Zajezdnia R-5 Annopol
Moderator: Wiliam
- Solaris U10
- Posty: 2715
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
A jakiegoś wydłużenia 234 w dzień nie przewiduje się, żeby nie trzeba było na piechotę do tramwaju chodzić?
To im skrócą tę długą przerwę na Choszczówceashir pisze: ↑28 paź 2024, 15:57Oficjalne potwierdzenie i informacja o uruchomieniu podjazdów dla linii N64 do Zajezdni Annopol.
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/10/28/r5-annopol/
Jechałem kilka dni temu trzycyfrową brygadą na 1 i swing nadal ma oznaczenie, że należy do zajezdni Żoliborz. Czyli formalnie jeszcze żaden tramwaj nie został przypisany do zajezdni Annopol?
Cały tabor pozostał formalnie w dotychczasowych zajezdniach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dzięki za wyjaśnienie!
Są roszady stałe i mądrze o dziwo ułożone rozkłady.
Wyjazdy planowe z R5 - wagony zjeżdżają rozkładowo na macierzystą zajezdnie R1, R2 lub R4 na OC i tam nocują.
Wyjazdy z R1, R2 i R3 planowe brygady R5 zjeżdżają na zakład R5 i tam nocują by rano wyjechać i zjechać na macierzysty zakład i tak w kółko.
W przypadku awarii, kolizji itp. brygady rozkładowo zjeżdżającej na R5 odpowiedni zakład wystawia rezerwę która zjedzie na R5.
Wyjazdy planowe z R5 - wagony zjeżdżają rozkładowo na macierzystą zajezdnie R1, R2 lub R4 na OC i tam nocują.
Wyjazdy z R1, R2 i R3 planowe brygady R5 zjeżdżają na zakład R5 i tam nocują by rano wyjechać i zjechać na macierzysty zakład i tak w kółko.
W przypadku awarii, kolizji itp. brygady rozkładowo zjeżdżającej na R5 odpowiedni zakład wystawia rezerwę która zjedzie na R5.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
R1 obsługuje wyłącznie brygady szczytowe i na noc na R1 nic nie zjeżdża. Zjeżdżają wozy po szczycie A.
Z R3 nic nie wyjeżdża ani nic nie zjeżdża w ramach brygad obsługujących R5 Annopol. R3 jedynie udostępniło kilka wagonów które oczekują na R5 jako rezerwa.
Z R3 wiem pomyłka R4 miało być.
Dwa ogólnie podałem zasadę jak to działa.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.