Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 gru 2013, 9:55

Wiadomo, im więcej linii, tym "lepiej".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 09 gru 2013, 10:53

person pisze:
Rosa pisze: Nia pamiętam ale wydaje mi się że nie :)
Trasbus twierdzi, że tak ;)
http://www.trasbus.com/liniabus501.htm
Też tak uważam (ach ta pamieć) za to lepszy myk był z dawnym 411: przelatywał bez zatrzymania przez kładkę i stawał przy stacji krwiodawstwa. :zdziwiony:

Awatar użytkownika
floyd
Posty: 532
Rejestracja: 08 sty 2006, 19:09
Lokalizacja: saska kępa (międzynarodowa)
Kontakt:

Post autor: floyd » 09 gru 2013, 18:24

pawcio pisze: PS. 501 stawało na Wale, dobrze pamiętam? ;)
Dobrze pamiętasz :)
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/

Zawodowo :)

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 10 gru 2013, 13:53

A gdyby tak wyciąć 507 kosztem silnego 117?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 gru 2013, 13:54

Konstrukcja Saskiej Kępy i Gocławia uniemożliwia takie komasacje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 10 gru 2013, 13:54

Dlaczego? Przecież Gocław i Saska Kępa mają nadal 509.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 gru 2013, 14:02

Zwłaszcza Iskra ma doskonały dostęp do 509. Poza tym 117/507 i 509 mają zupełnie odrębne od siebie potoki i naprawdę nie potrzeba ich mieszać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 10 gru 2013, 19:04

A gdyby 123 między Afrykańską a Waszyngtonem pojechało po trasie 117? Akurat na Saskiej 123 nie wydaje się czymś niezbędnym. Nie robi niczego, czego nie potrafiłyby 111 i 509, na podaż miejsc do Waszyngtona też jakoś znacząco nie wpływa. I chyba nie oferuje jakiejś unikalnej, potężnie obleganej relacji (gdyby oferowało, to nie byłoby na solówki), która zostałaby zlikwidowana puszczeniem linii przez Francuską.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 10 gru 2013, 21:43

I połączy Francuską z centrum?

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 10 gru 2013, 21:47

Francuska ma 138 do Marszałkowskiej i Metra Politechnika.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 10 gru 2013, 21:55

Taaa, schody z Trasy Ł. jako ekwiwalent Smyka i patelni.

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 10 gru 2013, 21:57

Domas pisze:Francuska ma 138 do Marszałkowskiej i Metra Politechnika.
Wow, do Marszałkowskiej, którą się przecina w jednym i wcale nie najważniejszym miejscu (zresztą na różnych poziomach) i do przystanku leżącego daleko od stacji (w szczególności wejścia północnego, gdzie obok są tramwaje), nawet nie należącego do ZP Metro Politechnika. I to wszystko zapewnia niezawodna i punktualna linia 138 z Zajezdni Utrata na Bokserską. No nic, tylko korzystać...

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 10 gru 2013, 22:38

ashir pisze:Łał
Wow, uszanowanko.
ashir pisze:[...]do Marszałkowskiej, którą się przecina w jednym i wcale nie najważniejszym miejscu (zresztą na różnych poziomach)[...]
4, 10, 14, 18 i 35 i przejście schodów - mało linii i trudne do pokonania warunki? Nie sądzę.
ashir pisze:[...]i do przystanku leżącego daleko od stacji (w szczególności wejścia północnego, gdzie obok są tramwaje)[...]
Pokonanie około 150-200 metrów i przejście dla pieszych z DS Riviera do wejścia do metra jest aż takie trudne? Nie sądzę.
ashir pisze:[...]nawet nie należącego do ZP Metro Politechnika.[...]
Co jest błędem, skoro są takie absurdy jak przystanek dworzec Wileński na ulicy Kłopotowskiego to tym bardziej przystanek DS Riviera powinien został dawno wchłonięty przez ZP Metro Politechnika.
ashir pisze:[...]I to wszystko zapewnia niezawodna i punktualna linia 138 z Zajezdni Utrata na Bokserską. No nic, tylko korzystać...
Dyskusja na temat 138 była prowadzona w innym temacie, w przypadku skrócenia tej linii do krańca na ulicy Kijowskiej poprawi znacznie punktualność tej linii.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 gru 2013, 22:47

Domas pisze: w przypadku skrócenia tej linii do krańca na ulicy Kijowskiej poprawi znacznie punktualność tej linii.
Co akurat nie przeszło z przyczyn politycznych, więc taki pomysł możesz odłożyć na półkę, aby się w spokoju zakurzył.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Gdynianin
Posty: 653
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 11 gru 2013, 2:11

Domas pisze:A gdyby tak wyciąć 507 kosztem silnego 117?
Domas pisze:Dlaczego? Przecież Gocław i Saska Kępa mają nadal 509.
Zaraz... czyli silne 117 przez Francuską i 509 przez Saską? A ty w ogóle byłeś kiedyś po tej stronie Wisły czy piszesz tak patrząc na mapę? Chociaż wtedy nawet to patrzenie na mapę nie wychodzi bo pozbywasz się połowy kursów z Gocławia na ZP Saska.... Pomysł bezsensowny i zapomnijmy że kiedykolwiek padł.

Co do 123 przez Francuską to już lepszy pomysł, ale chwila... tak się zastanawiam jak zaczęła się ta dyskusja. Ktoś napisał że o 5 rano 117 jeździ puste i trzeba je skasować. I ruszyła lawina pomysłów "Jak skasować 117". A ja się pytam: PO CO?! Bo kursy poranne są puste? Linia w dzień funkcjonuje dobrze, pomimo mieszanych napełnień. Jej problemem jest po prostu zmniejszana częstotliwość i wygaszany popyt co uważam za głupotę.

Jeśli uważacie że 117 trzeba skasować bo jeździ puste to zgodnie z tym kryterium trzeba usunąć z Saskiej Kępy w pierwszej kolejności 123. I skończyć na Gocławiu 90% kursów 146, 147, usunąć połowę kursów 143, 182 itd. Bo mają podobne lub mniejsze napełnienie. Moim zdaniem 117 trzeba po prostu lepiej zgrać z 507 (szczególnie na odcinku Abrahama->DwC) i to powinno zadziałać! A w przyszłości może to być linia dla JNJ i os. Saska

ODPOWIEDZ