Wiem, że nie jest to priorytet, ale czy TW planują na poważnie zbudowanie trasy 20 przez Radiową, czyli po staremu ?inż. Glonojad pisze:Niekoniecznie, być może będzie to przykład feniksa...
Pętle autobusowe i tramwajowe
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W Uchwale Rady Miasta, na podstawie której powstała Umowa Wieloletnia, takiej trasy nie ma.
Wiem też, że takiej trasy nie bardzo chce też Dzielnica.
Natomiast poprawienie istniejącej trasy w grę wchodzi jak najbardziej.
Wiem też, że takiej trasy nie bardzo chce też Dzielnica.
Natomiast poprawienie istniejącej trasy w grę wchodzi jak najbardziej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Poprawienie poprzez remont toru, czy przerobienie odcinka na standardowy dwutor? Choć nie bardzi jest sens obecnie dwutorowej linii tam budowaćinż. Glonojad pisze:Natomiast poprawienie istniejącej trasy w grę wchodzi jak najbardziej.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
ZTM pisze:2008-09-10 | II etap remontu pętli ŻERAŃ FSO | W związku z rozpoczęciem II etapu remontu pętli ŻERAŃ FSO, od dnia 11.09.2008 od ok. godz. 7:00 do odwołania wprowadzone zostaną następujące zmiany:
- przywraca się funkcjonowanie przystanku ŻERAŃ FSO 09 - dla linii N13 i N63;
- zawiesza się funkcjonowanie przystanku ŻERAŃ FSO 10 - obowiązującego dotąd jako krańcowy dla linii 723 i 801;
- wznawia się funkcjonowanie przystanku ŻERAŃ FSO 14 - który czasowo obowiązywać będzie jako krańcowy dla linii 723 i 801;
- utrzymuje się dotychczasowe trasy objazdowe linii 104, 126, 133, 134, 145, 152 i 516.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No i co by to właściwie miało dać? Że ładniej by wyglądało? Dla przepustowości kluczowy jest najdłuższy odcinek jednotorowy...Teokryt pisze:dwutorowa to mógł by być od przyszłej krzyżówki na Powstańców Sląskich a dalej na boernerowo może być z powrotem jednotorowa.Wolfchen pisze:Choć nie bardzi jest sens obecnie dwutorowej linii tam budować
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- (tygrys)
- Posty: 3178
- Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
- Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
Remont w Powsinie (będą nowe ławki)
ftp://85.128.61.18/REMONT_PETLI_POWSIN/
ftp://85.128.61.18/REMONT_PETLI_POWSIN/
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36835
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Tu jest coś do ustalania? Wydawało mi się, że z jednego odjeżdżają tylko zjazdówki...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Nie tylko. Wynika to po prostu z faktu, jak się te 26 mijają na pętli na podstawowym torze. Gdy któryś się nie mieści na przyjeździe, jest wysyłany na sąsiedni.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem