do TOG, a teren pętli przy węźle TMP z Ostródzką jest częściowo objęty strefą wielofunkcyjną z zabudową mieszkaniową wielorodzinną.Glonojad pisze: ↑30 paź 2025, 15:57Akurat ten kawałek MPZP, gdzie miała być pętla, nie został uchwalony i nie wiem, czy z nim zdążą przed końcem vacatio legis nowej ustawy. A powyżej wszystkie plany już uchwalone, miejsca na pętlę niet, więc kazde wydłużanie po Wiedeńskiej to budowa nowego terminala.
W sumie można i tak - na Branickiego terminal na 1 tor i 2 tory przekotowe, kończy pół 16. Przy Uprawnej kolejny terminal, kończy 14. Na Wiedeńskiej kolejny terminal i kończy drugie pół 16. I tak sobie na raty kończą...
Ja o tym wiem, bo pisałem wnioski do tego projektu planu. Ale, podkreślam, PROJEKTU, a ustawa na podstawie której powstał zaraz wychodzi z użycia i cały projekt będzie mozna wrzucić do kosza.Yelonker pisze: ↑30 paź 2025, 16:37Akurat wygląda na to, że obszar, który miał być przeznaczony na pętlę autobusowo-tramwajową na Wiedeńskiej (oczywiście nie dosięga on nawet do Korbońskiego, nie mówiąc o tym, że dobrze by było, by pętla była jak najbliżej Przyczółkowej) jest przeznaczony w projekcie planu ogólnego na strefę komunikacyjną.