Słomińskiego - objazdy 2010

Moderator: Wiliam

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 23 mar 2010, 13:01

Domino2001 pisze:A czy jest realne puszczenie autobusów w kierunku Pragi Dawidowskiego-Międzyparkowa po zdjęciu kloców betonowych i uruchomieniu przejazdu przez torowisko?
Samochody tak pojadą dawidowskiego przetna andersa i dojada do bonifratereskiej tego odcinka który sie zapada ( nagle przestał zagrazać zawaleniem sie ) samochody wjada w bonifraterską i dojada do słominskiego. Samochody moga jechac tym objazdem ale bonifraterska nie wytrzyma pewnie nacisku autobusów dlatego wydaje mi sie ze ten objazd dla ZTM jest nieaktualny, gdyby pomyslano to tam wystarczyłoby wylac moze 50 metrów asfaltu i z dawidowskiego autobusy mogłyby wjezdzac w miedzyparkową i dojezdzac do słominskiego, ale w Polsce nie pomyślą niestety i wolą coś męcic z W-Ztką przy zamknietych 150 metrach ulicy.

[ Dodano: |23 Mar 2010|, 2010 13:28 ]
Jarek pisze:Wszystkie trasy są bardzo złe. 527 i tak nie wjedzie do ścisłego Centrum (to byłby za duży skandal), więc ludzie będą dowożeni do przesiadek, głównie do metrta. Tylko zamiast do najbliższej stacji, pojadą w korkach (przynajmniej na Młodzieczej) do Ratusza.
Chyba, że chodzi o to, by wykręcić jak najwięcej wozokilometrów w trakcji autobusowej. Wtedy i tylko wtedy to ma znamiona przemyślanego (nie twierdzę, że dobrego) działania.
Wjazd 527 do metra ratusz oznacza wjazd tej linii do ścisłego centrum właściwie czyli przestaje byc w tym momencie linią dowozową.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 23 mar 2010, 13:29

A czy np. 503, które moze ale nie musi jeździc Słomińskiego będzie gdziekolwiek przeniesione? Dawny wariant z pl. Wilsona z przyczyn oczywistych odpada, ale jakiś tranzyt przez W-Z? Tylko że znów tu się kłania nieszczęsne odwrócenie kierunków na Kapucyńskiej.
Popatrz, jaka franca!

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 23 mar 2010, 13:32

drapka pisze:A czy np. 503, które moze ale nie musi jeździc Słomińskiego będzie gdziekolwiek przeniesione? Dawny wariant z pl. Wilsona z przyczyn oczywistych odpada, ale jakiś tranzyt przez W-Z? Tylko że znów tu się kłania nieszczęsne odwrócenie kierunków na Kapucyńskiej.
503 bedzie jezdzic jak jezdzi do jesieni czyli do rozpoczecia budowy II linii metra wtedy albo przez grota albo W-Z. Po co 503 ma znikac teraz ze słominskiego? Skreca w miedzypardkową dojezdza do bonifraterskiej nikomu nie przeszkadza podobnie jak 127.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 23 mar 2010, 13:34

Jarek pisze:Wszystkie trasy są bardzo złe. 527 i tak nie wjedzie do ścisłego Centrum (to byłby za duży skandal), więc ludzie będą dowożeni do przesiadek, głównie do metrta.
Przecież 527 do tej pory i tak nie wjeżdżało do ścisłego centrum - i to się nie zmieni.
Tylko zamiast do najbliższej stacji, pojadą w korkach (przynajmniej na Młodzieczej) do Ratusza.
Dlatego najbardziej optymalną trasą (najkrótszą - i bez korków, no chyba że na Jórskiego przed Radzymińską, na czerwonym świetle po zgaszeniu zielonej strzałki - choć i tak autobus mógłby wcześniej skręcić w Fantazyjną i dojechać bez świateł do arterii) jest ta przez Gilarską.
Z resztą wydaje mi się, że jeśli zostanie wprowadzona trasa przez Młodzieńczą, to zostanie mocno oprotestowana przez pasażerów i coś się może w niej docelowo zmieni...
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 23 mar 2010, 13:38

marko80 pisze:503 bedzie jezdzic jak jezdzi do jesieni czyli do rozpoczecia budowy II linii metra wtedy albo przez grota albo W-Z. Po co 503 ma znikac teraz ze słominskiego? Skreca w miedzypardkową dojezdza do bonifraterskiej nikomu nie przeszkadza podobnie jak 127.
A w stronę "Radosława" będzie przepustowość bez zmian, czy zwężenie?
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 mar 2010, 13:39

ZaciszaniN pisze:i tak autobus mógłby wcześniej skręcić w Fantazyjną i dojechać bez świateł do arterii
Masz fantazję!
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 23 mar 2010, 13:39

Przeciez nie wiadomo jeszcze czy 527 pojedzie przez W-Z, nawet jezeliby sie tak stało to mysle ze zostałby zastosowany najkrótszy wariant czyli od ronda starzynskiego prosto jagiellonska do W-Z a nie zadna mlodziencza. ZTM jeszcze mysli nad objazdem słominskiego bo wczoraj dostałem od nich wiadomosc w tej sprawie. Byc moze ze autobusy jednak pojada dawidowskiego i zostanie utworzny tymczasowy skret dla ZTM z andersa w muranowska i dalej miedzyparkową do słominskiego.

[ Dodano: |23 Mar 2010|, 2010 13:40 ]
drapka pisze:
marko80 pisze:503 bedzie jezdzic jak jezdzi do jesieni czyli do rozpoczecia budowy II linii metra wtedy albo przez grota albo W-Z. Po co 503 ma znikac teraz ze słominskiego? Skreca w miedzypardkową dojezdza do bonifraterskiej nikomu nie przeszkadza podobnie jak 127.
A w stronę "Radosława" będzie przepustowość bez zmian, czy zwężenie?
503 to nie dotyczy bo skreca w miedzyparkową. Przepustowosc bedzie pod wiaduktem w strone radosława ale tylko jednym pasem. Bedzie zwezenie tylko pod samym wiaduktem.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 23 mar 2010, 13:46

marko80 pisze:503 to nie dotyczy bo skreca w miedzyparkową. Przepustowosc bedzie pod wiaduktem w strone radosława ale tylko jednym pasem. Bedzie zwezenie tylko pod samym wiaduktem.
No właśnie o to mi chodzi. Bo to może oznaczać, że Gdański stanie do samego Starzyniaka - i 503, które akurat nie musi dowozić ludzi na Dw. Gdański stanie także, nawet jeśli sobie wcześniej skręci. A też nie wiadomo, czy zawrotka przy Międzyparkowej też się przy organizacji ruchu dla objazdu nie przytka mocniej niż zwykle.
Popatrz, jaka franca!

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 23 mar 2010, 13:51

drapka pisze:
marko80 pisze:503 to nie dotyczy bo skreca w miedzyparkową. Przepustowosc bedzie pod wiaduktem w strone radosława ale tylko jednym pasem. Bedzie zwezenie tylko pod samym wiaduktem.
No właśnie o to mi chodzi. Bo to może oznaczać, że Gdański stanie do samego Starzyniaka - i 503, które akurat nie musi dowozić ludzi na Dw. Gdański stanie także, nawet jeśli sobie wcześniej skręci. A też nie wiadomo, czy zawrotka przy Międzyparkowej też się przy organizacji ruchu dla objazdu nie przytka mocniej niż zwykle.
Dla 503 teraz nie ma zadnej innej alternatywy gdyby chciano puscic grotem to stanie na objazdach przy krajewskiego, nikt przy zdrowych zmysłach nie pusci tamtedy trzeciej linii autobusowej, W-Z tez odpada teraz, bedzie jak teraz pojedzie przez gdanski mimo stania w korkach. Bo nie ma jak jechać.

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 23 mar 2010, 13:57

Alternatywą dla 503 mogłaby być trasa Most Grota - Wisłostrada - Sanguszki - Konwiktorska - Bonifraterska...
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 23 mar 2010, 13:58

altar pisze:Alternatywą dla 503 mogłaby być trasa Most Grota - Wisłostrada - Sanguszki - Konwiktorska - Bonifraterska...
Mogłaby ale przy 503 teraz nikt nie bedzie grzebał.

bartoni722
Posty: 12144
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 23 mar 2010, 14:12

SławekM pisze:A tramwaje to z Marsa...
Chyba z Wiatracznej, do Marsa jeszcze nie dojeżdżają :P
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 23 mar 2010, 14:14

marko80 pisze:Przeciez nie wiadomo jeszcze czy 527 pojedzie przez W-Z, nawet jezeliby sie tak stało to mysle ze zostałby zastosowany najkrótszy wariant czyli od ronda starzynskiego prosto jagiellonska do W-Z a nie zadna mlodziencza.
Nie byłbym taki pewien tej Jagiellońskiej.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 mar 2010, 14:15

ZaciszaniN pisze:Nie byłbym taki pewien tej Jagiellońskiej.
Gorzej tylko z powrotem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 23 mar 2010, 14:16

Zresztą kogo to obchodzi że 503 stanie w korkach. Rok temu przez kilka miesiecy 510 grzęzło w korkach w JPII praktycznie od marymonckiej do ronda ONZ przez remont trasy W-Z i nic z tym nie zrobiono wiec nie sadze ze ktos bedzie martwił sie losem 503 na gdanskim.

[ Dodano: |23 Mar 2010|, 2010 14:18 ]
ZaciszaniN pisze:
marko80 pisze:Przeciez nie wiadomo jeszcze czy 527 pojedzie przez W-Z, nawet jezeliby sie tak stało to mysle ze zostałby zastosowany najkrótszy wariant czyli od ronda starzynskiego prosto jagiellonska do W-Z a nie zadna mlodziencza.
Nie byłbym taki pewien tej Jagiellońskiej.
Ty nie wiesz na ten temat nic podobnie jak ZTM, bo objazdy nie sa jeszcze ustalone, wiec pan dziennikarz wyssał sobie z palca to 527 przez W-Z.

ODPOWIEDZ