KwZ pisze:Szeregowy_Równoległy pisze:zmniejszenie podaży między Wilsonem a Gwiazdami, bo to 157 jeździłoby z innego przystanku niż 181 i 185,
A nie lepiej na Gdańską dać 121, które i tak jest socjalem? Wtedy 157 przez Arkadię i al. Wojska Polskiego.
Ale to już straszny zawijas z tego 121...
Kiedyś, dawno temu, jak jeszcze jeździłem codziennie z Bródna na Potok, zastanawiałem się, ilu pasażerów byłoby zadowolonych, gdyby ówczesne 356 zjechało z Grota na Wisłostradę i przez Gwiaździstą pomknęło na Hutę. Teraz zastanawia mnie, czy 156 nie dałoby się w ten sposób pożenić jakoś ze 121 (być może z korektą 303 przy okazji), a 205 ze 157 - tzn. to drugie przełożyć na Gdańską. Ale musiałbym to jakoś sobie poważniej rozrysować, na razie tak głośno myślę
KwZ pisze:drja pisze:przy założeniu, że podbijemy 181 oczywiście, wtedy koordnacja ze 185 przestanie mieć jakiekolwiek znaczenie właściwie...
Po cholerę? Wilson - Ruda podaży nie brakuje, przynajmniej tutaj tak twierdzą wszyscy.
To skąd bierze się potrzeba takiego mikroszczytu A z Gwiaździstej na 185? Tylko Wisłostrada? Tzn. fakt, że 181 akurat zawalone jest rano w przeciwpotoku (względem okolic Potoku patrząc), w stronę Wilsona jakieś luzy są... ale to w takim razie potrzebne tam jest jeszcze tak wzmocnione 185?
Pytam, bo sytuację tam obecnie znam głównie z popołudnia, rano o 7-8 nie bywam raczej...
KwZ pisze:Ale koordynacji nie zapewnisz i tak, korki.
Trochę tak. Dlatego potencjalnie obecny tercet trzech linii o różnych (niezgorszych) taktach daje jakąś tam akceptowalną wypadkową.
[ Dodano: |25 Paź 2012|, 2012 11:43 ]
osa pisze:Przyszła mi do głowy pewna modyfikacja zmian, o których dyskutujemy. Jednak optowałbym za skróceniem 181 do roli silnej dowozówki Metro Młociny - Młociny UKSW, a wydłużyłbym 185 od Klaudyny przez Podleśną, Marymoncką, Pułkową do Młociny UKSW. Wtedy mamy zapewniony bezpośredni dojazd od przystanku Osiedle Potok i do kampusu w Lesie Bielańskim, i do kampusu na Młocinach (do Cmentarza Północnego zostałby lokalny socjal 156 zamiast 303). Wadą jest to, że 185 jest moim zdaniem bardziej narażone na korki niż 157, które można rozważyć do wydłużenia od pętli Gwiaździsta na Tarchomin (ze zmianą Stawki
![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
Arkadia) i ubicie 510.
IMO skończyłoby się to tak, że rzadsze niż 181 185 jeździłoby i tak wypchane - tym samym jeszcze bardziej bezużyteczne dla osiedla po trasie niż 181 (no przynajmniej dopóki by się ludzie nie przyzwyczaili do nowej koncepcji podróży na UKSW), a na Tarchomin śmigałby niedowożącydonikąd potworek podstawiający się na przystanki o każdej porze, tylko nie tej wynikającej z rozkładu. A po dupie najbardziej dostałaby na tym Żelazna, gdzie jest to podstawowa linia.