Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 701
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 24 cze 2023, 17:22

@dzidek jeżeli przegub przechodzi na 729 na skręcie w lewo w Warszawską, to i w Instalatorów przejdzie
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 26 cze 2023, 21:05

Czy dałoby radę zrobić (tak na szybko bez większego kombinowania z planem brygadowym) by dodatki na 208 stały się całkami i by Włodarzewską przez cały dzień kursowały autobusy na linii 208 tak jak od dziś to się dzieje w godzinach szczytu? Oczywiście poza szczytem odrobinę rzadziej dając szansę kierowcom na dłuższe postoje. Czy stoją tu na przeszkodzie jakieś względy finansowe, wozokilometrowe czy coś w tym rodzaju? Bo jeśli nie, to wydaje mi się że to byłoby najprostsze rozwiązanie na kursowanie autobusów także w stronę Grójeckiej przez cały dzień (przynajmniej w dni powszednie).

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 30 sie 2023, 13:42

Autobus Czerwon pisze:
30 sie 2023, 13:00
Biorąc pod uwagę obecną sytuację kolejową, to w ogóle najlepiej byłoby jakby 1 jechało na Okęcie i to w całości.
Nawet nie tylko kolejową, tylko w ogóle otwarcie M2. 1 za 15 (ale za 7 niekoniecznie).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 sie 2023, 13:59

Wręcz przeciwnie, za 7, a nie za 15.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10623
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 sie 2023, 15:27

Taka jedynka stanie się siedemnastką - a nawet czymś bardziej skomplikowanym. Pl.Narutowicza/Banacha/Okęcie (vide Winnica/Tarchomin Kościelny/Marymont) a z drugiego końca Annopol/Żerań. Bo chyba nikt nie uwierzy, źe mamy tyle brygad, żeby silna jedynka jeździła na Okęcie, a Bródno nie miało w święta połączenia ze szpitalem na Banacha :) Tyle że może tego Pl.Narutowicza to już dużo nie zostanie.
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4108
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 30 sie 2023, 15:34

A co jeśli silna 1 na Okęcie wzamian za jednocześnie 7 i 15, żeby nie tworzyć nadpodaży na Okęciu?

tatra
Posty: 292
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 30 sie 2023, 15:49

Jeśli radni Ochoty nie chcą tramwaju na Pl.Narutowicza to puścić dwie siekiery na Okęcie (bo to już Włochy) a resztę skrócić do Starynkiewicza.
tatra

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 30 sie 2023, 16:23

Łukasz pisze:
30 sie 2023, 15:27
Taka jedynka stanie się siedemnastką - a nawet czymś bardziej skomplikowanym. Pl.Narutowicza/Banacha/Okęcie (vide Winnica/Tarchomin Kościelny/Marymont) a z drugiego końca Annopol/Żerań. Bo chyba nikt nie uwierzy, źe mamy tyle brygad, żeby silna jedynka jeździła na Okęcie, a Bródno nie miało w święta połączenia ze szpitalem na Banacha :) Tyle że może tego Pl.Narutowicza to już dużo nie zostanie.
Wykreśl Banacha. Zresztą to może się skończyć wydzieleniem 41 Narutowicza-Żerań i reszta kursów nigdy nie wróci na południe od Narutowicza.
Autobus Czerwon pisze:
30 sie 2023, 15:34
A co jeśli silna 1 na Okęcie wzamian za jednocześnie 7 i 15, żeby nie tworzyć nadpodaży na Okęciu?
Nikt nie da silnej 1, bo przecież trzeba hodować płaczki, jak to na Ochocie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

primoż
Posty: 3766
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 30 sie 2023, 17:58

KwZ pisze:
30 sie 2023, 16:23
Zresztą to może się skończyć wydzieleniem 41 Narutowicza-Żerań i reszta kursów nigdy nie wróci na południe od Narutowicza.
I bez tego to już jest chyba przegrana sprawa :-$
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 28 wrz 2023, 16:02

fik pisze:
28 lip 2023, 15:48
Niekoniecznie lubię wyciąganie jednostkowych przykładów, ale jechałem ostatnio ostatnim 414 z BW20 na APT (18.17) i było dość pełniutko. Dlaczego ta linia jest szczytowa? Bo zawsze była? Rozumiem, że większości pasażerów pasuje też 186, ale czy naprawdę popyt (obserwowany i potencjalny) spada z 9 kursów/h o 17 do 4 kursów/h o 19? W WBR raczej nie widać aż tak silnego spadku liczby podróży o tej porze, a ja generalnie uważam że histogram liczby kursów w przedziałach godzinowych powinien, co do zasady, odwzorowywać kształtem histogram liczby podróży odbywanych ogólnie w aglomeracji.
Cuda się dzieją, napisałem na Wawkomie i coś poprawiono: właśnie zauważyłem, że ostatnie 414 jest obecnie ponad 2h później niż jeszcze niedawno. Dziękuję!

Ciekawe, kiedy znów potną
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

primoż
Posty: 3766
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 28 wrz 2023, 16:28

fik pisze:
28 wrz 2023, 16:02
Cuda się dzieją, napisałem na Wawkomie i coś poprawiono: właśnie zauważyłem, że ostatnie 414 jest obecnie ponad 2h później niż jeszcze niedawno. Dziękuję!
Napisz jeszcze na Wawkomie o jeszcze paru rzeczach, które powinien wprowadzić ZTM. Może w ten sposób przyczynisz się do poprawy zbiorkomu w aglomeracji warszawskiej :P
Nie zawsze poważne opinie :wink:

PiotrekP
Posty: 3496
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 28 wrz 2023, 23:54

fik pisze:
28 wrz 2023, 16:02
fik pisze:
28 lip 2023, 15:48
Niekoniecznie lubię wyciąganie jednostkowych przykładów, ale jechałem ostatnio ostatnim 414 z BW20 na APT (18.17) i było dość pełniutko. Dlaczego ta linia jest szczytowa? Bo zawsze była? Rozumiem, że większości pasażerów pasuje też 186, ale czy naprawdę popyt (obserwowany i potencjalny) spada z 9 kursów/h o 17 do 4 kursów/h o 19? W WBR raczej nie widać aż tak silnego spadku liczby podróży o tej porze, a ja generalnie uważam że histogram liczby kursów w przedziałach godzinowych powinien, co do zasady, odwzorowywać kształtem histogram liczby podróży odbywanych ogólnie w aglomeracji.
Cuda się dzieją, napisałem na Wawkomie i coś poprawiono: właśnie zauważyłem, że ostatnie 414 jest obecnie ponad 2h później niż jeszcze niedawno. Dziękuję!

Ciekawe, kiedy znów potną
Mało tego ja takim jechałem. Myślałem, że był tyle opóźniony - a tu wręcz przeciwnie wszystko o czasie :o

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 29 wrz 2023, 8:29

primoż pisze:
28 wrz 2023, 16:28
fik pisze:
28 wrz 2023, 16:02
Cuda się dzieją, napisałem na Wawkomie i coś poprawiono: właśnie zauważyłem, że ostatnie 414 jest obecnie ponad 2h później niż jeszcze niedawno. Dziękuję!
Napisz jeszcze na Wawkomie o jeszcze paru rzeczach, które powinien wprowadzić ZTM. Może w ten sposób przyczynisz się do poprawy zbiorkomu w aglomeracji warszawskiej :P
Robię to od 18 lat, skuteczność niestety mam dość przeciętną :P
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 lis 2023, 8:25

208 wczoraj wyglądało tak: jedzie sobie mobilisowy knypek, ludzi pełno, na Harfowej w stronę Alei J. część ludzi została.
Jakieś 5 minut później (akurat wyszedłem ze sklepu) jadą kolejne trzy brygady, MZA. Na końcu trzydrzwiowa solówka, oczywiście zero ludzi w środku.

Czy na tej linii w ogóle ktoś jakieś sterowanie stosuje? Naprawdę trzeba było wszystkie trzy brygady razem z Bitwy puszczać?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 701
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 23 lis 2023, 9:09

Centrala zazwyczaj nie robi SB na dodatkach, no chyba że brygady się wyprzedzą z powodu, że ktoś zrobi sobie 15min.
Autobusy mają robić kilometry
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

ODPOWIEDZ