Komunikacja w Łomiankach

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 29 kwie 2021, 17:23

Kontrolowałem to też, ale jednak na odcinku warszawskim, do Palmir tylko prywatnie. :term:
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 393
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 29 kwie 2021, 18:50

TGM pisze:
29 kwie 2021, 16:32
Tam zdaje się las chyba łączność blokuje i biletomat nie działa. Ja przynajmniej miałem problem z kupnem biletu. Dobre miejsce na łowy :D .
Zdarzało mi się nie mieć zasięgu w telefonie na odcinku do Pociechy, więc biletomat też miałby problem ;)

tatra
Posty: 312
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 12 maja 2021, 9:05

Ciekawe czy beton z Ztm uruchomi 800 , może czeka do Święto Zmarłych i C81 ?
tatra

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25760
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 maja 2021, 9:38

Rusza w ten weekend.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

tatra
Posty: 312
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 12 maja 2021, 11:38

Chwała dobrego panu .
tatra

tatra
Posty: 312
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 18 maja 2021, 10:08

Dziwne że KMŁ nie kupuje Solarisów z MZA za swoje szroty, mogłyby 1-2 lata pojeździć.
tatra

Rafaello_24
Posty: 148
Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rafaello_24 » 08 wrz 2021, 20:01

fik pisze:
18 lut 2021, 9:17
SławekM pisze:
17 lut 2021, 21:45
No i mamy od 1 marca nową linię 850.
Widzę, że ośli upór przy dowozie na Marymoncką zamiast do Młocin przybiera formy już karykaturalne wręcz.
Wybrałem się tym wynalazkiem ostatnio na wycieczkę. Ruszyłem z Cybulic o 18:18 po czym tym samym kursem z ŻEROMSKIEGO (19:34) wróciłem z powrotem. Powiem szczerze, że to chyba niewypał. Na całej trasie maxymalnie 4 osoby. Pierwsze osoby z Cybulic wsiadły w AUGUSTÓWCE, w Łomiankach, przypadkowe osoby. Z powrotem na ŻEROMSKIEGO wsiadly 2 osoby, które jechały do Augustówki a poza tym wsiadło 5 osób na MŁOCINACH, które wysiadły w ŁOMIANKACH. Od Łomianek jechałem sam plus te dwie do AUGUSTÓWKI. Potem do pętli jechałem już sam. Zakładam, że kurs o 21:20 nie cieszył się już żadnym powodzeniem, nie wspominając już na pewno o kursie powrotnym ładującym w CYBULICACH ok 23:40. Zastanawiam się po co te ostatnie kursy skoro wcześniejsze wożą powietrze.

Aha jeszcze jedna rzecz. Dlaczego kurs z ŻEROMSKIEGO z przed. 18 ładujący w CYBULICACH po 19 z powrotem zjeżdża jako PT do bazy w ŁOMIANKACH a nie wykonuje kursu skróconego z Pasazerami?

reserved
Posty: 14757
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 08 wrz 2021, 20:36

Rafaello_24 pisze:
08 wrz 2021, 20:01
Zastanawiam się po co te ostatnie kursy skoro wcześniejsze wożą powietrze.
Nie wnikając w dyskusję o zasadności samej linii (bo jej nie znam), to z własnego doświadczenia jako kierowcy wiem że nieraz jest tak, że właśnie o 18:00-20:00 wożę pustki, a na koniec dnia trafia się sporo ludzi. Dlaczego? Przyczyn jest mnóstwo. Praca zmianowa, 14-22,22-6 etc.), myślenie ludzi typu "ostatni autobus, więc muszę się na niego załapać", co w efekcie wywołuje dość sporą frekwencję, a na wielu liniach także fakt, że wieczorem autobusy kursują rzadziej, więc i ludzi zbierze się więcej (idealny przykład to 105 - jak w szczycie kursuje co chwilę to jeździ pusty, ale wieczorem jak się czeka na niego po 15 minut, to potrafi przyjechać załadowany).

Rafaello_24
Posty: 148
Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rafaello_24 » 08 wrz 2021, 22:26

reserved pisze:
08 wrz 2021, 20:36
Rafaello_24 pisze:
08 wrz 2021, 20:01
Zastanawiam się po co te ostatnie kursy skoro wcześniejsze wożą powietrze.
Nie wnikając w dyskusję o zasadności samej linii (bo jej nie znam), to z własnego doświadczenia jako kierowcy wiem że nieraz jest tak, że właśnie o 18:00-20:00 wożę pustki, a na koniec dnia trafia się sporo ludzi. Dlaczego? Przyczyn jest mnóstwo. Praca zmianowa, 14-22,22-6 etc.), myślenie ludzi typu "ostatni autobus, więc muszę się na niego załapać", co w efekcie wywołuje dość sporą frekwencję, a na wielu liniach także fakt, że wieczorem autobusy kursują rzadziej, więc i ludzi zbierze się więcej (idealny przykład to 105 - jak w szczycie kursuje co chwilę to jeździ pusty, ale wieczorem jak się czeka na niego po 15 minut, to potrafi przyjechać załadowany).
Tylko, że inna rzeczywistość jest w strefie miejskiej a inna na peryferiach. Podobnie jest z "moją" lokalną podmiejską linią 707. Ostatni kurs z Pralki o 23:30 jak i ten z TARGOWISKA o 22:30 to typowy muchowóz.

kajo
Posty: 2811
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 08 wrz 2021, 22:53

Rafaello_24 pisze:
08 wrz 2021, 22:26
Tylko, że inna rzeczywistość jest w strefie miejskiej a inna na peryferiach. Podobnie jest z "moją" lokalną podmiejską linią 707. Ostatni kurs z Pralki o 23:30 jak i ten z TARGOWISKA o 22:30 to typowy muchowóz
Ostatni kurs robi pasażerów przed ostatniemu. Ludzie boją się ostatnich kursów. A jak go skasujesz to i z poprzedniego zaczną uciekać ludzie.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Rafaello_24
Posty: 148
Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rafaello_24 » 09 wrz 2021, 7:25

Coś w tym jest, ale czytaj: z wyjątkiem sławnych i silnych linii :-) jak 709. Tam ostatní kurs z Wilanowskiej zawsze lub prawie zawsze wygląda jak w godzinach szczytu

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 wrz 2021, 7:43

Ciekawe, sądziłem, że "ostatnim kursem" dla 709 jest po prostu N83 ale, o dziwo, on nie zagląda na Wilanowską.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Konied Makevski
Posty: 165
Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06

Post autor: Konied Makevski » 09 wrz 2021, 10:19

Myślę, że pewną przyczyną miernego zapełnienia linii jest żenująco długi czas przejazdu. Teraz pewnie rozkład trochę bardziej pasuje do warunków drogowych, ale gdy wybrałem się na wycieczkę niedługo po uruchomieniu linii miałem okazję doświadczyć jazdy DK7 z prędkością 30/h, która i tak po jakimś czasie zaczęła wymagać odstawania przyspieszenia na przystankach. Pisałem w tej sprawie maila do ZTM, ale rozkład jak był rozwleczony niczym wypierdziane cottonworldy, tak jest nadal.

Rafaello_24
Posty: 148
Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rafaello_24 » 09 wrz 2021, 11:06

Konied Makevski pisze:
09 wrz 2021, 10:19
Myślę, że pewną przyczyną miernego zapełnienia linii jest żenująco długi czas przejazdu. Teraz pewnie rozkład trochę bardziej pasuje do warunków drogowych, ale gdy wybrałem się na wycieczkę niedługo po uruchomieniu linii miałem okazję doświadczyć jazdy DK7 z prędkością 30/h, która i tak po jakimś czasie zaczęła wymagać odstawania przyspieszenia na przystankach. Pisałem w tej sprawie maila do ZTM, ale rozkład jak był rozwleczony niczym wypierdziane cottonworldy, tak jest nadal.
Tu się zgadza. Idzie usnąć przy tym jak on się snuje przez te wsie i po "siódemce". Pytanie jak na popularność linii wpłyn

Flash8222
Posty: 7803
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 26 lis 2022, 11:50

W Łomiankach od grudnia, ponownie mają pojawiać się przeguby. Dodatkowo, ma być ogłoszony przetarg na dwa przeguby przez KMŁ.
Więcej info tutaj

ODPOWIEDZ