O stronach ZTM MZA i TW
Dzisiaj widziałem wiatę typu konserwatorskiego przy NOAKOWSKIEGO 01 oklejoną nowym wzorem.
Przy Karolkowej gdzie nie ma stacji metra też jest po nowemu.
Myślałem, że żartujesz. Ale to jednak, niestety, nie był żart .JotPeCet pisze:Widzę niedopatrzenie. Zostało logo.
- Solaris U10
- Posty: 2710
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Wiaty przy Norblinie nie zostały ustawione przez AMS, więc są po staremu.ashir pisze:Właśnie są już rozkłady i naklejki na części nowych wiat. Tylko czemu np. na ZP Pl. Wilsona naklejki są po nowemu, a np. na ZP Norblin po staremu. Ktoś miał koncepcję, żeby dawać naklejki z nową wersją tylko przy stacjach metra (zarówno na I, jak i II linii metra), a tam gdzie metro nie dociera to zostawić po staremu?Wiliam pisze:Są, tylko długo to trwa.
Czyli część wiat będzie miała nowe oznaczenia, a część - nawet przy wymianie rozkładów czy naklejek - stare?Solaris U10 pisze:Wiaty przy Norblinie nie zostały ustawione przez AMS, więc są po staremu.ashir pisze:Właśnie są już rozkłady i naklejki na części nowych wiat. Tylko czemu np. na ZP Pl. Wilsona naklejki są po nowemu, a np. na ZP Norblin po staremu. Ktoś miał koncepcję, żeby dawać naklejki z nową wersją tylko przy stacjach metra (zarówno na I, jak i II linii metra), a tam gdzie metro nie dociera to zostawić po staremu?
- Solaris U10
- Posty: 2710
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Nie umiem odpowiedzieć.
Żarty żartami, ale ambicje widać górą!MZ pisze:Myślałem, że żartujesz. Ale to jednak, niestety, nie był żart .JotPeCet pisze:Widzę niedopatrzenie. Zostało logo.
Polityka złym doradcą w pracy!
Spójna miejska szata graficzna? A co to takiego? Ani ZDM, ani ZMiD, ani inna jednostka nie zmieniła "logo".Wiliam pisze: Ja rozumiem spójną miejską szatę graficzną dla urzędów z tą syrenką,
O tak drobnym fakcie, jak totalna różnorodność stron warszawskich dzielnic/UD nie wspominając.
Może są inne powody, dla których miał przestać się wyróżniać?Wiliam pisze:ale ZTM jest chyba zbyt ważny i musi być charakterystyczny.
ZTM ma teraz logo jak miasto. Tylko o loga mi chodziło. Może to jest właśnie początek ujednolicenia, bo trochę tak to wygląda.person pisze:Spójna miejska szata graficzna? A co to takiego? Ani ZDM, ani ZMiD, ani inna jednostka nie zmieniła "logo".Wiliam pisze: Ja rozumiem spójną miejską szatę graficzną dla urzędów z tą syrenką,
O tak drobnym fakcie, jak totalna różnorodność stron warszawskich dzielnic/UD nie wspominając.
W teorii możesz mieć rację.
Może i dobrze, że tak jest, przynajmniej się od siebie strony wyróżniają. Mnie tylko zastanawia po co tyle różnych jednostek. Zarząd Dróg Miejskich, Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych, Zarząd Konserwacji i coś tam, Biuro Koordynacji Remontów coś tam... po co to wszystko? Nie lepiej zrobić jeden stołeczny ZDM, który by zajmował się całością?person pisze: Spójna miejska szata graficzna? A co to takiego? Ani ZDM, ani ZMiD, ani inna jednostka nie zmieniła "logo".
O tak drobnym fakcie, jak totalna różnorodność stron warszawskich dzielnic/UD nie wspominając.
1. Czy muszą się wyróżniać? W jakim celu? Czy odpowiednio wyeksponowana nazwa i ew. pojedyncze elementy charakterystyczne nie wystarczą?reserved pisze: Może i dobrze, że tak jest, przynajmniej się od siebie strony wyróżniają.
2. Tu nawet nie chodzi o wyróżnianie się - te strony są całkowicie odmienne (porównaj np. Targówek i Wesołą), a wiele z nich - niefunkcjonalne!
Może i dobrze, że tak jest, przynajmniej instytucje się od siebie wyróżniają?reserved pisze:Mnie tylko zastanawia po co tyle różnych jednostek. Zarząd Dróg Miejskich, Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych, Zarząd Konserwacji i coś tam, Biuro Koordynacji Remontów coś tam... po co to wszystko? Nie lepiej zrobić jeden stołeczny ZDM, który by zajmował się całością?
Jest tak z tego samego powodu dla którego masz PKP Intercity, PKP Przewozy Regionalne, PKP Cargo, PKP Informatyka, czy innego rodzaju PKP. Każda spółka to prezes, dwóch wice, 3 sekretarki, etc.reserved pisze:Mnie tylko zastanawia po co tyle różnych jednostek. Zarząd Dróg Miejskich, Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych, Zarząd Konserwacji i coś tam, Biuro Koordynacji Remontów coś tam... po co to wszystko? Nie lepiej zrobić jeden stołeczny ZDM, który by zajmował się całością?
Kasa, kasa, kasa i nic oprócz tego nie stoi na przeszkodzie
Nie ma nic takiego.lis93 pisze:PKP Przewozy Regionalne
No to jakieś inne, ważne że to co chciałem przekazać pozostaje aktualneMichalJ pisze:Nie ma nic takiego.lis93 pisze:PKP Przewozy Regionalne