Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 wrz 2006, 20:17

djmc100 pisze:poniewaz dla ludzi jadacych TŁ liniami 408 i 523 skrzyzowanie przy Grójeckiej stanowi punkt przesiadkowy.
I kto i w jakich relacjach się tam przesiada?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 09 wrz 2006, 20:31

Fikander pisze:I kto i w jakich relacjach się tam przesiada?
Ludzie z trasy łazienkowskiej do tramwaju np.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 wrz 2006, 20:33

djmc100 pisze:Ludzie z trasy łazienkowskiej do tramwaju np.
W jakich relacjach?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 09 wrz 2006, 20:34

Fikander pisze:W jakich relacjach?
Niewiem, ja tylko widze ze sie przesiadaja, a jesli sie przesiadaja to znaczy ze to im potrzebne pozatym, samo to, ze przystanek jest umiejscowiony przy Grójeckiej, jest wazniejszy od przystanku przy Hali Kopinskiej... a do Hali Kopinskiej jest jeszcze 187

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 09 wrz 2006, 20:43

Solec - Rakowiec? Gocław - Banacha? :)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 wrz 2006, 20:47

djmc100 pisze: Niewiem, ja tylko widze ze sie przesiadaja, a jesli sie przesiadaja to znaczy ze to im potrzebne
No a ja widzę, że z przystanku Hala Kopińska korzysta około pięciokrotnie więcej osób niż z przystanku Wawelska.
djmc100 pisze:a do Hali Kopinskiej jest jeszcze 187
Nie, to 187 może służyć pasażerom, którzy dokonują przesiadki w ciąg Grójeckiej; ilość relacji, w których przesiadka ta daje zysk czasowy jest minimalna i nie uzasadnia zatrzymywania na tym przystanku dwóch dość silnych linii czerwonych; przystanek Hala Kopińska położony jest natomiast przy dwóch akademikach, w środku osiedla, w sąsiedztwie szpitala na Barskiej i urzędów na Białobrzeskiej, które generują naprawde duże potoki we wszystkich możliwych relacjac.

[ Dodano: 2006-09-09, 20:48 ]
MeWa pisze:Gocław - Banacha? :)
507 + 512 chyba znacznie szybciej od biegania po schodach na Saskiej.
Solec - Rakowiec?
Pomnik Lotnika? :-k Lub 171 + tramwaj?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 09 wrz 2006, 20:48

Fikander pisze:Nie, to 187 może służyć pasażerom, którzy dokonują przesiadki w ciąg Grójeckiej; ilość relacji, w których przesiadka ta daje zysk czasowy jest minimalna i nie uzasadnia zatrzymywania na tym przystanku dwóch dość silnych linii czerwonych; przystanek Hala Kopińska położony jest natomiast przy dwóch akademikach, w środku osiedla, w sąsiedztwie szpitala na Barskiej i urzędów na Białobrzeskiej, które generują naprawde duże potoki we wszystkich możliwych relacjac.
Tak ale teoretycznie to Grójecka słuzy za wazny punkt przesiadkowy.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 wrz 2006, 20:49

djmc100 pisze:Tak ale teoretycznie to Grójecka słuzy za wazny punkt przesiadkowy.
Ooo, właśnie. TEORETYCZNIE.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 09 wrz 2006, 20:52

Fikander pisze:Ooo, właśnie. TEORETYCZNIE.
Teoretycznie tramwaj to szybki srodek transportu. Powtarzam TEORETYCZNIE

I tak sobie mozemy gadac w nieskonczonosc

Awatar użytkownika
Hawk
Posty: 19
Rejestracja: 09 wrz 2006, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Ochota

Post autor: Hawk » 09 wrz 2006, 22:25

A co myślicie o tym:

157 :arrow: Szczęślwice > Dickensa - Pawińskiego - Trojdena - Żwirki i Wigury - Raszyńska - Pl. Zawiszy - ... - Gwiaździsta

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 09 wrz 2006, 22:47

Hawk pisze:Trojdena
Po pierwsze jest to ulica osiedlowa wiec nie da rady
Po drugiego po kiego licha 157 na skroty a 512 na okolo?
Pozatym po co taki dubel? w dodatku gdy 157 jedzie zaraz za 512

Awatar użytkownika
Hawk
Posty: 19
Rejestracja: 09 wrz 2006, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Ochota

Post autor: Hawk » 09 wrz 2006, 23:00

Myslalem tu o jakims wyprostowaniu tej linii, ponieważ jest dobrym połączeniem z Żoliborzem, ale moim zdaniem za bardzo krąży po Ochocie. Odcinek między Dickensa a Bitwy Warszawskiej przejeżdza w 15 - 20 minut, a tramwajem można pokonać tę odległość w 3 - 5 minut. Ludzie jadąc na Żoliborz wybierają tramwaj i metro, ponieważ jest szybciej.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7766
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 09 wrz 2006, 23:04

Hawk pisze:Ludzie jadąc na Żoliborz wybierają tramwaj i metro, ponieważ jest szybciej.
Dlatego metro nie jedzie Żelazną, a nie Marszałkowską.
Linie zwykłe mają raczej lokalne zadania, tranzytowe ma metro i przyśpiechy.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 09 wrz 2006, 23:13

Hawk pisze:Odcinek między Dickensa a Bitwy Warszawskiej przejeżdza w 15 - 20 minut,
Ale 157 nie ma za zadanie przewiezc ten odcinek jak najszybciej gdyz do tego służy tramwaj.
157 na ochocie spełnia funkcje lokalną.

Awatar użytkownika
Hawk
Posty: 19
Rejestracja: 09 wrz 2006, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Ochota

Post autor: Hawk » 09 wrz 2006, 23:19

R-9 Chełmska pisze:Linie zwykłe mają raczej lokalne zadania, tranzytowe ma metro i przyśpiechy.
Tylko że jeśli chodzi o ochotę (w szczególności Rakowiec) to tu oprócz pośpiesznego 512 (który i tak robi wielkie koło) nie ma nic. Moim zdaniem powinien być dodatkowo pośpieszny z Okęcia w stronę Centrum jadący Grójecką, który odciążyłby zatłoczone tramwaje.

ODPOWIEDZ