Czyli nie spieszą się... Celuję że wyjadą pod koniec sierpnia, przed powrotem do szkolnej ilości wozów w ruchu.ZielonyJamnik pisze: ↑03 lip 2024, 16:05Wdrażanie na ten moment idzie marnie. Na R-2 są dalej tylko #4500 i #4501 już oklejone i niewiele widać by coś przy nich się działo, ale może MJ coś wie więcej
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Wyborcza grzeje temat, że niby Yutongi mają trafić na Woronicza.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Nie niby, one mają tam trafić.
Ciekawe co Woronicza za nie odda... Pewnie 153x i może którąś z dziesiątek elektrycznych solarisów?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
1901-1910 na Kleszczową, taki jest plan.
Aha. A podobno na Kleszczowej nie było miejsca na solówki.
Zamiast po prostu dać Yutongi na R3 to jakieś chore kombinacje.
Zamiast po prostu dać Yutongi na R3 to jakieś chore kombinacje.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- ZielonyJamnik
- Posty: 1177
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
To pewnie coś z Kleszczowej odejdzie i zrobi się miejsce. A jak ma zostać jeszcze na R-2 10 sztuk 77xx po przyjściu Scanii, to jest szansa, że to oddadzą na R-3 i cała seria tam będzie, co ogólnie jest bardzo dobre. Jednak podkreślam że to moje gdybanie
Mkną po koleinach zielone jamniki... 

Ciekawy plan... Pewnie pod 106, mają bliżej na Ostroroga...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1177
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
I 178 na Konwiktorska. Wtedy na spółę z R-4 106 i 178, jeśli to oni mają dostać nowe krótkie Solarisy.
Mkną po koleinach zielone jamniki... 

Słyszałem że Solarisy stacjonować mają na CWSie, ale póki co po wyburzenii hali nic tam się nie dzieje...ZielonyJamnik pisze: ↑04 sie 2024, 13:01I 178 na Konwiktorska. Wtedy na spółę z R-4 106 i 178, jeśli to oni mają dostać nowe krótkie Solarisy.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1177
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
No tak, ale podejrzewam, że obsługiwać będą je kierowcy z R-4
Mkną po koleinach zielone jamniki... 

Jak będziemy mieć potwierdzone informacje to wrócimy do dyskusji.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Ale w dalszym ciągu trzeba będzie codziennie pokazywać prawo jazdy? 
Tylko w sumie po co? Nie wiem jakie dzienne przebiegi i postoje mają pojazdy techniczne, ale pewnie dałoby się je po prostu zelektryfikować i regularnie ładować z kabla - przyłączy prądu na lotnisku raczej nie brakuje. Autobusy lotniskowe też wyglądają jakby więcej stały niż jeździły, więc autobus o średnim zasięgu (200 km) pewnie spokojnie przejeździłby cały dzień i mógł być ładowany po godzinach pracy.
W ogóle różnice w cenach i kosztach między autobusami elektrycznymi a wodorowymi są w tej chwili takie, że nawet gdyby bardzo brakowało zasięgu to taniej wyjdzie kupić 2 autobusy elektryczne i jeździć nimi po pół dnia.
W ogóle różnice w cenach i kosztach między autobusami elektrycznymi a wodorowymi są w tej chwili takie, że nawet gdyby bardzo brakowało zasięgu to taniej wyjdzie kupić 2 autobusy elektryczne i jeździć nimi po pół dnia.