Modernizacje linii kolejowych w Polsce

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 22 cze 2007, 18:06

Ciekawe, no wiadukt, to mogli zamknąć, ale obydwa tory były zamknięte, a tylko jeden przechodzi górą.
Ciekawe byłyby objazdy (gdyby były) drogą okrężną przez Doły ze zmianą czoła ;)

[ Dodano: 2007-06-22, 18:15 ]
A co planują jeszcze zamknąć i kiedy?
Nie wiem, ale podobno to dopiero początek prac na styku z E20. Swoją drogą chore będzie jak np. tylko z jednego toru wjazd na Siedlce miałby być czynny. Oznaczało to by ruch wahadłowy na odcinku Siedlce - Niemojki póki co :-k
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

GrzegorzCzesnik
Posty: 25
Rejestracja: 27 sty 2007, 9:18
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: GrzegorzCzesnik » 22 cze 2007, 20:33

Ciekawe, no wiadukt, to mogli zamknąć, ale obydwa tory były zamknięte, a tylko jeden przechodzi górą.
I właśnie ten, który przechodzi górą jest remontowany reszta póki co jest normalnie. Z innych plotek słyszałem że tor nad linia Terespolską ma byc 'out', ale to pewnie tylko plotki...

Na pskp Ujrzanów jest ograniczenie na moście, chodziły słuchy swego czasu, że te ograniczenie ma być 'zdjęte' w czasie remontu E-20 właśnie.

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 22 cze 2007, 20:52

A to ciekawe czemu całości ruchu nie puścili po prostu torem nr 2 tylko zamknęli odcinek :-k

A wiadukt w Ujrzanowie to odkąd pamiętam tam jest 30, może nareszcie zrobią...

BTW do likwidacji idzie IZ Siedlce. Linie nr 31 (Siedlce - Siemianówka) odc 0,000 - 55,200 przejmuje Warszawa.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 01 lip 2007, 15:53

A to ciekawe czemu całości ruchu nie puścili po prostu torem nr 2 tylko zamknęli odcinek :-k
Już znam odpowiedź na pytanie - przebudowali cały układ.

Przed i po:
Obrazek

hmm... Nadmienię tylko, że sieć trakcyjna została nie przebudowana, a nad rozebranym torem nr 1 zdjęta.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

GrzegorzCzesnik
Posty: 25
Rejestracja: 27 sty 2007, 9:18
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: GrzegorzCzesnik » 02 lip 2007, 6:04

Przed i po:
Na marginesie: Masz talent plastyczny :P

Idzie tylko ku gorszemu na tej lini ](*,) , bo w obecnej sytuacji sieć trakcyjna (Siedlce-Mordy) kompletnie traci swoje znaczenie. Czy wiesz może czy tak już pozostanie?, czy może będzie jeszcze jakaś rewolucja?, te słupy nie dają mi spokoju, bo chyba tak tego nie zostawią?. W sobotę jechałem do domu, widziałem leżący obok torów wiadukt.
Linie nr 31 (Siedlce - Siemianówka) odc 0,000 - 55,200 przejmuje Warszawa.
Czy kilometr 55, to nie przypadkiem granica województwa?

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 02 lip 2007, 9:23

GrzegorzCzesnik pisze:
Czy kilometr 55, to nie przypadkiem granica województwa?
Niedaleko ;)
GrzegorzCzesnik pisze:Czy wiesz może czy tak już pozostanie?
Nie mam bladego pojęcia.
Na marginesie: Masz talent plastyczny :P
Gdie, z której strony, toż to krzywe i brzydkie :>
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 02 lip 2007, 9:35

bohun pisze:Gdie, z której strony, toż to krzywe i brzydkie
Ale czytelne, a to jest najważniejsze w schematach... :)
GrzegorzCzesnik pisze:Idzie tylko ku gorszemu na tej linii
Ja się obawiam, że jest to wstęp do "wygaszania popytu" na większą skalę...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 lip 2007, 12:49

Busmann pisze:Ja się obawiam, że jest to wstęp do "wygaszania popytu" na większą skalę...
Wygaszenie popytu na fronołowiance już się odbywa i ma się bardzo dobrze...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 02 lip 2007, 13:32

Fikander pisze:Wygaszenie popytu na fronołowiance już się odbywa i ma się bardzo dobrze...
Właśnie dlatego napisałem o zwiększeniu skali tegoż... Ale jak dla mnie jest to wstęp do całkowitej likwidacji jednego toru...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

GrzegorzCzesnik
Posty: 25
Rejestracja: 27 sty 2007, 9:18
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: GrzegorzCzesnik » 03 lip 2007, 6:25

Racja. nawet na stronach PLK, znajduje się/znajdował się wykaz napraw dla tej lini obejmujący tylko naprawę głowną toru nr.1. Co cieklawe, od września lub października Cargo zamierze prowadzic tą linia regularne kursy towarowe (8 par).

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 03 lip 2007, 6:34

GrzegorzCzesnik pisze:wykaz napraw dla tej lini obejmujący tylko naprawę głowną toru nr.1.
Tja, tylko znając czas robot przy odbudowie innego wiaduktu na tej linii to się może potrwać. Szczególnie, że przebudowali SRK.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

GrzegorzCzesnik
Posty: 25
Rejestracja: 27 sty 2007, 9:18
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: GrzegorzCzesnik » 27 lip 2007, 7:31

Tja, tylko znając czas robot przy odbudowie innego wiaduktu na tej linii to się może potrwać. Szczególnie, że przebudowali SRK.
Ostatnio dowiedziełem się że w planach jest odbudowanie toru nr.1. Podobno wszystko przez wymienianie mostownic nad linią terespolska (w ramach modernizacji E-20). Ale to jeszcze potrwa, znając polskie realia, rok, albo dwa ;)

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 28 lip 2007, 12:09

BTW W końcu się połapałem z numerami torów ;)
Od st. Siedlce do km. 3,900 to jest tor nr 2, w km 3,900 przechodzi w tor nr 1. Tor nr 2 zaczyna sie znowu od kozła oporowego.
Dziwi mnie, że zdjęli sieć nad starą jedynką na całym odcinku.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 28 lip 2007, 12:53

bohun pisze:BTW W końcu się połapałem z numerami torów ;)
Od st. Siedlce do km. 3,900 to jest tor nr 2, w km 3,900 przechodzi w tor nr 1. Tor nr 2 zaczyna sie znowu od kozła oporowego.
To ja poproszę rysunek poglądowy.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 29 lip 2007, 7:09

linia (powiedzmy sobie cienka - przerywana) = km 3,900
Załączniki
ujrzanowfik.GIF
ujrzanowfik.GIF (3.73 KiB) Przejrzano 2227 razy
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

ODPOWIEDZ