Zmiany obsługowe - maj 2007

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ITS A 218
Posty: 3162
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 04 maja 2007, 19:54

To prawda co mówi kolega Santos. SU15 na 514 to nie jest tragedia i dyspozytor powinien je właśnie tam wysyłać bo zakazu nie ma a dzięki wysyłaniu SU15 na takie linie nie będą może już wysyłane na takie jak 186. Co do 525 to też niektóre brygady powinny powrócić na R7 i jeśli tam nie ma zakazu na wysyłanie 15-metrowych wozów a chyba nie ma to tam też Woronicza mogła by ulokować swoje SU15. I nie dramatyzujmy, jeśli na takim 188 nie ma nakazu wysyłania 18-metrowych wozów (a na tej linii SU15 to za mało) to na takim 514 czy 525 ludzie też mogą nimi pojeździć.
RELOBUS A38 ESTRADY

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 04 maja 2007, 22:06

ITS A 218 pisze:Co do 525 to też niektóre brygady powinny powrócić na R7 i jeśli tam nie ma zakazu na wysyłanie 15-metrowych wozów a chyba nie ma
No to się chyba zdziwisz, bo zakaz jest i to na wszystkie brygady

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 04 maja 2007, 22:09

Na 525 to w sumie nie dziwne.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 maja 2007, 22:56

I z dokładnie tego samego powodu (ul. Ostrobramska) powinno to nastąpić w przypadku 514.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 05 maja 2007, 13:45

Santos pisze:o ci chodzi człowieku :?: ](*,) ](*,)
O 70-80 osób, które codziennie rano okupują przystanek Centrum Optyki i nie mogą wsiąść do 502, 514, 520 czy 525 oraz nie mają do dyspozycji 158 i 182. Tylko o to.
Santos pisze:Brygady z R7 na 514 nie mają zakazu na deskorolki i nawet twoja skromna osoba tego nie zmieni :D hahaha :D
Zadanie bojowe: zaopatrzyć się w słownik frazeologiczny języka polskiego, a następnie poszukać w nim wyrażenia "twoja skromna osoba". Jeśli je znajdziesz, powinieneś zgłosić się z reklamacją. Miłego szukania. "Hahaha".
ITS A 218 pisze:SU15 na 514 to nie jest tragedia
W porównaniu z faktem obsługi 514 przez Zajezdnię Woronicza jest to istny plaster na moją duszę
ITS A 218 pisze:SU15 na takie linie nie będą może już wysyłane na takie jak 186
Bez komentarza.
ITS A 218 pisze:Co do 525 to też niektóre brygady powinny powrócić na R7
Jakaż to niby przesłanka dyktuje ów fakt? Chciejstwo kolegi?
ITS A 218 pisze:jeśli tam nie ma zakazu na wysyłanie 15-metrowych wozów a chyba nie ma
"Hahaha"#2. Zapraszamy do działu Download.
ITS A 218 pisze:I nie dramatyzujmy, jeśli na takim 188 nie ma nakazu wysyłania 18-metrowych wozów (a na tej linii SU15 to za mało)
Dziarski rzut oka na plan miasta stołecznego Warszawy przywróci Światło Twem oczom zmęczonym.
ITS A 218 pisze:514 czy 525 ludzie też mogą nimi pojeździć.
Nio jasne O-)

W zeszłym roku podobne numery pod osłoną lata próbował wykonwywać dyspozytor R-10, który dawał na poranne dodatki 525 SU15. Efekt#1. Rozerwanie 405. Efekt#2 Interwencja gdzie trzeba przy pomocy kogo trzeba przywróciła właściwą kolej rzeczy.To, że MZA prowadzi kretyńską politykę taborową <rzadkie, brązowe> mnie obchodzi - ludzi, którzy nie dojadą do pracy lub się do niej spóźnia, niewecząc harmonogram dnia, przez podsiadłą bydłokrację także nie. Jeśli ktoś ma oczy szeroko otwarte, to widzi co się dzieje i wykazuje choćby odrobinę pragmatyzmu. R-6 wysyłała na 514 tylko i wyłącznie przeguby, a R-10 SU18 na jedyną niskopodłogową całkę oraz niemal zawsze przeguby na poranne dodatki - SU15 pojawiają się sporadycznie po południu. Bo po prostu sytuacja na Ostrobramskiej i Saskiej tego wymaga. Będą upychać Winniczki nadwyżkę swoich wozów piętnastometrowych na całkach 514, będzie awantura :-$ .

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 05 maja 2007, 14:47

Świąteczne 1/514 jeździ od 4:56 do 14:41 a czas pracy wynosi 10.00 Sporo. Choć na R7 widzę, że trochę brygad o podobnym czasie pracy się znajdzie.

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 05 maja 2007, 14:52

dzidek pisze:Świąteczne 1/514 jeździ od 4:56 do 14:41 a czas pracy wynosi 10.00 Sporo. Choć na R7 widzę, że trochę brygad o podobnym czasie pracy się znajdzie.
to tak jak na R11 :>

[ Dodano: 2007-05-05, 14:55 ]
emdegger pisze:To, że MZA prowadzi kretyńską politykę taborową <rzadkie, brązowe> mnie obchodzi - ludzi, którzy nie dojadą do pracy lub się do niej spóźnia, niewecząc harmonogram dnia, przez podsiadłą bydłokrację także nie. Jeśli ktoś ma oczy szeroko otwarte, to widzi co się dzieje i wykazuje choćby odrobinę pragmatyzmu. R-6 wysyłała na 514 tylko i wyłącznie przeguby, a R-10 SU18 na jedyną niskopodłogową całkę oraz niemal zawsze przeguby na poranne dodatki - SU15 pojawiają się sporadycznie po południu. Bo po prostu sytuacja na Ostrobramskiej i Saskiej tego wymaga. Będą upychać Winniczki nadwyżkę swoich wozów piętnastometrowych na całkach 514, będzie awantura .
dobra weź człowieku,ogranij się trochę...dla mnie za czasów R6 mogła tam nawet taczka jeździć... :-$ Zakazu na Woroniczańskie brygady na 514 nie ma i deskorolki tam są potrzebne,a nawet wskazane =D> =D> i nie widzę powodu żebyś się pienił jeśli czarno na białym masz napisane,że SU15 może jeździć na 514...jak dobrze nie zobaczyłeś to jeszcze raz zapraszam do działu download :lol: hahaha :lol: Inna obsługa brygad 1,2,3/514 jak SU15 będzie totalną głupotą... ](*,)

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5266
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 05 maja 2007, 19:21

Sami są sobie winni mnożąc pięćsetki na TŁ Wiadomo, że każda z nich może przyjechać jako "pierwsza" po kilku minutach oczekiwania. I d. zbita, nawet SU18 może się okazać za małe.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 05 maja 2007, 19:54

Santos pisze:
dzidek pisze:Świąteczne 1/514 jeździ od 4:56 do 14:41 a czas pracy wynosi 10.00 Sporo. Choć na R7 widzę, że trochę brygad o podobnym czasie pracy się znajdzie.
to tak jak na R11 :>
Czy ja wiem :P Na R11 takie brygady w DP: 6/191 B w DS: 7/512 B i to wszystko a na R7 w DP: 7/180 A, 3/501 B, 4/709 B, w DS: 9/116 B, 1/136 B, 2/501 B, 1/514 A, 1/721 B. Wszystko 10 godzin. Trochę więcej jest tych bardzo długich brygad ;)

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 05 maja 2007, 20:27

dzidek pisze:
Santos pisze: to tak jak na R11 :>
Czy ja wiem :P Na R11 takie brygady w DP: 6/191 B w DS: 7/512 B i to wszystko a na R7 w DP: 7/180 A, 3/501 B, 4/709 B, w DS: 9/116 B, 1/136 B, 2/501 B, 1/514 A, 1/721 B. Wszystko 10 godzin. Trochę więcej jest tych bardzo długich brygad ;)
nie da się ukryć ;-) cóż,i takie rodzynki muszą być :grin:

Gniewosz
Posty: 35
Rejestracja: 28 gru 2006, 18:17
Lokalizacja: Bemowo

Post autor: Gniewosz » 05 maja 2007, 22:27

dzidek pisze:Napiszę Wam pewną ciekawostkę Pierwsze 506 na Ciepłowni Wola w kierunku Bródna (w DS) pojawia się już na 55 min przed pierwszym rozkładowym kursem i tak aż do pętli!! Chyba jakiś ekspedytor z Bródna mieszka na Woli albo w Śródmieściu.
Z tego co pisał Dzidek - wynikałoby że jest to brygada 3 wyruszająca z BP o 5.10, a dzisiaj jechałem tym że 3/506 i był wóz ze Stalowej z rozkładem że zaczyna pierwszy pełny kurs właśnie o ww. godzinie! Czy nastąpił przerzut brygady na R13, czy też ja coś źle wyliczyłem z tą 5.10 ?

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 06 maja 2007, 8:47

Ja widzę w rozkładzie 4:40 więc nie wiem czemu napisałeś o 5:10 :-k

Gniewosz
Posty: 35
Rejestracja: 28 gru 2006, 18:17
Lokalizacja: Bemowo

Post autor: Gniewosz » 06 maja 2007, 10:19

dzidek pisze:Ja widzę w rozkładzie 4:40 więc nie wiem czemu napisałeś o 5:10
Mea culpa ! Spojrzeć musiałem na Dp. #-o To tym bardziej dojazd jest "fantazyjny" - jeśli musi być o 4.40 na BP, to wyjazd z R11 około 3.45 ? (a propos - jako PT czy zabiera towarzystwo ?)

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 06 maja 2007, 11:08

Przecież napisałem, że pojawia się na przystankach 55 min. przed rozkładowym kursem więc zabiera pasażerów ;) Wyjazd z zajezdni 3.54 tym samym jest to pierwszy wyjazd z R11. Kiedyś o tej porze wyjeżdżało 130 ale teraz już przeszło na R7.

Robert 514
Posty: 2116
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 07 maja 2007, 23:01

zamieniliśmy automaty redutowe #55,56,57xx na woroniczańskie strucle
dziś na 514 #2058 i ciut lepszy #2054 a na 2/514 cały czas #8752

Zablokowany