Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Błagam, nie baw się w beniego...ZielonyJamnik pisze: ↑09 gru 2023, 10:36Nie gadaj, bo producent też się nie popisał. MANy od początku były mułowate, a 7 kolek na 116 bez dodatkowego skręcenia mocy często nie dojeżdżały.
I tak najlepsze były historie jak w lato z klimą pełny autobus pod dolną nie podjeżdżał i trzeba było wyprosić pasażerów by poczekać na nich na górze aż przejdą
- ZielonyJamnik
- Posty: 967
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ale co chcesz historie takie były. Sam wiesz co mistrz na to jak masz poniżej 30bar
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Jeździć, nie gasić, obserwować. Jak na razie wciąż jestem niedoścignionym rekordzistą gdyż zjechałem mając 15 atmosfer.
Chyba tylko w opowieściach kierowców szczególnie Karola Wojdy.
No i to się zgadza. Kiedyś na 186 znajomy mi pokazał jak ma pedał gazu wciśnięty do podłogi a jedzie 30km/h...ZielonyJamnik pisze: ↑09 gru 2023, 10:36Nie gadaj, bo producent też się nie popisał. MANy od początku były mułowate, a 7 kolek na 116 bez dodatkowego skręcenia mocy często nie dojeżdżały.
I tak najlepsze były historie jak w lato z klimą pełny autobus pod dolną nie podjeżdżał i trzeba było wyprosić pasażerów by poczekać na nich na górze aż przejdą
Mediolan jest prostym przykładem tego jak R-1 Solbusem dogania R-2 na 72xx. Na takim 77 tego nie ma.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Na 190 jest identycznie.
- ZielonyJamnik
- Posty: 967
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ten to już powinien dostać literacką nagrodę Nobla za swoją wyobraźnię
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Odezwał się szofer z bożej łaski, a gdyby nie rodzinna ręka mógłby co najwyżej jeździć Setrą w PKS Przasnysz. Bajki twoje w TW są do dziś wspominane a tłumaczenia po kolizjach i wóz w wóz jako wzór pisania bzdur.Flash8222 pisze: ↑09 gru 2023, 10:39Błagam, nie baw się w beniego...ZielonyJamnik pisze: ↑09 gru 2023, 10:36Nie gadaj, bo producent też się nie popisał. MANy od początku były mułowate, a 7 kolek na 116 bez dodatkowego skręcenia mocy często nie dojeżdżały.
I tak najlepsze były historie jak w lato z klimą pełny autobus pod dolną nie podjeżdżał i trzeba było wyprosić pasażerów by poczekać na nich na górze aż przejdą
Jesteś najlepszym kierowcą z R11. I tyle. Tylko zakręty bierz wolniej bo ludzie to nie tłuczniki.
Odemnie wara bo pogryzę że pożałujesz.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Nie ma już PKS Przasnysz
Nie bez powodu gazowe MANy zazwyczaj kończą tak:Walas pisze: ↑09 gru 2023, 14:18No i to się zgadza. Kiedyś na 186 znajomy mi pokazał jak ma pedał gazu wciśnięty do podłogi a jedzie 30km/h...ZielonyJamnik pisze: ↑09 gru 2023, 10:36Nie gadaj, bo producent też się nie popisał. MANy od początku były mułowate, a 7 kolek na 116 bez dodatkowego skręcenia mocy często nie dojeżdżały.
I tak najlepsze były historie jak w lato z klimą pełny autobus pod dolną nie podjeżdżał i trzeba było wyprosić pasażerów by poczekać na nich na górze aż przejdą
Mediolan jest prostym przykładem tego jak R-1 Solbusem dogania R-2 na 72xx. Na takim 77 tego nie ma.
https://youtu.be/rQfkqch1OrI?si=SEQ5Io5yxTYsgfq5
W zasadzie większość gazowców tak kończy, mało kto chce je na rynku wtórnym.
Tylko że Solbus SM18 posiada masę własną na poziomie ~15,6t, gdy już MAN LC-G posiada masę własną na poziomie ~17,7t, przy czym SU18 CNG posiada masę własną na poziomie ~17,3t, przez grzeczność o masie własnej Autosana M18LF nawet nie wspomnę (ponad 18,0t).Walas pisze: ↑09 gru 2023, 14:18No i to się zgadza. Kiedyś na 186 znajomy mi pokazał jak ma pedał gazu wciśnięty do podłogi a jedzie 30km/h...ZielonyJamnik pisze: ↑09 gru 2023, 10:36Nie gadaj, bo producent też się nie popisał. MANy od początku były mułowate, a 7 kolek na 116 bez dodatkowego skręcenia mocy często nie dojeżdżały.
I tak najlepsze były historie jak w lato z klimą pełny autobus pod dolną nie podjeżdżał i trzeba było wyprosić pasażerów by poczekać na nich na górze aż przejdą
Mediolan jest prostym przykładem tego jak R-1 Solbusem dogania R-2 na 72xx. Na takim 77 tego nie ma.
- ZielonyJamnik
- Posty: 967
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Lepiej powiedz ile realnie ma mocy MAN, bo raczej tu pies pogrzebany, a nie tam 2tony różnicy
Mkną po koleinach zielone jamniki...
beni pisze: ↑13 gru 2023, 23:12Odezwał się szofer z bożej łaski, a gdyby nie rodzinna ręka mógłby co najwyżej jeździć Setrą w PKS Przasnysz. Bajki twoje w TW są do dziś wspominane a tłumaczenia po kolizjach i wóz w wóz jako wzór pisania bzdur.
Jesteś najlepszym kierowcą z R11. I tyle. Tylko zakręty bierz wolniej bo ludzie to nie tłuczniki.
Odemnie wara bo pogryzę że pożałujesz.