Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 gru 2013, 19:58

Rosa pisze:Szeregowy pisał o JEDNYM kursie o 5 rano i nagle słychać kasacja, kasacja, zlikwidowac lub zmienic muchowoza.
Ja rano robię trzy kółka (powinienem dwa i pół, pierwszy strzał z centralnego jest tak bez sensu, że bardziej się nie da). W stronę Gocławia oczekiwań nie mam żadnych, ale w stronę centrum też zbyt poważnie nie jest. Nawet jeśli przyjadę w dziurze między 507, to i tak pasażerstwo czeka na 507. Jeśli w porannym szczycie napełnienie jest co najwyżej średnie, to moim zdaniem linia nie do końca ma sens w obecnej postaci. Bo 111 czy inne 507/509 jeżdżą znacznie pełniejsze, a to jakaś taka popierdółka, która gdzieś się pałęta bez większego zainteresowania ze strony miejscowej ludności. Bo po co to tak naprawdę jeździ? Żeby Egipską i Os. Iskra zaliczyć? Innych sensownych powodów nie widzę.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 gru 2013, 20:05

Bo po co to tak naprawdę jeździ? Żeby Egipską i Os. Iskra zaliczyć? Innych sensownych powodów nie widzę.
I jeszcze Francuską.
Że ludzie wolą czekać na 507, to mnie nie dziwi - jest 4 min szybsze, więc opłaca się na nie poczekać.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 06 gru 2013, 20:16

Z pięciu przystanków w ciągu Francuska-Paryska-Brukselska jest to jedyny autobus do centrum. Nie ma tam 111 ani 507.
Być może mieszkańcy nie jeżdżą o 5 rano...

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 gru 2013, 20:40

Oddziel to, że półkurs o 5:02 z centralnego jest absolutnie bez sensu od tego, co pisałem dalej. 4:55 odjeżdża 507, więc kogo ja mam na ten Gocław wozić?
A to, że przez poranny szczyt też nadmiaru chętnych w stronę centrum nie ma to osobna sprawa. Nie wiem jak Francuska jeździ, ale najwyraźniej nie kręci ich bezpośrednie połączenie, bo jakoś nie atakują tego 117. Ateńska i Wersalska - tam jeszcze jacyś ludzie się trafiają. O ile 10-15 chętnych to jakaś poważna ilość uzasadniająca istnienie bezpośredniej linii z mało poważną częstotliwością i średnio poważnym kalibrem autobusów.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4782
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 06 gru 2013, 20:42

Już tu była mowa że 117 tak naprawdę mogłoby jeździć do Afrykańskiej, bo na Gocławiu nie jest specjalnie potrzebne. Tylko że teraz to się tak zakrańcować nie da...
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 gru 2013, 22:40

Szeregowy_Równoległy pisze:Oddziel to, że półkurs o 5:02 z centralnego jest absolutnie bez sensu od tego, co pisałem dalej. 4:55 odjeżdża 507, więc kogo ja mam na ten Gocław wozić?
A to, że przez poranny szczyt też nadmiaru chętnych w stronę centrum nie ma to osobna sprawa. Nie wiem jak Francuska jeździ, ale najwyraźniej nie kręci ich bezpośrednie połączenie, bo jakoś nie atakują tego 117. Ateńska i Wersalska - tam jeszcze jacyś ludzie się trafiają. O ile 10-15 chętnych to jakaś poważna ilość uzasadniająca istnienie bezpośredniej linii z mało poważną częstotliwością i średnio poważnym kalibrem autobusów.
O której masz odjazdy z Gocławia?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ikarus
Posty: 2400
Rejestracja: 22 mar 2006, 13:21
Lokalizacja: Warszawa--->Gocław
Kontakt:

Post autor: ikarus » 06 gru 2013, 22:49

Ludzie na Francuskiej idą do trasy Łazienkowskiej albo Waszyngtona gdzie działa magia czerwonych numerków.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 gru 2013, 22:55

Na pewno długi remont Francuskiej i Paryskiej temu korytarzowi się nie przysłużył. W czasach E-5 nikt nie śmiał na 117 wysyłać solowek.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 06 gru 2013, 23:28

Skrócenie 117 się pewnie nie przysłużyło bardziej... Nie sądzę, żeby ktoś z zachodniej strony Francuskiej chodził z wyboru do Saskiej pomijając przystanki na Francuskiej.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 gru 2013, 23:29

pawcio pisze:O której masz odjazdy z Gocławia?
5:44, 7:00, 8:30.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

man1956
Posty: 1594
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 07 gru 2013, 18:16

Hej, czy już ktoś z Was wie, jakie są wyniki konsultacji w sprawie nowego przebiegu 135 na Gocławiu?

Gdynianin
Posty: 653
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 07 gru 2013, 22:22

Może nie jeżdżę tak wcześnie rano 117, ale bardzo często zdarza mi w godzinach popołudniowych. Koło 16 w DP trafiłem nieraz na bliskiego niezabieralności dwunastometrowca. A w większości przypadków jedzie tam wtedy jednak te 30-40 osób. Napełnienie jest różne - dziś w sobotę na przykład ok. godziny 14 na odcinku Afrykańska-Abrahama jechało max 10 osób, ale już godzinę później w przeciwną stronę w tym samym miejscu były wszystkie siedzące zajęte i 5 osób na stojących. Mam wrażenie że mniejsza ilość ludzi to wynik dwóch spraw: coraz gorszej częstotliwości przez co linia nie jest atrakcyjna i ludzie wolą dojść do Saskiej i Stacji Krwiodawstwa oraz częstego wpadania na siebie 507 i 117 (wtedy większość wybierze 507). O ile rozkład z Centralnego jest dość zgrany to od strony Gocławia jest porażką....
Szybkie przykłady ze składaka (Abrahama, kierunek DwC, 507 na czarno, 117 na zielono)
DP:
13: [06] [16] [18] [26] [36] [38] [46] [56] [58]
...
21: [06] [10] [16] [26] [36] [40] [46] [56]
22: [09] [10] [24] [39] [40] [54]
DS:
09: [09] [12] [19] [29] [32] [39] [49] [52] [59]
(i tak przez cały dzień do....)
21: [09] [10] [24] [39] [40] [54]
22: [09] [10] [24] [39] [40] [54]
Jak tu oczekiwać zapełnienia w 117 skoro na trzech przystankach (Abrahama, Afrykańska a teraz też Wał) wpada tuż po 507. Inna sprawa że faktycznie kurs o 5:02 z DwC jest niepotrzebny.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 08 gru 2013, 0:27

man1956 pisze:Hej, czy już ktoś z Was wie, jakie są wyniki konsultacji w sprawie nowego przebiegu 135 na Gocławiu?
Przewagę zyskał wariant nr 2, czyli 135 przez Poligonową i utrzymanie 311.

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1645
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 08 gru 2013, 0:41

#-o
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 gru 2013, 0:54

Moim zdaniem to kwestia oporu przed prostowaniem 168.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ