Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Moderatorzy: JacekM, Dantte

wincenty
Posty: 1679
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 29 mar 2018, 12:23

zxcvbnm pisze:
29 mar 2018, 11:55
Kiedy wyjadą SU12E IV gen. ? 1911 dotarł już jakiś czas temu, a pierwotnie miały w marcu wyjechać.
Rzeczywiście już powinny być, przynajmniej na Omnibusie była informacja, że w Warszawie pojawią się ok. 23 marca.
Czyżby szykuje się powtórka z elektrykami Ursusa?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

ashir
Posty: 28115
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 mar 2018, 12:27

zxcvbnm pisze:
29 mar 2018, 11:55
Kiedy wyjadą SU12E IV gen. ? 1911 dotarł już jakiś czas temu, a pierwotnie miały w marcu wyjechać.
A 1911 nie przyjechał na testy i nie wrócił do fabryki?


SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 29 mar 2018, 12:40

ashir pisze:
29 mar 2018, 12:27
zxcvbnm pisze:
29 mar 2018, 11:55
Kiedy wyjadą SU12E IV gen. ? 1911 dotarł już jakiś czas temu, a pierwotnie miały w marcu wyjechać.
A 1911 nie przyjechał na testy i nie wrócił do fabryki?
Przyjechał na testy ,wrócił do fabryki, ale dziś się znów pojawił, tym razem pod ZTM.
Załączniki
Resized_20180329_101313_5308.jpeg

chudy5d
Posty: 322
Rejestracja: 10 sty 2011, 20:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: chudy5d » 31 mar 2018, 13:38

Około 23 marca, nie oznacza, że wszystko ma zjechać tego dnia. Dostawy były rozpisane także na ten tydzień, przynajmniej według kalendarza, który ja widziałem. Poza tym myślę, że jak zażyczono sobie poprawek, to trzeba też mieć czas na ich wykonanie w każdym wozie...

wincenty
Posty: 1679
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 04 kwie 2018, 12:12

Czyżbyśmy witali MANy na Kleszczowej?

http://www.mza.waw.pl/spolka-mza/aktual ... la-stolicy

Grunt, że nie będą nas straszyć nowe Conecto :)
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2435
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 04 kwie 2018, 12:18

Powinien być jakiś porządek. Merce ze Stalowej na Kleszczową, a na Stalową Many... Albo na Ostrobramską :D
Stalowa i Kleszczowa będą miały Milion marek.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

wincenty
Posty: 1679
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 04 kwie 2018, 12:23

zxcvbnm pisze:
04 kwie 2018, 12:18
Powinien być jakiś porządek. Merce ze Stalowej na Kleszczową, a na Stalową Many... Albo na Ostrobramską :D
Stalowa i Kleszczowa będą miały Milion marek.
Ale właśnie na Kleszczowej ma być budowana stacja CNG (jest na nią zresztą oddzielny przetarg).
Być może skończy się przerzuceniem SM18 na Ostrobramską, a ta odda SU18 na Stalową, by ta z kolei mogła kasować dalsze MANy.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

chudy5d
Posty: 322
Rejestracja: 10 sty 2011, 20:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: chudy5d » 04 kwie 2018, 12:28

Nie wiem co nawywijano pod siedzibą ZTM, ale 1911 ponownie stoi (albo stał, przynajmniej do wczoraj) w fabryce.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2435
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 04 kwie 2018, 12:35

wincenty pisze:
04 kwie 2018, 12:23
Być może skończy się przerzuceniem SM18 na Ostrobramską, a ta odda SU18 na Stalową, by ta z kolei mogła kasować dalsze MANy.
Jest jeszcze ~45 SU15 do kasacji, więc co najwyżej 15 Manów będzie się dało skasować. Chyba, że ktoś planuje zastąpić przegubowce 20 solówkami - to wtedy 35.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

wincenty
Posty: 1679
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 04 kwie 2018, 12:37

chudy5d pisze:
04 kwie 2018, 12:28
Nie wiem co nawywijano pod siedzibą ZTM, ale 1911 ponownie stoi (albo stał, przynajmniej do wczoraj) w fabryce.
A pozostałe nówki gotowe do wysyłki?
BTW, czy macie już homologację na SU 18 IV CNG, czy jest możliwe że ww. przetargu Solaris zaoferował jeszcze SU 18 III CNG?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25965
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 kwie 2018, 13:01

chudy5d pisze:
04 kwie 2018, 12:28
Nie wiem co nawywijano pod siedzibą ZTM, ale 1911 ponownie stoi (albo stał, przynajmniej do wczoraj) w fabryce.
Strzelam w ciemno w SIL.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

chudy5d
Posty: 322
Rejestracja: 10 sty 2011, 20:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: chudy5d » 04 kwie 2018, 13:39

wincenty pisze:
04 kwie 2018, 12:37
chudy5d pisze:
04 kwie 2018, 12:28
Nie wiem co nawywijano pod siedzibą ZTM, ale 1911 ponownie stoi (albo stał, przynajmniej do wczoraj) w fabryce.
A pozostałe nówki gotowe do wysyłki?
BTW, czy macie już homologację na SU 18 IV CNG, czy jest możliwe że ww. przetargu Solaris zaoferował jeszcze SU 18 III CNG?
U18III CNG już nie ma w ofercie, a U18IV CNG jeżdżą już u trzech klientów. Stąd dziwi mnie bardzo, jakie fachowe gazetki czyta Flash, gdzie zapowiadają pokazanie takiego pojazdu na targach, tym bardziej, że pierwszy taki wóz był gotowy dawno temu i to ten biały ze strony Solarisa. Wspomnianymi klientami są RATP Paris (1 szt.), CTS Strasbourg (7 szt.) i DP Chomutov (1 szt.). Ponadto produkują się kolejne dla Ostrawy (10 szt.) i Czeskich Budziejowic (5 szt.).

Co do elektryków - auto o numerze 09 niestety ma obsuwę. Do tego nadal jest u nas wóz 07. I wspomniany 1911 (stan na dzień wczorajszy). Nie wiem, gdzie jest reszta, ale nie szukałem też specjalnie.

wincenty
Posty: 1679
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 04 kwie 2018, 14:30

chudy5d pisze:
04 kwie 2018, 13:39
wincenty pisze:
04 kwie 2018, 12:37

A pozostałe nówki gotowe do wysyłki?
BTW, czy macie już homologację na SU 18 IV CNG, czy jest możliwe że ww. przetargu Solaris zaoferował jeszcze SU 18 III CNG?
U18III CNG już nie ma w ofercie, a U18IV CNG jeżdżą już u trzech klientów. Stąd dziwi mnie bardzo, jakie fachowe gazetki czyta Flash, gdzie zapowiadają pokazanie takiego pojazdu na targach, tym bardziej, że pierwszy taki wóz był gotowy dawno temu i to ten biały ze strony Solarisa. Wspomnianymi klientami są RATP Paris (1 szt.), CTS Strasbourg (7 szt.) i DP Chomutov (1 szt.). Ponadto produkują się kolejne dla Ostrawy (10 szt.) i Czeskich Budziejowic (5 szt.).

Co do elektryków - auto o numerze 09 niestety ma obsuwę. Do tego nadal jest u nas wóz 07. I wspomniany 1911 (stan na dzień wczorajszy). Nie wiem, gdzie jest reszta, ale nie szukałem też specjalnie.
Chudy, dzięki za wyczerpujące info!
Tych dla Paryża miało być 48 zdaje się :-k
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

chudy5d
Posty: 322
Rejestracja: 10 sty 2011, 20:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: chudy5d » 04 kwie 2018, 15:25

Może takie były zamiary, ale na razie wzięli tylko jednego i wiecznie chcą, żeby coś w nim zmieniać, więc już co najmniej dwa razy wracał do Bolechowa. Nie wiem, czy to jakaś kobieta nie może się zdecydować czego chce, ale tak to wygląda. :P

ODPOWIEDZ