Z Ursusa na Ursynów przez Śródmieście

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 01 lip 2009, 17:44

Teokryt pisze:Skoro są takie problemy to znaczy że czas zająć się szyną po obwodzie i nie pisać że to nie ma sensu.
problem leży gdzie indziej - to że przez centrum jest szybciej niż obwodem wcale nie oznacza, że koniecznie na obwodzie jest potrzebna szyna. Potrzeba szyny zależy od liczby potencjalnych pasażerów. Jeśli z danej relacji korzysta mało osób, to faktycznie nie ma sensu (a były zastrzeżenia np. co do Twojej linii E-x).
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 01 lip 2009, 17:57

MeWa pisze:Potrzeba szyny zależy od liczby potencjalnych pasażerów.
Ciąg od ryżowej do M. Służew wyrabia już potok tramwajowy. Liczone było.
Obrazek

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36679
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 01 lip 2009, 21:23

Teokryt pisze:Pewien rybny inżynier ale to było dawno i nie pamietam już dokładnie i oskarżać nie chce. w każdym razie jestem pewny ze podczas dyskusji 189/401 był pomysł o tramwaju tam - i ktos potem pisał ze to nie nie opłaca.
Chyba pudło, on jest największym orędownikiem takiej trasy... :-k
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 02 lip 2009, 8:14

Teokryt pisze:Ciąg od ryżowej do M. Służew wyrabia już potok tramwajowy. Liczone było
Czyli nawet przez te dzikie pola wzdłuż Łopuszańskiej by się opłaciło pod względem popytu?
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36679
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 02 lip 2009, 9:31

Tranzytem tak.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 02 lip 2009, 10:10

co nie znaczy że jest to do wykonania w krótkim czasie. nie sądzę że nawet w ciągu najbliższych 10 lat. kasa, kasa, kasa
PURA VIDA!

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 02 lip 2009, 10:21

mariow pisze:co nie znaczy że jest to do wykonania w krótkim czasie. nie sądzę że nawet w ciągu najbliższych 10 lat. kasa, kasa, kasa
I pewnie od tego, co w tamtych okolicach będzie za 10 (20,30) lat zależy co powinno powstać na tej trasie. Bo jak dalej będzie to krajobraz przedmiejski - to bardziej by pasowało coś między tramwajem i kolejką. Ale jak się to zabuduje, to wtedy jak najbardziej zwyczajny tramwaj
Popatrz, jaka franca!

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 02 lip 2009, 11:44

mariow pisze:co nie znaczy że jest to do wykonania w krótkim czasie. nie sądzę że nawet w ciągu najbliższych 10 lat. kasa, kasa, kasa
To jedna sprawa, a druga, to nie bardzo widzę możliwość budowy tramwaju na Kleszczowej, zwłaszcza na odcinku Ryżowa-Dojazdowa.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 lip 2009, 12:47

Można jeden tor Kleszczową, a drugi - Popularną. Można też szukać korytarza wzdłuż Nowolazurowej...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 02 lip 2009, 12:57

mariow pisze:kasa, kasa, kasa
Metro metro metro.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 02 lip 2009, 13:31

drapka pisze:Czyli nawet przez te dzikie pola wzdłuż Łopuszańskiej by się opłaciło pod względem popytu?
Na południe może i trochę jest południe ale na północ? tam się przemysł i zakłady wycofują, będzie zabudowa mieszkaniowa.
drapka pisze:Bo jak dalej będzie to krajobraz przedmiejski - to bardziej by pasowało coś między tramwajem i kolejką.
Dlaczego w warszawie nie może być linii tramwajowych podmiejskich. Jedyna jaka była to chyba na Boernerowo - ale bardzo dawno temu. Tak czy inaczej budowa tramwaju jest wielokrotnie tańsza od metra a wraz z priorytetami i wydzielonym torowiskiem jest niezła alternatywą.
Obrazek

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 02 lip 2009, 13:36

Teokryt pisze:Jedyna jaka była to chyba na Boernerowo - ale bardzo dawno temu. Tak czy inaczej budowa tramwaju jest wielokrotnie tańsza od metra a wraz z priorytetami i wydzielonym torowiskiem jest niezła alternatywą.
Wilanów i Okęcie też. Tramwaj tak, ale nie w takim wykonaniu, jak u nas. Jeśli już, to w wykopie/na wiadukcie i z SBL. Bo to, co sie teraz buduje i projektuje, to są lata 30. Tramwaje podmiejskie to już prędzej dałoby się zrealizować - Ząbki, Łomianki, Piaseczno - tam można się i rozpędzić i zrobić w miarę bezkolizyjne trasy.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 02 lip 2009, 13:38

Teokryt pisze: wraz z priorytetami i wydzielonym torowiskiem jest niezła alternatywą.
jeśli tych priorytetów nikt nie wyłączy... I jeśli lepiej będą działać niż ułatwienia na Al. Jerozolimskich.
kajo pisze:Metro metro metro.
marzenia ścietej głowy, jeśli uważasz, że wtedy tę trasę udałoby się szybko wybudować...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 02 lip 2009, 14:03

jeśli tych priorytetów nikt nie wyłączy...
Moze wpisać gdzieś coś czy podobne odnośnie tramwajów ze maja one najwyższy priorytet komunikacyjny w mieście i żeby nawet widzi mi sie ZDM, inż. ruchu i podobnych uniemożliwiało takie ograniczanie przepustowości?
jasiu pisze:Tramwaj tak, ale nie w takim wykonaniu, jak u nas. Jeśli już, to w wykopie/na wiadukcie i z SBL
No wiec właśnie prędkość komunikacyjna wzrośnie, wzrośnie bezpieczeństwo, a koszt nie jest jakiś porażająco wielki .
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 lip 2009, 15:01

MeWa pisze:
Teokryt pisze: wraz z priorytetami i wydzielonym torowiskiem jest niezła alternatywą.
jeśli tych priorytetów nikt nie wyłączy... I jeśli lepiej będą działać niż ułatwienia na Al. Jerozolimskich.
Priorytety na Bemowie działają, na Alejach ich nigdy nie było.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ