Zajezdnia R-5 Annopol

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2715
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 28 paź 2024, 17:29

A jakiegoś wydłużenia 234 w dzień nie przewiduje się, żeby nie trzeba było na piechotę do tramwaju chodzić?

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 393
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 28 paź 2024, 19:26

ashir pisze:
28 paź 2024, 15:57
Oficjalne potwierdzenie i informacja o uruchomieniu podjazdów dla linii N64 do Zajezdni Annopol.
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/10/28/r5-annopol/
To im skrócą tę długą przerwę na Choszczówce :D

fraktal
Posty: 5652
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 08 lis 2024, 9:35

Jechałem kilka dni temu trzycyfrową brygadą na 1 i swing nadal ma oznaczenie, że należy do zajezdni Żoliborz. Czyli formalnie jeszcze żaden tramwaj nie został przypisany do zajezdni Annopol?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25760
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 lis 2024, 10:32

Cały tabor pozostał formalnie w dotychczasowych zajezdniach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

fraktal
Posty: 5652
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 08 lis 2024, 12:35

Dzięki za wyjaśnienie! ;)

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 09 lis 2024, 11:49

Są roszady stałe i mądrze o dziwo ułożone rozkłady.

Wyjazdy planowe z R5 - wagony zjeżdżają rozkładowo na macierzystą zajezdnie R1, R2 lub R4 na OC i tam nocują.
Wyjazdy z R1, R2 i R3 planowe brygady R5 zjeżdżają na zakład R5 i tam nocują by rano wyjechać i zjechać na macierzysty zakład i tak w kółko.

W przypadku awarii, kolizji itp. brygady rozkładowo zjeżdżającej na R5 odpowiedni zakład wystawia rezerwę która zjedzie na R5.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5099
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 09 lis 2024, 12:16

beni pisze:
09 lis 2024, 11:49
Wyjazdy planowe z R5 - wagony zjeżdżają rozkładowo na macierzystą zajezdnie R1, R2 lub R4 na OC i tam nocują.
R1 obsługuje wyłącznie brygady szczytowe i na noc na R1 nic nie zjeżdża. Zjeżdżają wozy po szczycie A.
beni pisze:
09 lis 2024, 11:49
Wyjazdy z R1, R2 i R3 planowe brygady R5 zjeżdżają na zakład R5 i tam nocują by rano wyjechać i zjechać na macierzysty zakład i tak w kółko.
Z R3 nic nie wyjeżdża ani nic nie zjeżdża w ramach brygad obsługujących R5 Annopol. R3 jedynie udostępniło kilka wagonów które oczekują na R5 jako rezerwa.
Obrazek

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 09 lis 2024, 15:27

Bywalec pisze:
09 lis 2024, 12:16
beni pisze:
09 lis 2024, 11:49
Wyjazdy planowe z R5 - wagony zjeżdżają rozkładowo na macierzystą zajezdnie R1, R2 lub R4 na OC i tam nocują.
R1 obsługuje wyłącznie brygady szczytowe i na noc na R1 nic nie zjeżdża. Zjeżdżają wozy po szczycie A.
beni pisze:
09 lis 2024, 11:49
Wyjazdy z R1, R2 i R3 planowe brygady R5 zjeżdżają na zakład R5 i tam nocują by rano wyjechać i zjechać na macierzysty zakład i tak w kółko.
Z R3 nic nie wyjeżdża ani nic nie zjeżdża w ramach brygad obsługujących R5 Annopol. R3 jedynie udostępniło kilka wagonów które oczekują na R5 jako rezerwa.
Z R3 wiem pomyłka R4 miało być.
Dwa ogólnie podałem zasadę jak to działa.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

ODPOWIEDZ