Strona 41 z 110
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 20 sie 2024, 23:12
autor: TGM
Połowa 19 na trasie wydłużonej do MW jako 16. Każda z nich co 16/24/30
. W zamian 15 bis do Stegien
.
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 20 sie 2024, 23:19
autor: primoż
adamrozbicki pisze: ↑20 sie 2024, 21:52
Swoją drogą... 10 lat projektowania linii do Wilanowa, parę lat budowy (ile, to wie tylko Budimex) i ZTM wymyśliło, że całe Miasteczko Wilanów i Sobieskiego do Św. Bonifacego tracą połączenie z Dw.Centralnym i JP II. Ktoś z nieźle pokręconym umysłem musiał to wykombinować.
primoż pisze: ↑20 sie 2024, 17:19
Przede wszystkim trzeba to znowu napisać jasno i wyraźnie: 131, 501, 519 i 522 kończą/-yły trasę/-y na DWC dlatego, że jest to najbliższy kraniec względem Centrum, a nie dlatego, że wskazywałby na to potok pasażerski w relacji Dolny Mokotów - DWC. Rzekłbym nawet, że to doprowadziło w niektórych godzinach kursowania do nadpodaży w tej relacji, czego najlepszym przykładem było uruchomienie przez ZTM kursów skróconych ŚOB/Branickiego - pl. Konstytucji dla 522 siłą rzeczy nie docierających do Centralnego.
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 20 sie 2024, 23:57
autor: adamrozbicki
TGM pisze: ↑20 sie 2024, 23:12
Połowa 19 na trasie wydłużonej do MW jako 16. Każda z nich co 16/24/30
. W zamian 15 bis do Stegien
.
A 1/4 16 jako 4.
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 21 sie 2024, 0:07
autor: primoż
Jakaś noc nieśmiesznego dowcipu odbywa się tutaj?
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 21 sie 2024, 0:41
autor: pawcio
TGM pisze: ↑20 sie 2024, 23:12
Połowa 19 na trasie wydłużonej do MW jako 16. Każda z nich co 16/24/30
. W zamian 15 bis do Stegien
.
Abstrahując od chwilowych krotochwil, to przypomnę, że trzeba szukać synergii na dwukierunkach. Czyli dodatkowy slot na Marszałkowskiej do Stawek musi być z Branickiego. I w zasadzie 14, jak już pojedzie na Dw. Zachodni też (no chyba że Sielce zamiast 11).
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 21 sie 2024, 10:03
autor: wincenty
pawcio pisze: ↑21 sie 2024, 0:41
TGM pisze: ↑20 sie 2024, 23:12
Połowa 19 na trasie wydłużonej do MW jako 16. Każda z nich co 16/24/30
. W zamian 15 bis do Stegien
.
Abstrahując od chwilowych krotochwil, to przypomnę, że trzeba szukać synergii na dwukierunkach. Czyli dodatkowy slot na Marszałkowskiej do Stawek musi być z Branickiego. I w zasadzie 14, jak już pojedzie na Dw. Zachodni też (no chyba że Sielce zamiast 11).
Jeśli 14 na Sielce to 131 zostaje, a do piachu może tam iść 167.
Re: Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 21 sie 2024, 10:27
autor: Łukasz
adamrozbicki pisze:Swoją drogą... 10 lat projektowania linii do Wilanowa, parę lat budowy (ile, to wie tylko Budimex) i ZTM wymyśliło, że całe Miasteczko Wilanów i Sobieskiego do Św. Bonifacego tracą połączenie z Dw.Centralnym i JP II. Ktoś z nieźle pokręconym umysłem musiał to wykombinować. To teraz będą zmieniać słynną 11 do Sielc na 14 do Sielc? Kabaret.
No raczej powinno się zacząć od tego, dokąd chcemy mieć linie i z jaką częstotliwością. Wtedy może byłoby łatwiej zrobić większy kraniec na Sielcach, może za skrzyżowaniem, gdzie miejsca jest aż nadto.
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 21 sie 2024, 11:15
autor: Bastian
Gdyby była wola i kasa na przebudowę komory pod skrzyżowaniem, to równie dobrze można by było budować dalej na Siekierki, a nie kończyć za nim.
Re: Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 21 sie 2024, 11:26
autor: Łukasz
Bastian pisze:Gdyby była wola i kasa na przebudowę komory pod skrzyżowaniem, to równie dobrze można by było budować dalej na Siekierki, a nie kończyć za nim.
Przy tej skali zniszczeń jedna komora robiła wielką różnicę? Logistycznie chyba dałoby się zrobić objazd z zawrotka przez Al.Polski Walczącej (mam nadzieję, że nie pomyliłem nazwy).
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 21 sie 2024, 12:11
autor: MisiekK
Łukasz pisze: ↑21 sie 2024, 11:26
Przy tej skali zniszczeń jedna komora robiła wielką różnicę?
Inwestor modernizacji ciepłociągu nie był tym zainteresowany. Przypominam, że tam to nie TW było wiodącą stroną inwestycji, a tramwaj powstał jako przysłowiowa wisienka na torcie.
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 21 sie 2024, 12:40
autor: Autobus Czerwon
Czy naprawdę pasażerowie warszawskiego zbiorkomu są zdani na łaskę i niełaskę MPWiK/SPECu czy innej firmy będącej gestorem ciepłociągu???
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 21 sie 2024, 12:58
autor: Bastian
W przypadku ich inwestycji, niewątpliwie tak. A że miasto nie zdecydowało się na drugą inwestycję przedłużającą, to inna sprawa.
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 21 sie 2024, 21:40
autor: Solaris U10
Przy skali przebudowy ciepłociągu przy Sobieskiego zasłanianie się tą jedną komorą staje się już kiepską wymówką.
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 21 sie 2024, 22:53
autor: Bastian
Niby tak. Z drugiej strony - właśnie przez to mogło nie być pieniędzy na drugą taką imprezę (ciepłociąg pod Al. Polski Walczącej). Jeśli coś wychodzi drogo, to zazwyczaj oznacza to konieczność przycięcia innych wydatków, a nie ich dodawanie. To tak, jakbyś myślał "samochód kosztował mnie o połowę więcej, niż zakładałem, a to dokupię jeszcze przyczepę".
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 21 sie 2024, 23:23
autor: Solaris U10
Chronologia, przynajmniej oficjalnie, jest jednak odwrotna.