Małe modernizacje tramwajowe

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 sie 2015, 17:59

Naprawdę ktoś zauważył problem na Służewcu? No brawo. Od jutra wraca przejazd Wołoską, więc kataklizm się zmniejszy znów.
ŁK

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 23 sie 2015, 11:42

Nie jestem pewien na co w końcu wyszło, czy Ciepłownia będzie robiona razem z Bródnem czy tak jak podają infoulice:
Plan: 2016
Data rozpoczęcia: 2017-07-01
Data zakończenia: 2017-07-30
...
10 26 28 105 109 122 149 154 189 190 714 719 729 N42 N45 N95 Obrazek LAZUROWA
Zobacz mój kanał YouTube :)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 sie 2015, 16:12

Razem z Bródnem na pewno nie. A czy w roku przyszłym czy jeszcze następnym to się pewnie jeszcze okaże.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 17 wrz 2015, 11:04

Czy ktoś mi może powiedzieć, dlaczego nowe jezdnie kładzie się wyżej niż stare (do sprawdzenia np. na Waryńskiego przy Boya albo na Wawelskiej)? Ze szczególnym uwzględnieniem tarcz skrzyżowań, a zwłaszcza (tu dochodzimy do tematu) torów tramwajowych? Skrzyżowanie Nowowiejska/al. Niep. jest nieco podniesione, ale swój szczyt ta tendencja osiągnęła na Wołoskiej, gdzie nowe tory są PONAD PÓŁ METRA wyżej niż były, a samochody z Racławickiej mają niebezpieczną górkę do pokonania. Poza tym wydaje mi się, że obciążenia dynamiczne są znacznie większe przy pokonywaniu toru na górce i tory w tym miejscu będą się o wiele szybciej zużywać... Hałas od wyniesionego tramwaju też jest większy.

Flash8222
Posty: 7608
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 17 wrz 2015, 15:26

MichalJ pisze:Bla,bla, bla.... ale swój szczyt ta tendencja osiągnęła na Wołoskiej, gdzie nowe tory są PONAD PÓŁ METRA wyżej niż były, a samochody z Racławickiej mają niebezpieczną górkę do pokonania. Bla, bla,bla.
Tam różnica spowodowana jest przede wszystkim brakiem wszystkich warstw asfaltu.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 17 wrz 2015, 20:59

Nie. Na szynach się asfaltu nie kładzie.

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 wrz 2015, 21:44

Bo plany są dwuwymiarowe.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 17 wrz 2015, 22:13

Ten konkretny projekt jest skopany w więcej, niż jednej kwestii (rzekłbym nawet dowcipnie - wymiarze), ale ogólnie rzecz biorąc z reguły nowe drogi projektuje się na wyższe obciązenia, niż stare, a jeśli mówimy to o modernizacji istniejącej to może się okazać, że taniej jest podnieść poziom jezdni, niż przegłębiać urządzenia podziemne które przechodzą w poprzek - o kosztach samego korytowania nie wspominając.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 17 wrz 2015, 23:10

Może bym uwierzył, gdybym nie widział, na jaką głębokość tam kopano... :)

Stary Pingwin
Posty: 5831
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 18 wrz 2015, 10:01

Jak się kierowca poczuje"taki malutki", to może nie wymusi na tramwaju.
miłośnik 13N

michael112
Posty: 2843
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 18 wrz 2015, 11:36

Kiedy następny etap tramwajów na Wołoskiej, tj. przełożenie zajezdni?

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4896
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 18 wrz 2015, 12:12

Prawdopodobnie w pierwszy weekend października.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 wrz 2015, 16:19

MichalJ pisze:Może bym uwierzył, gdybym nie widział, na jaką głębokość tam kopano... :)
Pisałem o generaliach.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Flash8222
Posty: 7608
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 18 wrz 2015, 16:49

Bywalec pisze:Prawdopodobnie w pierwszy weekend października.
Według artykułu wyborczej, w drugi lub trzeci weekend października.

michael112
Posty: 2843
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 18 wrz 2015, 18:12

Ano, poczytałem sobie ten artykuł. Pamięta ktoś jeszcze, że na początku wraz z przywróceniem Służewca miała zostać wyłączona północna Wołoska? Na trzy tygodnie i wtedy miało być po wszystkim.
Zastanawiam się, jak to ma być z tą Woronicza (w artykule o niej piszą). Nie będzie w ogóle wjazdu, czy zostaną same prawoskręty?
I czy przy rozbiórce tymczasowego toru będą znowu skuwać asfalt na nowej jezdni Wołoskiej? :P Chyba tak, inaczej musieliby zalać te tory warstwą ścieralną :P

ODPOWIEDZ