
To nie zdrowo jeść przez cały dzień posiłek z rana.
Moderator: JacekM
Zamiast snuć marzenia o nierealnych liniach, PLK mogłoby przeprowadzić budowę absolutnie nierealnej linii.zxcvbnm pisze: ↑12 wrz 2020, 19:04Zamiast snuć marzenia o nierealnych liniach, PLK mogłoby przeprowadzić budowę południowej linii obwodowej maksymalnie blisko średnicy (może pod Łazienkowskim) tak, by zwiększyć maksymalną przepustowość dwukrotnie, a dopiero potem budować te linie, jak już nauczą się przeprowadzać modernizacje tych istniejących.
Błbłbłbł.Szczególnie mnie zastanawia Konstancin-Karczew-Otwock z tego masterplanu. Jak mieliby się przebić przez zabudowania, czy rozumiem, w tunelu? I jakie byłoby tego wykorzystanie? Raczej nie sądzę, że ktoś z Konstancina bœdzie jechał przez linię Otwocką, a ktoś Otwocka przez Piaseczyńską. Zresztą z Konstancina taka trasa jest mało zachęcająca. Zamiast na N, to prowadzi "na około". Lepsze chyba by było wydłużenie M1 do Konstancina, serio.
Uschłem.29 kujawsko–pomorskie Budowa linii do Lotniska w Bydgoszczy budowa
100 kilometrów na hektar - jakiś nowy układ jednostek miar?Raportkolejowy.pl pisze:Pociągi będą obsługiwane przez spalinowe zespoły trakcyjne poruszające się z prędkością do 100 km/ha.
Abstrahując od absurdalności tej miary - i co z tego wynika? Zdanie wyrwane z artykułu bez choćby linku do całości wrzucone do wątku martwego od kilku miesięcy... Co to ma wnieść do dyskusji o modernizacji linii kolejowych?kulikowski pisze: ↑12 sty 2021, 3:06100 kilometrów na hektar - jakiś nowy układ jednostek miar?Raportkolejowy.pl pisze:Pociągi będą obsługiwane przez spalinowe zespoły trakcyjne poruszające się z prędkością do 100 km/ha.