128N PESA Jazz Duo (Ten długi, z dwiema wielkimi głowami)

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 02 paź 2014, 14:44

http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 45431.html

Jednak inni potrafili zamowic w Pesie cos ladnego...

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 02 paź 2014, 14:50

Ale to Swing, w dodatku Swing wąskotorowy. :razz:

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 02 paź 2014, 15:08

Swing z mordą Jazza.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 02 paź 2014, 15:18

Nie zmienia to faktu ze to chyba najladniejszy tramwaj Pesy

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 paź 2014, 15:20

ashir pisze:Ale to Swing, w dodatku Swing wąskotorowy. :razz:
I na dodatek brzydki.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1320
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 02 paź 2014, 16:30

Brzydki to jest Jazz.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 02 paź 2014, 19:45

fik pisze:I na dodatek brzydki.
kocur pisze:Brzydki to jest Jazz.
Dla mnie piękny jest każdy nowy tramwaj.
Bo jest nowy i w niczym nie przypomina siermiężności "kaplicy", ani ubiegłowiecznej stylistyki 13N/102N...
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 03 paź 2014, 0:32

Ale bufet jest nie do wybaczenia. Nie dość, że morda brzydka, to jeszcze to spartolone malowanie, w tym powrót szarego koloru, przed którym jakimś cudem udało się uchronić swingi.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 03 paź 2014, 7:02

Niech każdy sobie zachowa swoją opinię dla siebie. Warszawskie Jazzy można albo kochać, albo nienawidzić. Do zgody w tej sprawie nigdy się nie dojdzie.
15/12/2005-12/7/2019

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 03 paź 2014, 10:02

Coś nam zostanie po aktualnie rządzących samorządowcach.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 03 paź 2014, 11:27

Ale czy naprawdę wygląd powinien być kwestią pierwszorzędną? Nie prowadzenie, komfort, jakość wykończenia, tylko wygląd? BTW: wszystkie Jazzy będą miały tak kretyńsko rozwiązany temat rozkładania rampy dla inwalidy? Mierzył ktoś czas, znaczy ile zajmuje rozłożenie i złożenie tej rampy? Nie można jak w autobusie, trzeba kombinować?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

mkm101
Posty: 997
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 03 paź 2014, 13:20

Szeregowy_Równoległy pisze: BTW: wszystkie Jazzy będą miały tak kretyńsko rozwiązany temat rozkładania rampy dla inwalidy? Mierzył ktoś czas, znaczy ile zajmuje rozłożenie i złożenie tej rampy? Nie można jak w autobusie, trzeba kombinować?
Tzn jak rozwiązany?
Jazzy będą miały rampy rozkładane ręcznie

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 03 paź 2014, 13:29

Wiem, ale nie tak, jak w autobusie, że po prostu łapie się za uchwyt i otwiera rampę. Dochodzi zabawa z kluczem wagonowym, bo rampę trzeba odpiąć zanim się ją wysunie.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7692
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 03 paź 2014, 15:28

Szeregowy_Równoległy pisze:Wiem, ale nie tak, jak w autobusie, że po prostu łapie się za uchwyt i otwiera rampę. Dochodzi zabawa z kluczem wagonowym, bo rampę trzeba odpiąć zanim się ją wysunie.
Wysuwanie będzie dalej - ma zostać zmieniony sposób otwierania - gmeranie kwadratem pod podłogą jest nieakceptowalne.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

gfedorynski
Posty: 718
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 24 paź 2014, 11:32

Dziś pierwszy raz widziałem na żywo, w al. Solidarności na przystanku Okopowa. Zakładam, że to kolejne podejście do jazdy 18-godzinnej.

Podobnie jak w pozostałych produktach PESY (i nie tylko) dla Warszawy, zbędna zajęcza warga. Problemem naprawdę nie jest skos szyby, tylko toporność zderzaka, do tego w bezsensownym kolorze - to akurat ma chyba na szczęście być poprawione. Malowanie boczne niepotrzebnie udziwnione, znów pojawia się niepotrzebny szary.

Ciekawe też, dlaczego motorniczy otwierał na przystanku drzwi z lewej strony...

ODPOWIEDZ