Strona 235 z 275

Linie nocne po reformie

: 04 lis 2019, 12:33
autor: fik
Zachowuj się, młody człowieku.

Linie nocne po reformie

: 04 lis 2019, 12:35
autor: Emyl
Jeszcze dalej się przeprowadź :)

Linie nocne po reformie

: 05 lis 2019, 18:32
autor: MJ
fik pisze:
04 lis 2019, 10:42

Otóż blisko 80 zł za te 21km nie ma się nijak do 1 PLN/km.
Jeszcze opłata początkowa, opłata za minutę naliczana równolegle z kilometrową, a poza tym powyżej któregoś kilometra zaczyna się stawka bodajże 3.30 km. Także ten Uber wcale taki cudowny nie jest.

Linie nocne po reformie

: 05 lis 2019, 18:57
autor: KwZ
Opłata za minutę? To jak wyznaczają z góry cenę kursu?

Linie nocne po reformie

: 05 lis 2019, 19:48
autor: Łukasz
KwZ pisze:Opłata za minutę? To jak wyznaczają z góry cenę kursu?
Dodają :>

Linie nocne po reformie

: 05 lis 2019, 21:04
autor: Emyl
Już nie. Teraz w Uberze i w Bolcu płacisz tyle ile pokazuje przy zamawianiu.

Linie nocne po reformie

: 06 lis 2019, 8:07
autor: kajo
KwZ pisze:
05 lis 2019, 18:57
Opłata za minutę? To jak wyznaczają z góry cenę kursu?
Pewnie biorą czas przejazdu z map google.

Linie nocne po reformie

: 09 lis 2019, 5:13
autor: MJ
Jak będzie duża różnica w trasie względem tego co było na początku to przeliczają na nowo.

Linie nocne po reformie

: 28 sty 2020, 7:54
autor: KwZ
Autobus Czerwon pisze:
27 sty 2020, 23:08
Może po prostu niektóre linie tramwajowe typu 1, 9, 17, 35, 26 powinny jeździć do 2-3 w nocy, przynajmniej w weekendy?
Tramwaje są droższe.

Linie nocne po reformie

: 28 sty 2020, 7:56
autor: KwZ
pawcio pisze:
27 sty 2020, 21:12
Emyl pisze:
27 sty 2020, 15:32
1) Kilkanaście pustych przegubowców czasami nawet co 30 minut jadące po kompletnych zadupiach.
2) Po kilka wozów w jednej minucie na kluczowych ciągach w Śródmieściu i dzielnicach bezpośrednio doń przylegających.
Ad2. Przecież to naturalny efekt przyjętego modelu sabatowego. Masz lepszy pomysł?
Wiliam pisze:
27 sty 2020, 21:46
Mniejsze sabaty w kilku punktach przesiadkowych? A na głównych ciągach bus co 10-15 minut?
Łukasz pisze:
27 sty 2020, 22:12
Tylko w nocy to nie jeździ się po to, żeby się przesiadać w losowych punktach - zresztą te wszystkie małe sabaty jakoś nie chcą zafunkcjonować. Wystarczyłoby zrobić jakieś dodatkowe/skrócone linie po centrum co 30 minut naprzemiennie z innymi.
Małe sabaty raczej mnie nie przekonują.
Może dałoby się zrobić, żeby rozdzielić sabaty na nieokrągłe (:15, :45) i okrągłe (:00, :30), wtedy w śródmieściu zamiast 4 linii co pół godziny byłyby 2 pary autobusów co 15 min?
Autobus Czerwon pisze:
27 sty 2020, 23:08
Może po prostu niektóre linie tramwajowe typu 1, 9, 17, 35, 26 powinny jeździć do 2-3 w nocy, przynajmniej w weekendy?
Jelcz4755 pisze:
28 sty 2020, 2:31
I do tego co 30 minut linie dzienne autobusowe odwożące od metra w godzinach kursowania metra. Ale to wymaga reorganizacji linii nocnych lub opóźnienia startu większości z nich.
Tramwaje są droższe.

Linie nocne po reformie

: 28 sty 2020, 13:56
autor: Autobus Czerwon
KwZ pisze:
28 sty 2020, 7:56
Autobus Czerwon pisze:
27 sty 2020, 23:08
Może po prostu niektóre linie tramwajowe typu 1, 9, 17, 35, 26 powinny jeździć do 2-3 w nocy, przynajmniej w weekendy?
Tramwaje są droższe.
Droższe niż metro?

Linie nocne po reformie

: 29 sty 2020, 7:55
autor: KwZ
Niż autobusy. Z metrem oidp porównywalnie jeśli liczy się wagon z dwuskładu (= 120 os.) = wagon metra (= 200 os.).

Linie nocne po reformie

: 29 sty 2020, 14:49
autor: Glonojad
Tylko że w wozokilometrze tramwaju jest budowa i utrzymanie tras (najlepszych w Polsce zresztą). W wozokilometrze metra nie ma budowy nowych tras (inwestycje bezpośrednio z budżetu miasta) a w autobusowym budowy i utrzymania dróg miejskich.

Linie nocne po reformie

: 29 sty 2020, 21:23
autor: fraktal
Autobus Czerwon pisze:
28 sty 2020, 13:56
KwZ pisze:
28 sty 2020, 7:56



Tramwaje są droższe.
Droższe niż metro?
Ale na pewno tramwaje są wolniejsze niż autobusy nocne - zatrzymują się na każdym przystanku, stoją na światłach itp. Metro przynajmniej nie ma co krok stacji, na której stałoby i stało, bo akurat sygnalizacja nie pozwala jechać.

Linie nocne po reformie

: 29 sty 2020, 22:56
autor: Matt Cubis
Nie widzę żadnej przeszkody we wprowadzeniu przystanków na żądanie dla tramwajów. Autobusy też stoją na światłach, nawet dłużej, bo nie da się ich wykryć wcześniej w przeciwieństwie do tramwajów.