Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25414
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 lut 2014, 16:21

Co się na to 325 na Nowaka uparliście? Przecież to linia donikąd z żenująca częstotliwością. Dla 325 szkoda kosztów infrastrukturalnych bo funkcjonalnie to nic nie da.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 lut 2014, 18:18

Jak to było? Linii [30/30/-] w ogóle nie powinno się uwzględniać?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 03 lut 2014, 21:27

A może po prostu wjazdy kieszeniowe 123? Trzeba myśleć nad czymś realnym, na co ZTM może przystać.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25414
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 lut 2014, 22:02

Wschodnia Nowaka to albo nowa linia albo coś wyciągniętego z Witolina/Gocławia. I tak czy owak albo w przekroju Afrykańskiej albo Przyczółka Grochowskiego są do tego brygady do znalezienia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 03 lut 2014, 22:06

pawcio pisze:Wschodnia Nowaka to albo nowa linia albo coś wyciągniętego z Witolina/Gocławia. I tak czy owak albo w przekroju Afrykańskiej albo Przyczółka Grochowskiego są do tego brygady do znalezienia.
To może wyciągnąć 117 przez Umińskiego i Fieldorfa do wschodniej Nowaka-Jeziorańskiego?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25414
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 lut 2014, 22:16

Możliwych kombinacji jest wiele. Kluczowa kwestia to Skalskiego. Jeżeli autobusy tam pojadą równocześnie to linia ta ląduje na Afrykańskiej. Jeżeli Skalskiego nie będzie to możliwa jest też opcja z wyjazdem z wschodniej Nowaka na Ostrobramską lub nawet wykorzystanie 158.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 03 lut 2014, 22:50

Nie za bardzo rozumiem idei z Afrykańską? Że autobus tam też miałby trafić razem ze Skalskiego i wschodnią Nowaka?

Awatar użytkownika
rubeus
Posty: 449
Rejestracja: 23 sty 2006, 20:24
Lokalizacja: Ursynów/Kabaty
Kontakt:

Post autor: rubeus » 03 lut 2014, 23:29

A (hipotetyczne i tylko patrząc na mapę ) = gdyby np. takie 168 jakby skierować z Witolina przez Perkuna - taki oberek Witolin - ... - Fieldorfa - Perkuna - Nowaka - Jeziorańskiego - (zawrotka na rondzie z Rychlińskiego )- Fieldorfa - ... - Spratańska

Tylko nie wiem, czy Perkuna koło Promenady jest przejezdne dla KM

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25414
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 lut 2014, 23:42

Domas pisze:Nie za bardzo rozumiem idei z Afrykańską?
ZP Afrykańska.
rubeus pisze:Tylko nie wiem, czy Perkuna koło Promenady jest przejezdne dla KM
Nie jest. To droga wewnętrzna CH Promenada. A na samej Perkuna też są progi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 04 lut 2014, 8:55

pawcio pisze:Co się na to 325 na Nowaka uparliście? Przecież to linia donikąd z żenująca częstotliwością. Dla 325 szkoda kosztów infrastrukturalnych bo funkcjonalnie to nic nie da.
Uparliśmy się jako na rozwiązanie przejściowe do czasu udrożnienia wylotu wschodniej JNJ dokądkolwiek (czy to przez Rechniewskiego, czy do Rodziewiczówny). Póki co tam jest potrzebny socjal na nie za dużym taborze mogącym bez bólu zawrócić na tym nie za dużym rondku JNJ/Rechniewskiego (wątpię, żeby autobus 12m dał radę czyli 123 raczej odpada, ale jest to do sprawdzenia) dowożący dokądkolwiek. Jeśli potrzebny jest dojazd do Bohaterewicza, to zawsze można puścić to 325 prosto do Poligonowej (zbilansowałoby to czas i kilometry dzisiejszego dojazdu 325 na Gocław). Oczywiście nie należy tego 325 traktować jako docelowego rozwiązania dla rejonu wschodniej JNJ.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 04 lut 2014, 10:43

rubeus pisze:A (hipotetyczne i tylko patrząc na mapę ) = gdyby np. takie 168 jakby skierować z Witolina przez Perkuna - taki oberek Witolin - ... - Fieldorfa - Perkuna - Nowaka - Jeziorańskiego - (zawrotka na rondzie z Rychlińskiego )- Fieldorfa - ... - Spratańska

Tylko nie wiem, czy Perkuna koło Promenady jest przejezdne dla KM
Ja nie wiem na jaką mapę patrzysz, ale ja widzę tylko ulicę Rechniewskiego.
Rychlińskiego jest na Polu Mokotowskim.
Obrazek

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 04 lut 2014, 10:48

pawcio pisze:Nie jest. To droga wewnętrzna CH Promenada.
Akurat po licznych drogach wewnętrznych (różnych właścicieli, także przy centrach handlowych) autobusy jeżdżą, więc sam w sobie to nie jest żaden argument.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25414
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 lut 2014, 12:35

kveld pisze:
pawcio pisze:Co się na to 325 na Nowaka uparliście? Przecież to linia donikąd z żenująca częstotliwością. Dla 325 szkoda kosztów infrastrukturalnych bo funkcjonalnie to nic nie da.
Uparliśmy się jako na rozwiązanie przejściowe do czasu udrożnienia wylotu wschodniej JNJ dokądkolwiek (czy to przez Rechniewskiego, czy do Rodziewiczówny). Póki co tam jest potrzebny socjal na nie za dużym taborze mogącym bez bólu zawrócić na tym nie za dużym rondku JNJ/Rechniewskiego (wątpię, żeby autobus 12m dał radę czyli 123 raczej odpada, ale jest to do sprawdzenia) dowożący dokądkolwiek. Jeśli potrzebny jest dojazd do Bohaterewicza, to zawsze można puścić to 325 prosto do Poligonowej (zbilansowałoby to czas i kilometry dzisiejszego dojazdu 325 na Gocław). Oczywiście nie należy tego 325 traktować jako docelowego rozwiązania dla rejonu wschodniej JNJ.
Taka proteza nie ma sensu bo ludzie to 325 z punktu widzenia Gocławia jedzie absolutnie donikąd. Nawet dobrej przesiadki do linii do miasta nie oferuje.
A o ronda nie trzeba się martwić. I to przy Rechniewskiego i przy Pisarka są większe niż przy Poligonowej i 12m na obu spokojnie obróci a i 18m według mnie ma szansę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Gdynianin
Posty: 641
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 05 lut 2014, 22:06

^^ 325 byłoby rozwiązaniem tymczasowym. Docelowo powinna tam zawitać linia
GOCŁAW-Rechniewskiego (tu do zmiany progi na wyspowe)-JNJ-Skalskiego-Egipska-...
Pytanie co dalej:
a) do <M> Stadion
b) do centrum jak 117 (zamiast 117 na Iskrze byłoby wzmocnione i skrócone 123: od ZWYCIĘZCÓW przez ZP Saska i Gocław na Grochów)
c) jak 411 do Politechniki
d) zakończone na ZWYCIĘZCÓW (wtedy obsługiwało by przesiadki na ZP Saska)

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 14 lut 2014, 13:02

U mnie w bloku dzisiaj ktos z administracji chodzil z petycja o budowe tramaju na Gocław. Oczywiscie nie podpisałem ale wiekszosc ludzi podpisuje. Ciekawe gdzie te petycje będą chcieli słac.

ODPOWIEDZ