Zmiany obsługowe - grudzień 2016

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 20 lis 2016, 8:44

Jeju, jak wy to wszystko przeżywacie. :wink:

Flash8222
Posty: 7630
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 20 lis 2016, 10:59

ashir pisze:
fraktal pisze:Po to ZTM zrezygnował z wyznaczania mniejszych obszarów obsługowych dla ajentów, żeby mieć swobodę w doborze obsługi. W każdym razie, jeśli od stycznia dodatkowo zejdzie drugi kontrakt Mobilisu i jeden Grodzia, to pewnie Ostrobramska będzie musiała obsługiwać nie tylko 179 czy 518 ale inne egzotyczne linie np. 191. :P
Naprawdę zdziwię się, jeśli nie będzie aneksów. ;)
Zeby były aneksy, to jeszcze musi być na co ten aneks.

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 21 lis 2016, 5:45

Walas pisze:
ashir pisze:A co jest złego w Stalowej? :P
Nic, tylko to już by była głupota :-D. To tak jakby dać "Woronicza" na no niewiem... 111
I tak jest głupotą obsługa przez Woronicza 517 - linia nie przebiega nawet w pobliżu R-1, a Stalowa i Kleszczowa - czy nawet Mobilis mają ją pod nosem.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 lis 2016, 6:10

No i przecież również obsługują 517. :)

Walas
Posty: 17113
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 21 lis 2016, 7:57

Michalk001 pisze:
Walas pisze: Nic, tylko to już by była głupota :-D. To tak jakby dać "Woronicza" na no niewiem... 111
I tak jest głupotą obsługa przez Woronicza 517 - linia nie przebiega nawet w pobliżu R-1, a Stalowa i Kleszczowa - czy nawet Mobilis mają ją pod nosem.
Nie jest głupotą, bo włączenia na tą linie są od Centrum/Dw. Centralnego/Łopuszańskiej. Na DWC dojeżdza na linie to i na 517 może dojeżdzać się włączyć.
Na Łopuszańską dojeżdza się włączyć na N35 to i na 517 może.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25434
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 lis 2016, 9:12

Wiliam pisze:Potrzeba większego taboru na 153 też raczej nie wiąże się automatycznie z obsługą przez Arrivę. Nie wiem, może jest dogmat o oddaniu całej linii ajentowi i zostało brygad akurat tyle ile ma tylko 153 i żadna inna linia? Nie wiem jak jest, ale nie wygląda to przekonująco pod względem logiki, kosztów, środowiska i co tam sobie jeszcze wymyślimy.
Ja bym obstawiał wersję z możliwością zdalnego, stałego nadzoru z centrali ruchu. Biorąc pod uwagę, co remont Żołnierskiej robi z rembertowskimi rozkładami, to taka opcja wydaje się być sympatyczna. Widziałem, jak to działało na 503 w dniu czarnego protestu i to jest naprawdę spora korzyść systemowa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Płowieszczołak
Posty: 274
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08

Post autor: Płowieszczołak » 22 lis 2016, 9:32

To wygląda na pomysł, który może coś rozwiązać. A jak to działa? Śledzenie: OK. Decydowanie o odjazdach: OK.
A co będzie brakowało jak wszystko gdzieś ugrzęźnie po drodze? Poproszę o trochę edukacji w tym temacie, albo gdzie można coś więcej się dowiedzieć...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25434
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 lis 2016, 9:35

Dyspozytor w centrali (chyba ZTM) widzi pojazdy na mapie i ma do nich bezpośrednie połączenie, wiec nie potrzeba instruktora fizycznie na krańcu, by prowadzić SB, a i prowadzący widzi nie tylko to, co mu wpadło na kraniec, ale i całą obsadę linii.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Płowieszczołak
Posty: 274
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08

Post autor: Płowieszczołak » 22 lis 2016, 9:39

Dzięki za info. W takich przypadkach chyba słabą stroną jest to, że jak wszystko ugrzęźnie to i Salomon z pustego nie naleje. Ale pomocne to niewątpliwie by było.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4780
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 22 lis 2016, 11:00

GPS to chyba większość pojazdów ma skoro to nawet w Trambusie się udostępnia. Czyli że nowością jest system łączności z kierowcą?
Obrazek

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 22 lis 2016, 11:19

Wiliam pisze:GPS to chyba większość pojazdów ma skoro to nawet w Trambusie się udostępnia. Czyli że nowością jest system łączności z kierowcą?
Czy to taka nowość to nie wiem, bo na linii ZTM-kierowca pojawiło się to już za czasów PKS-u na 743, a na trochę większa skalę w Autosanach EEC od 1 września 2015 roku. Na szeroką skalę zaczyna to wchodzić już właściwie od najnowszego kontraktu Mobilisu.

lis93
Posty: 198
Rejestracja: 14 kwie 2014, 16:35
Kontakt:

Post autor: lis93 » 22 lis 2016, 12:04

pawcio pisze:Dyspozytor w centrali (chyba ZTM) widzi pojazdy na mapie i ma do nich bezpośrednie połączenie, wiec nie potrzeba instruktora fizycznie na krańcu, by prowadzić SB, a i prowadzący widzi nie tylko to, co mu wpadło na kraniec, ale i całą obsadę linii.
Tyle że 153 jest takim kwiatkiem, że (do tej pory) zbierało się to wytracone półkursy, bo nie za bardzo jest tym jak sterować.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 22 lis 2016, 20:37

Michalk001 pisze:
Walas pisze: Nic, tylko to już by była głupota :-D. To tak jakby dać "Woronicza" na no niewiem... 111
I tak jest głupotą obsługa przez Woronicza 517 - linia nie przebiega nawet w pobliżu R-1, a Stalowa i Kleszczowa - czy nawet Mobilis mają ją pod nosem.
Szkoda, że nikt nie wspomniał o tym, iż coś tam z Mobilisu zaczyna z Płowieckiej :arrow: Metro Politechnika. :D
lis93 pisze:Tyle że 153 jest takim kwiatkiem, że (do tej pory) zbierało się to wytracone półkursy, bo nie za bardzo jest tym jak sterować.
Dwa razy to miałem. Dwa razy wytraciłem po kółku.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 22 lis 2016, 22:27

Pawel_ pisze:Szkoda, że nikt nie wspomniał o tym, iż coś tam z Mobilisu zaczyna z Płowieckiej :arrow: Metro Politechnika. :D
Zaczyna też z Traktu Lubelskiego w kierunku Starej Miłosnej, nawet 3 brygady, ale... co z tego?

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 23 lis 2016, 22:28

Post Miłośnika komunikacji wyemigrował do tematu o zmianach z listopada. Miłośnika uprasza się o pisanie o zmianach z danego miesiąca w temacie jego dotyczącym.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Zablokowany